AdPlayers. info
Incepand cu 1 iulie 2025, HEINEKEN Romania va avea un nou Director General. Thibaut Boidin, care deține această funcție din septembrie 2023, va prelua un rol important in cadrul Grupului HEINEKEN, in calitate de Director General și CEO al Nigerian Breweries Plc.
Boris Miloushev se alătură echipei HEINEKEN Romania din poziția actuală de Director General al HEINEKEN/SCC Portugalia, aducand o vastă expertiză in categoria berii pe diferite piețe din intreaga lume.
In timpul mandatului său, Thibaut Boidin a insuflat echipei locale o direcție ambițioasă și fermă, către leadershipul pieței berii, și a construit baze solide pentru portofoliul de mărci al companiei, consolidand in același timp parteneriatele comerciale și impactul asupra comunității locale.
„Perioada petrecută la conducerea HEINEKEN Romania se incheie cu numeroase motive de satisfacÈ›ie È™i cu increderea că afacerea locală va continua să performeze, bazandu-se pe o echipă extrem de capabilă È™i motivată, un portofoliu puternic È™i parteneriate comerciale solide. Imi va fi dor de această È›ară uimitoare, dar plec cu amintiri minunate, iar Romania va rămane aproape de inima mea.”a spus Thibaut Boidin
Boris Miloushev s-a alăturat HEINEKEN N.V. in 1999 in Bulgaria, unde a lucrat cu succes ca Manager de Resurse Umane și ulterior ca Director de Vanzări. Din 2008, Boris a fost Director Regional de Vanzări și Distribuție pentru HEINEKEN Europa Centrală și de Est. In 2011 s-a mutat in Rusia ca Director Senior de Vanzări și Distribuție al HEINEKEN Rusia. In 2016 a fost numit Director General al HEINEKEN Croația, inainte de a deveni Director General al SCC Portugalia in 2019.
Cu 25 de ani de experiență, Boris Miloushev posedă expertiza necesară pentru a continua modelarea unei organizații de succes in Romania. Capacitatea sa de a simplifica strategia in pași concreți și concentrarea sa pe munca in echipă și dezvoltarea talentelor locale iși propun să creeze un avantaj competitiv pe toate canalele de vanzări și regiunile pieței romanești, caștigand inimile clienților și consumatorilor romani.
„Sunt incantat să mă alătur echipei din Romania, care operează pe o piață cu un mare potenÈ›ial de creÈ™tere, foarte receptivă la inovaÈ›ie, o piață care depune eforturi semnificative pentru o activitate mai sustenabilă. Voi construi pe fundaÈ›ia solidă pusă in ultimii ani de echipa locală, către misiunea de a deveni lideri de piață È™i către obiectivele strategiei noastre de afaceri, EverGreen, unde grija față de oameni È™i dezvoltarea sustenabilă merg mană in mană cu creÈ™terea afacerii.” a adajugat Boris Miloushev
HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator È™i marketer de mărci de bere È™i cidru premium È™i fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere È™i cidru internaÈ›ionale, regionale, locale È™i de specialitate.Grupul opereaza fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru È™i alte unități de producÈ›ie in peste 70 de țări. Cele mai recente informaÈ›ii sunt disponibile pe website-ul companiei È™i pe LinkedIn È™i Instagram.
In Romania, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale È™i internaÈ›ionale de bere È™i cidru, majoritatea produse in cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni È™i Miercurea Ciuc. Angajamentul companiei față de piaÈ›a locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci È™i prin acÈ›iunile sale care totalizeaza 1.100 de angajaÈ›i in Romania È™i se aprovizioneaza de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente care sunt dedicaÈ›i agendei companiei de sustenabilitate, ’Brew a Better World - Raise The Bar 2030’.
Mai mult in Oameni, Business, Management