Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006

Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next

(AdPlayers.ro , Iulian Toma )

Ca sa nu-si arda publicitatea acasa, Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising.  

Potrivit oficialilor de comunicare ai producatorului de produse alimentare, agentia C&J | A&H este la prima colaborare pe creatie cu Alka Grup. Agentia de media pentru Prajitura Casei este Next Advertising. Campania online se desfasoara prin intermediul Mediacafe.ro . Contul de PR este asigurat de DC Communication.

Prajitura integrata

Campania integrata este sustinuta de executii speciale pentru canalele clasice TV, radio, outdoor, presa si online. Potrivit companiei, spotul TV, realizat de agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes, subliniaza beneficiile unei alternative pentru cei care simt ca timpul este din ce în ce mai putin.

Alka-Prajitura casei ofera „de-a gata” gustul prajiturilor facute în casa si, prin urmare, mai mult timp liber. Spotul beneficiaza de prezenta unor personaje carismatice si de coloana sonora „She`s a lady”, în interpretarea lui Tom Jones.

Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next

Alka ruleaza si prima campanie mai serioasa pe reteaua YAHOO!, potrivit unor surse din piata. Conform autorilor campaniei, bannerele “Prajitura Casei” sunt prezente acum pe Yahoo mail, serviciul de mesagerie instant Yahoo Messenger si Yahoo Insider.

Prajituracasei.ro , direct prin Yahoo

Dupa cum spun oficialii grupului Alka, datele arata ca la numai doua saptamâni de la lansarea campaniei online, mai mult de 95% din cei 20.000 de utilizatori au accesat site-ul dedicat www.prajituracasei.ro direct prin Yahoo. 

Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next“Am gasit ca fiind potrivita asocierea caracteristicilor publicului produsului cu cel al utilizatorilor de Yahoo”, Amir Krenzia, Director General ALKA Grup Alka. „Prajitura Casei este dedicata unui public cu viata dinamica, putin timp liber si dornic de noutate. De aceea am ales acest mediu pentru discursul marcii”, continua seful grupului.

Campania online, spun autorii, a mizat de asemenea pe efectul de surpriza pe care utilizarea unor bannere în limba româna o poate produce utilizatorilor de Yahoo, într-un spatiu dominat de limba engleza.

Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next„Am gândit o campanie integrata, complexa, întrucât vorbim despre o cu totul noua directie de dezvoltare pentru compania noastra”, a declarat Ruxandra Roman, Director Marketing si Comunicare.

„Abordarea spatiului virtual într-un mod inovator ni s-a parut ca exprima cel mai bine atât spiritul marcii, cât si pe cel al companiei. Spatiul on-line reprezinta o parte importanta a întregului mecanism care include advertising clasic, promovare, BTL, etc”, adauga sefa departamentului de marketing, vorbind despre mixul online. 

AdPlayersFile Alka Grup

Alka Grup este, potrivit companiei, unul dintre liderii pietei producatorilor de dulciuri din România. Compania are în acelasi timp ca obiectiv sa devina avangarda pietei de profil din România. Conform oficialilor de comunicare ai companiei, Alka Grup are la acest moment în portofoliu 6 marci - Alka, Nutline, Zeo, Dr. Krantz, Alfers, Gold Mocca, produce, ambaleaza si distribuie napolitane, prajituri, biscuiti glazurati si neglazurati în diverse sortimente, cafea si o întreaga gama de fructe uscate.

Yahoo.com

Conform datelor statistice puse la dispozitie de Yahoo!, numarul utilizatorilor din România este de aproximativ 2,5 milioane. La nivel mondial, numarul utilizatorilor înregistrati depaseste 450 de milioane iar lunar, peste 120 de milioane de utilizatori unici aleg sa viziteze yahoo ori sa foloseasca motoarele de cautare ale companiei.

 Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next.Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next.Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next

AdFile

Advertiser: Alka Grup

Brand: Prajitura Casei

Agentie de Publicitate: Cohn&Jansen|Ashley&Holmes

Agentie de Media: Next Advertising

Retea Agentie Media Online: Mediacafe

Media

TV: Pro TV, Acasa, Pro Cinema, TVR 1 si 2, Antena 3 si AXN

Print: Avantaje, Acasa Magazin, Unica , Femeia, Ce se intampla doctore ?, Business Week, Piata, Progresiv, Retail Magazin

Perioada campaniei:

TV: Lansare 17 Nov - 10 Dec. , Follow-up: 17 Dec. - 31 Dec

Campanie Online Yahoo : 20 Noiembrie - 31 Dec.

Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next

PUBLICITATE: