Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES
Joi, 05 Octombrie 2006

Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Grey EMEA a câstigat premiul Agency Network of the Year, pentru a doua oara consecutiv, în cadrul Premiilor EACA Euro Effie de la Bruxelles, anunta oficialii de comunicare ai festivalului de eficienta .

Euro Effies premiaza eficienta comunicarii în regiunea europeana, competitia fiind organizata de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA).

180 Amsterdam a primit Euro Effie Grand Prix pentru adidas ‘Impossible Field’ urmând premiul  Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ câstigat în urma cu un an.

Alti câstigatori Gold Award au fost DDB Berlin cu ‘For Boys Who were Always Men’, Leo Burnett Warsovia “Boy”, TBWA/NEBOKO pentru ‘TomTom GO – Democratization of Car Navigation’ si Scholz & Friends Berlin pentru Lange Time-zone Event.

Silver Euro Effies a plecat la Cayenne communications pentru Playtime, Change Communication pentru Road to Championship, DDB Berlin pentru Truly Volkswagen, FCB campaniei Morning Story, si Jung von Matt pentru Who invented it?

Alte Bronze Euro Effies au fost acordate BBDO Werbeagentur pentru Under the Wings of a Lion, Coast si Aim: Zero Emissions, Leo Burnett.

.Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES .Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES .Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES

Premiile Grey EMEA

Premiile Campaniilor Grey EMEA Euro Effie includ 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie.

Trofeul „Agency Network of the Year” a fost câstigat de Grey EMEA datorita contributiei unor campanii cum sunt cele ale Grey London - “Recommended by dentists” pentru GlaxoSmithKline Sensodyne (Gold), Grey & Trace Madrid - “Fairy Value Tips” (Silver) pentru P&G Fairy, si, cu câte un Bronze, cele ale Grey Worldwide Düsseldorf, “Celebration of quality” pentru Heinrich Deichmann Schuhe),  Atletico International Advertising, “SEAT Leon leaves traces behind” pentru SEAT LEON, Grey London - The pleasure is all yours”  pentru P&G Lenor “ , Grey Worldwide Düsseldorf, P&G Lenor “Sensuality of nature”, Grey Worldwide Warsaw, P&G Pantene Pro-V “Pro Health”, sau Grey Worldwide India, Government of India Ministry of Tourism “Incredible India”.

“Aceste premii reprezinta un tribut extraordinar adus parteneriatelor noastre cu clientii si succesului pe care îl are Grey în construirea brand-urilor”, a spus Carolyn Carter, Presedinte si CEO Grey Global Group pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa. „Totodata, aceste premii demonstreaza un mix de succes între inspiratie, imaginatie si integrare a campaniilor care creeaza legatura dintre consumatorii, brandurile si produsele clientilor nostri.”

“Campaniile Sensodyne au revolutionat businessul pe care îl conducem si au generat cresteri substantiale în vânzari”, a declarat Andy M Johnson, VP European Regional Marketing, GlaxoSmithKline. „Aceste campanii ne-au facut sa investim în advertising, ceea ce a adus cresteri si mai mari în vânzari”, mai spune el.

„Suntem direct interesati ca advertising-ul sa conduca la vânzari pe termen lung si sa construiasca brand-uri valoroase”, a adaugat Andy M Johnson. „De aceea credem atât de mult în premiile Effie”,

Ignacio Munoz, WE Dishwashing Liquids Brand Manager, P&G este de parere ca "Atât timp cât consumatorii au la dispozitie un numar mare de produse din care pot sa aleaga, iar importanta acordata valoarii acestora sporeste, nu se mai pune problema unui advertising traditional, ci cum sa utilizam cât mai eficient resursele de marketing pe care le avem la dispozitie”.

AdPlayersFile Euro Effies

EURO EFFIE®, (www.euro-effie.com) prezentate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA), premiaza campaniile care au avut succes în doua sau mai multe piete europene.

Premiile sunt acordate campaniilor care utilizeaza advertising traditional, dar si alte discipline de marketing, fiind luata în considerare eficienta acestora. Aceste campanii sprijina si promveaza rolul advertising-ului ca un instrument eficient de marketing.

Premiile Grey EMEA - “Agency Network of the Year 2006” la EURO EFFIES

Gold EFFIE- Grey London, GlaxoSmithKline Sensodyne, “Recommended by dentists”

Silver EFFIE - Grey & Trace Madrid, P&G Fairy “Fairy Value Tips”

Bronze EFFIE - Grey Worldwide Düsseldorf, Heinrich Deichmann Schuhe “Celebration of quality”

Bronze EFFIE - Atletico International Advertising, SEAT LEON “SEAT Leon leaves traces behind”

Bronze EFFIE - Grey London, P&G Lenor “The pleasure is all yours”   

Bronze EFFIE - Grey Worldwide Düsseldorf, P&G Lenor “Sensuality of nature”

Bronze EFFIE -  Grey Worldwide Warsaw, P&G Pantene Pro-V “Pro Health”

Bronze EFFIE -   Grey Worldwide India, Government of India Ministry of Tourism “Incredible India”


PUBLICITATE: