Internetics WebSpace a vândut magazinelor online dar nu si blogurilor
Miercuri, 04 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Internetics WebSpace a vândut magazinelor online dar nu si blogurilorInternetics WebSpace a convins 35 de magazine online si 18 clienti de servicii si tranzactii online dar nu a reusit sa aduca în competitie si blogosfera româneasca. Tot acelasi lucru putem spune si despre jocuri (1), site-uri educationale (5), saun chiar de divertisment (8), unde se pare ca investitiile în aceste categorii s-au ascuns de Interntics.

Realitatea TV si ProTv la Media, Antena3 la Informare

Chiar daca nu sunt multe înscrieri, interesanta de urmarit ar fi sectiunea Media (10) în care se bat Realitatea Tv (http://www.realitatea.net/ ) si Pro TV (http://www.protv.ro/) , parasite oarecum de Antena 3 (http://www.antena3.ro/) care a preferat sa se alinieze la start la categoria de de Informare a competitiei site-urilor de la Internetics WebSpace.

Portalurile stau mai bine la înscrieri. La cele generaliste chiar daca sunt destule scuze legate de numarul mic al unor astfel de proiecte, rezonanta numelor lasa de dorit. Cele 16 portaluri tematice par sa fie totusi o oglinda oarecum mai buna a fabricii de profil românesti.

"Bataia" blogurilor

La sectiunea Internetics WebSpace, probabil cea mai dureroasa înfrângere a festivalului este cea de la pagini personale. În conditiile în care RoBlogFest 2006, criticat de unii s-a ridicat cu mult peste festivalul de comunicare digitala promovat de Millenium. Fara ifose de mare întrecere a comunicarii, RoBlogfest a reusit sa stranga pentru fiecare din cel 6 sectiuni de concurs aproximativ 40 de bloguri.

Cu asa o bataie pe terenul propriu al comunicarii, Internetics n-ar trebui sa se mai prezinte la anul cu aceasta sectiune. Probabil ca festivalul a pierdut blogurile personale din lipsa unui interes din partea acestora ( doar 4 s-au înscris), ori a unei strategii financiare permisive acestei piete, de vreme ce doar Andressa (http://andressa.ro/) si Mihai Dragan (http://www.mihaidragan.ro/kindablog/ ) si-au anulat un weekend la munte pentru  a-si înscrie blogurile personale în festival, Sau ar putea avea maxim sectiunea corporate, mult mai aproape de pozitionarea profesionala a festivalului, unde ar putea sa aiba mai multa trecere la conturile mai generoase ale companiilor.

Partea buna a competitiei este ca fostul staf al festivalului nu a parasit Internetics si a pariat pe viitorul sectiunii. Ex-membri ai comandamentului Internetics, Dragos Dehelean (http://www.dragosdehelean.ro/ ) si Dragos Tuta (http://www.dragostuta.ro/ ) si-au înscris blogurile pe teme profesionale cu mare încredere în festivalul de comunicare.

AdPlayersFile

Înscrieri Internetics WebSpace (B)

B.1. Site-uri

B.1.1. Comunitati (10)

B.1.2. Divertisment (8)

B.1.3. Jocuri (1)

B.1.4. Media (10)

B.1.5. Educationale (5)

B.1.6. Informare (18)

B.1.7. Magazine online (35)

B.1.8. Servicii si tranzactii online (18)

B.2. Portaluri

B.2.1. Portaluri tematice (16)

B.2.2. Portaluri generaliste (5)

B.3. Blog-uri

B.3.1. Blog-uri personale (4)

B.3.2. Blog-uri pe teme profesionale (9)

Înscrisi Internetics WebSpace ( 82)

1 Asalt Advertising Agency,

2Fresh,

Advisor Corp,

All4Web Internet Solutions,

Antena 3,

Archiweb Design,

ARKAD DATA,

Arxia,

Asesoft,

Asociatia Mioritics,

BCC Cluj Napoca,

BESTPRICE COMPUTERS,

Blue Line Advertising SRL,

CnV neTdesign,

Colosseum Art,

Compuserv Jazz,

Consiliul Judetean Bihor,

Core Target Media,

Creative Consulting & Communications,

Creative MDV International,

CROSS ROADS,

Dacoda,

Dazoot Software,

DeMatta,

DIFFstudios,

Distortion Art,

DIR SERV,

DNL WEB DESIGN,

DotCommerce,

E-Invest Marketing,

eMotion Concept,

Emphasis Studio,

EuroGSM 2000,

Figero Consulting,

Filip Net,

Finzoom Financial Services,

Firedive Interactive,

Flamingo,

Fundatia ASPERA ProEdu,

HiS | Herman Internet Services,

HTD,

IDG Romania,

in360 Romania,

Innovative Web Services,

Intercapital Invest,

Kondiment Integrated

Vision,

LegalNET,

LiterNet,

Madison Rand Promotions,

MB Dragan,

MEDIA 2ND,

Medianet,

mondopay,

mrm parteneri,

My Web Master Serv,

NEOKINETICS SOFTWARE,

NETLOGIQ,

NETOPIA Sistem,

Ourstory,

Pay Trust,

Pro Soft,

Publitz Media,

RAnet Web Media,

Regional Air Suport,

Retina Consulting,

Realmedia Network,

Rentabiliweb,

Sanoma Hearst Romania,

Selenis,

Senior Software,

softHost,

SoftProEuro,

STIL XXI,

StiriEvenimente.ro,

Supreme Studio,

Thinking Software,

TravelMaker Company,

TreeWorks,

VERASYS Intl.,

Webstyler,

Webvertise.ro.


PUBLICITATE: