Grecii de la JNL+ intra în România
Marti, 24 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Grecii de la JNL+ intra în RomâniaKonstantinos Konstantinijdis (foto) - unul dintre viitorii actionari si reprezentantul JNL+ Grecia în Romania spune ca JNL+ a hotarât sa intre în România, dupa o vizionare mai atenta a agentiilor locale, în urma careia atentia grupului s-a îndreptat catre patru dintre acestea si o persoana fizica. “As prefera sa nu dau nume, din motive de discretie”, a afirmat Konstantinijdis  pentru AdPlayers. JNL+ , grup de comunicare ce detine, potrivit companiei, 15% din piata de profil din Grecia si  una dintre cele mai importante agentii de publicitate de pe piata elena intra si în România.

Executivii companiei au declarat pentru AdPlayers ca, desfasoara zilele acestea, formalitatile de constituire ale agentiei JNL+European Advertising Agency, noul reprezentant local pe piata româneasca.

JN+, Grecia

Oficialii JNL+ afirma ca, în Grecia, printre clientii importanti ai companiei se numara OTE, Hyundai, Chevrolet, Daewoo, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, HVB Bank, AIG Greece, Cosmote, Barrila, Roche, Suzuki, Bic, Lufthansa, Milupa, Wella, Beiersdorf, Rothmans etc.

Extinderea Serviciilor JNL + în România nu este una întâmplatoare. La începutul lui 2006, JNL + a creat si o agentie de publicitate în Bulgaria cu acelasi nume. Având o activitate de peste 65 de ani în Grecia, potrivit companiei, JNL+ a fost înfiintata în 1941, de catre familia Leoussis, care detine în prezent si conducerea grupului de marketing si comunicare.

Potrivit unor surse AdPlayers, printre companiile “curtate” de greci s-au numarat 4 companii locale – Medes, Brightness, Foss si Violet. Executivul JNL+ a confirmat pentru AdPlayers doar ca, dupa o serie de întâlniri, grupul a ales Medes Advertising ca agentie cu care se va lucra în Romania.

“Cunosc bine piata advertisingului, sunt profesionisti, sunt ambitiosi si au o istorie solida în colaborarea cu clientii lor”, motiveaza Konstandinijdis alegerea agentiei Medes si a partenerilor români.

JNL+European Advertising Agency

În final, Grupul JNL+ a decis înfiintarea unei noi agentii: JNL+European Advertising Agency. Dupa cum afirma executivii, pentru AdPlayers, noua companie va avea ca actionariat 51% - JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% - Konstantinos Konstandinjidis. Conducerea companiei va fi asigurata de Andreea Lica în calitate de Presedinte, si Konstantinos Konstandinjidis, General Manager.

Grecii de la JNL+ intra în RomâniaAndreea Lica (foto), Presedintele viitoarei agentii a afirmat ca experienta lui Konstandinijdis la Bucuresti reprezinta un capital foarte important atât pentru noua companie cât si pentru partenerii români.

“Alegerea Medes-ului si BlueLemon ca parteneri pentru JNL+ în Romania si cooptarea mea în noua companie este un mare câstig atât pentru Medes si BlueLemon cât si pentru mine ca persoana.”, adauga Andreea Lica.

Tinta: conturile JNL+ cu reprezentare locala, iar primul, IFANTIS

Întrebat de AdPlayers care sunt obiectivele principale ale companiei din România, Konstantinos Konstandinijdis, reprezentantul si partenerul grupului, afirma ca “Principalul target sunt conturile pe care JNL+ le detine în Grecia si au reprezentare în Romania”,  iar în ceea ce priveste cifra de afaceri estimata pe 2006 si 2007, “Cerul nu are limite!”, completeaza, optimist, grecul de la JNL+.

“Aventura“ JNL+ în Romania, asa cum o numeste Konstandinijdis, începe cu o parte dintre clientii din Grecia care activeaza deja pe piata româneasca, si care si-au aratat interesul pentru a lucra cu aceeasi agentie pe piata româneasca .

