Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor”, au afirmat pentru AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom. „Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni”. Valoarea bugetului alocat comunicarii televiziunii digitale de la Romtelecom nu a fost dezvaluit.

Selectia agentiilor

“S-a organizat pitch la care au participat mai multe agentii. S-a ales Headvertising pe baza proiectului de strategie prezentat”, au declarat pentru AdPlayers, reprezentantii Romtelecom. „În ceea ce priveste agentia londoneza Karakter, care a definit marca Dolce, Romtelecom lucra cu aceasta de mai multe luni pe diferite proiecte legate de brandurile din portofoliu". Agentia de media care deruleaza contul Dolce este MediaCom Romania.

Campania

Dolce: 3 luni pe toate canalele mediaAgentia Headvertising a pus în scena campania pentru cel mai recent serviciu oferit de Romtelecom, care completeaza portofoliul de produse de telefonie si Internet al companiei.

“Conceptul campaniei este “regasirea” telespectatorului în ceea ce vede la televizor. În asta consta “experienta Dolce”. Cumva, poti sa spui ca esti “teleportat” în filmul, telenovela sau meciul pe care îl urmaresti. Esti Dolce pentru ca ai imagine si sunet impecabile, dar si cea mai buna selectie de programe”, afirma Ramona Urdea, Account Manager la Headvertising.

Dolce: 3 luni pe toate canalele media„Am preferat un concept uman si divers, potrivit experientei Dolce, care este una personala si flexibila”, declara Cristina Costachescu, Brand Development Manager Romtelecom pentru acest proiect. „Dolce raspunde celor mai mari exigente si aduce avantaje pentru toti clientii. Dolce transforma timpul petrecut în fata televizorului într-o adevarata interactiune cu lumea din spatele ecranului si asta este ceea ce am încercat sa comunicam prin campanie”

Identitatea brand-ului

Clive Rohald (foto), Creative Director al agentiei Karakter din Londra, care s-a ocupat de crearea logo-ului Dolce spune ca pentru a defini unicitatea brandului Dolce a conceput „un logo cu caractere create manual care au jucat un rol important în diferentierea pe piata”.

Dolce: 3 luni pe toate canalele media„Logo-ul Dolce si grafica acestuia, reprezentate prin litere mici si rotunjite, au un aer contemporan si informal care sustin promisiunea facuta de brand de a oferi clientilor o experienta bogata, un adevarat rasfat”, mai spune Clive Rohald.

„Pentru a asigura contrastul vizual între logo-ul grafic al Dolce si cel scris, am ales culoarea neagra pentru a reda numele Dolce si culori vii din gama cromatica specifica televizoarelor pentru grafica asociata marcii”, afirma directorul de creatie de la Karakter, Londra. „Unitatea celor doua elemente este data de utilizarea aceluiasi font. Logo-ul Dolce si grafica acestei marci formeaza un tot care transmite mesajul de simplitate si claritate”, conchide el.

Tinta campaniei

Potrivit autorilor, campania Dolce a fost conceputa pentru a se adresa tuturor românilor, abonati Romtelecom sau nu, care doresc o calitate performanta a sunetului si a imaginii si o selectie de programe mai buna decât cea din ofertele deja existente pe piata. Executiile realizate au fost diferite tocmai pentru ca acest serviciu se adreseaza unor categorii variate de clienti, indiferent de vârsta, sex, preferinte în materie de programe TV.  

Coordonata de Headvertising, pentru productia de spoturi TV a fost aleasa casa de productie Saga Film, iar pentru unele activitati pe print, cu Hell Advertising.

Dolce este disponibil în toate magazinele Romtelecom, precum si în magazinele partenerilor companiei: Altex, Carrefour, Cora, Depozitul de Calculatoare, Diverta, Flamingo, Flanco, Media Galaxy si Ultra PRO Computers.

Dolce: 3 luni pe toate canalele media

AdFile

Advertiser: Romtelecom:

Kees Nielen - Sales&Marketing Team Leader,

Gabriela Lulea – Specialist Comunicare Marketing,

Carmen Miu - Specialist Comunicare Marketing,

Dan Nastasa – Product Manager,

Adrian Patârlageanu – Media Supervisor,

Cristina Costachescu – Brand Development Manager,

Paul Renaud – Marketing Director.

Agentie: Headvertising:

Serban Alexandrescu – Creative Director,

Cornel Gologan, Alexandru Lazar, Vlad Lazar – Copywriter,

Art director: Alexandru Lazar,

Andrei Besliu, Octavian Viorel, Bogdana Butnar: Strategic planner,

Ramona Urdea: Account director,

Wayne Holloway: Regizor,

Avi Koren: Imagine,

Stefan Iacob si Oana Iancu: Producatori.

Agentie (2): Karakter, Londra

Agentie de Media : MediaCom Romania


PUBLICITATE: