(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Noaptea Devoratorilor de Publicitate editie Speciala de Sarbatori de la Cluj Napoca a fost devorat[ n doar 5 zile, spun oficialii agentiei de publicitate locale MSA, organizatorul evenimentului. Potrivit MSA, evenimentul este programat mine, vineri 15 decembrie, la cinema Republica, la ora zece, pentru a continua pna a doua zi dimineata.
Spectacolul lui Jean Marie Boursicot, produs pentru Romnia de Dan Chisu, este organizat pentru a treia oara de agentia MSA si prezentat de partenerul oficial, JUICY FRUIT.
Ca o particularitate: n acest an evenimentul s-a vndut n totalitate n doar 5 zile din momentul n care am scos pachetele pe piata (de publicitate n.r.), a afirmat pentru AdPlayers Razvan Crisan, Presedintele MSA.
A fost anul n care a trebuit sa argumentam cel mai putin vnzarea evenimentului catre parteneri. O surpriza foarte placuta care ne-a oferit la rndul nostru mai mult timp organizarii show-ului, timp pe care n alte conditii l-am fi alocat vnzarii !, spune seful agentiei.
Costul Biletului este unic: 25 RON fara exceptie. Pentru ca vindem doar 790 bilete ntr-o sala de 970 locuri, sala fiind Cinema REPUBLICA, unul din cele mai mari si bine dotate la aceasta ora din Romnia. Iar biletele n premiera sunt cu loc, adauga Crisan.
Bugetul: 15.000 EUR
Bugetul NDP din decembrie de la Cluj Napoca este n jur de 15000 euro, buget care include si licenta ( evenimentul este organizat sub licenta), a mai afirmat Razvan Crisan, pentru AdPlayers. Crisan sustine ca, din bilete se vor strnge n jur de 5.600 euro, iar partenerii vor cotiza cu aproximativ 14.000 15.000 euro (suma cumulata).
Presedintele MSA nu a dezvaluit costul licentei locale a NDP , dar sustine ca aceasta este un deal OK si n acest an, avnd n vedere relatia de lunga durata pe care o are cu Dan Chisu.
Potrivit unor surse din piata costul mediu al unei licente locale pentru spectacolul NDP, este n functie de potentialul local al orasului n care se organizeaza si pleaca de la un pret de lista de 6.000-7.000 EUR per eveniment.
Organizatorii spun ca loop-urile publicitare sunt presarate treptat cu pauze de respiro, n care se acorda premii celor mai curajosi devoratori. Momentul culminant al serii, Marea Tombola a Craciunului, ncepe dupa Miezul Noptii, cnd Mosul deschide n premiera sacul sau cu daruri.
Devoratorii de la Cluj Napoca
Partenerii Mosului care, spune MSA, si-au dat toata silinta ca acesta sa poata aduce un sac ct mai mare: EURO GSM, HIS JEANS si NEW LIFE, partenerii principali ai evenimentului, precum si companiile partenere: VOLKSWAGEN prin AUTOWORLD, SHOT AND GO, PP PROTECT, NOVA TAXI, NOVA VIP, FISTIQ, BLUE RIDGE, KNOX si ADVANTAGE MEDIA.
Partenerii media ai evenimentului care, conform agentiei, au asigurat campania de comunicare sunt CLUJEANUL, ZIARUL CLUJEANULUI, 24 FUN, RADIO GUERRILLA, PRO FM, NCN si NEW LOOK MEDIA.
Evenimentul are deja o oarecare traditie n regiune. MSA a mai organizat un turneu ncepnd cu 2004 n 6 orase Cluj Napoca , Tg Mures, Oradea, Deva, Baia Mare, Arad). Turneul NDP organizat de MSA a mai avut ca target orasele universitare importante Cluj, Brasov, Timisoara, Iasi.