“Deja ne-am aliniat si lucram unul dintre conturile din Grecia, IFANTIS” , sustine oficialul JNL+ , legat de jucatorul din domeniul produselor alimentare reprezentat si pe piata româneasca, referindu-se la colaborarea cu partenerii români.

BTL cu Medes, ATL cu BlueLemon

Oficialii JNL+ au afirmat pentru AdPlayers ca toate serviciile de BTL (comunicare non media) vor fi furnizate de Medes Advertising si cele de ATL (comunicare în media) de catre BlueLemon, shop de media înfiintat în 2005, ai carui actionari sunt Dan Florescu, seful agentiei si Andreea Lica.

AdPlayersFile JNL+ si partenerii din România

Konstantinos Konstandinijdis

Konstantinos Konstandinijdis, reprezentantul si partenerul JNL+, a studiat sociologia la Sorbona, a fost  Marketing Manager la Estee Lauder în 1974, în Liban. Din 1979 s-a angajat la AC&R,  în New York (agentia de publicitate a Estee Lauder) din pozitia de  coordonator pentru Orientul Mijlociu (14 tari). Dupa achizitia AC&R de catre Bates, a devenit director  regional pentru Bates în Orientul Mijlociu si în Africa din 1980. Printre conturile din portofoliul agentiei se numarau atunci Colgate Palmolive, DHL, BAT.

Din 1988, Konstandinijdis a lucrat pentru JWT Greece, ca area manager pentru conturi internationale ca: Unilever, Kellox, Winston, iar din 1990 pentru Grey Atena pe conturi ca: P&G, BP, Rothmans. Din 1992 a fost director de comunicare al celei mai mari companii de produse alimenatre din Grecia.

Grupul JNL+, Grecia

JNL + ,agentie de publicitate full service,

Publica Direct – agentie de BTL,

Hellenic Research House – agentie de cercetare de piata

Infopublica  A.E -  editarea revistelor si ghidurilor de specialitate (domeniul advertisingului) – 8 reviste si 3 portaluri ; si activitatii de web design si implementare

Publica TV Productions – compania de productie audio-vizuala (cea mai mare investitie din Grecia in echipamente si studiouri)

Marcom System Tzelepoglou – agentie de marketing si publicitate in nordul Greciei

Pe lânga serviciile pentru clientii din portofoliu, printre realizarile grupului JNL în Grecia se numara, potrivit oficialilor companiei, 200 de Premii de Creatie obtinute în Grecia si la Festivalurile Internationale de Publicitate. JNL+ a adus Greciei AGB – cea mai mare companie care se ocupa cu masurarea vizionarilor TV, si Carat – una dintre primele si printre cele mai importante shop-uri de media din Grecia.

Medes Advertising

Condusa de Andreea Lica si înfiintata în 2000, Medes Advertising a început ca o agentie specializata în domeniul farmaceutic. În primul an de existenta, Medes avea conturi ca: Sicomed (media), Zepter (media), Walmark Romania (ATL si BTL), Organon.

Din 2005, Medes Advertising s-a desprins de domeniul farmaceutic având clienti precum: Gloria Jean's Coffees, Winmarkt, MYO-O, Spectacolul Chicago, iar, potrivit companiei, clientii din domeniul farmaceutic fiind în portofoliul diviziei healthcare a agentiei.

BlueLemon

Shop de media înfiintat in 2005, potrivit oficialilor companiei, printre serviciile oferite de BlueLemon se numara, consultanta media, strategie media, analiza competitiei, implementarea campaniilor media, analiza speciala de media, cumparare de media, proiecte de sponsorizare, programe de achizitie si vânzare.

BlueLemon îi are ca actionari pe Dan Florescu, seful agentiei, si Andreea Lica. Dan Florescu are experienta în media acumulata ca sef al unor departamente de media ca Romanian Publishing Group (acum Edipresse), Pro Internatioal si MediaPro Group, MindShare, Media Insight si Scala JWT.


PUBLICITATE: