Credit. V+O Communication Romania.
Fost managing director al agentiei Proximity Bucharest (2006-2011), pozitie in care a accedat dupa un parcurs profesional de peste cinci ani in diferite functii in cadrul aceleeasi agentii, Gabriela Terchila a petrecut ultimii noua ani (2011-2020) in cadrul Nestle Romania, avand responsabilitati extinse in Comunicare si Media, Digital & Consumer Engagement.
AdPlayers. info
Fost Marketing Services Manager in cadrul Nestle Romania, Gabriela Terchila s-a alaturat recent agentiei V+O Communication, intarind echipa de management in calitate de Client Service Director.
Cu o experienta complexa de 19 ani in comunicare, media, productie si publicitate, atat la client cat si in agentie, Gabriela Terchila va conduce eforturile de dezvoltare strategica a grupului V+O in Romania si va coordona echipele de Client Service si Digital din cadrul grupului.
Fost managing director al agentiei Proximity Bucharest (2006-2011), pozitie in care a accedat dupa un parcurs profesional de peste cinci ani in diferite functii in cadrul aceleeasi agentii, Gabriela Terchila a petrecut ultimii noua ani (2011-2020) in cadrul Nestle Romania, avand responsabilitati extinse in Comunicare si Media, Digital & Consumer Engagement.
In perioada pandemiei, V+O Communication acumulat o experienta consistenta in ceea ce priveste comunicarea online si offline, organizand evenimente inovative si asigurand pentru clientii sai suport consistent in comunicarea interna si/sau cu clientii si partenerii.
„Am gasit la V+O Communication o echipa agila si dinamica, si mai ales un mediu de lucru frumos, asa cum aveam in agentia pe care am condus-o. Avem proiecte frumoase si idei inovative, valoroase si de impact, si cred ca avem multe de spus in piata”, spune Gabriela Terchila.
„Ii uram bun venit Gabrielei si suntem convinsi ca experienta ei ne va ajuta sa continuam sirul succeselor din 2020, contribuind semnificativ la impactul pe care agentia noastra il aduce in business-ul clientilor nostri, in acest context marcat de schimbari bruste in intreaga societate si economie”, a adaugat Loredana Visa, Director General V+O Communication.
Potrivit agentiei, 2021 se contureaza a fi cel putin la fel de provocator din punct de vedere al comunicarii, chiar daca pandemia pare ca intra intr-o curba descendenta. In continuare, zecile de mii de angajati izolati in munca de acasa au nevoie de comunicare si atentie din partea angajatorilor, atat pentru a compensa efectele lipsei de interactiune si socializare si sentimentul de singuratate sociala, cat si pentru revenirea la birouri.