ANPH a ales Media Insight
Luni, 11 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma )

Media Insight a fost desemnata sa gestioneze contul de media al Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap. Agentia de media va oferi servicii de cumparare media, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media.

Contul a fost câstigat prin licitatie publica, dupa cum declara Silviu George Didilescu, Secretar de Stat, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap

“Am atribuit prin licitatie productia campaniei, precum si achizitionarea si gestionarea spatiului de difuzare media unor profesionisti excelenti, cu ajutorul carora suntem încredintati ca ne vom atinge obiectivele si vom contribui în mod real la integrarea sociala a persoanelor cu handicap din România”, a declarat presedintele ANPH.

Potrivit agentiei de media, Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap deruleaza, începând cu luna octombrie, o campanie sociala ce îsi doreste sa schimbe vechile mentalitati si prejudecati despre persoanele cu handicap, si sa lupte împotriva discriminarii si stigmatizarii acestora.

Conform oficialilor Media insight, campania are doua obiective importante: aducerea la cunostinta persoanelor cu handicap a drepturilor si serviciilor de care acestea pot beneficia si sensibilizarea opiniei publice.

Campania va debuta la nivel national si local cu un spot de 30 de secunde pe statiile TV: TVR1, TVR2, Realitatea TV, PRO TV (statii locale). Strategia media va mai fi sustinuta si de aparitii în presa centrala si locala, simultan fiind prezenta si pe cele mai cunoscute radiouri locale si nationale.

ANPH a ales Media Insight”Suntem onorati ca avem oportunitatea sa ne implicam si sa promovam în media acest gen de campanie sociala”, a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.

„Pentru ANPH, acest proiect reprezinta o oportunitate de a atinge un public cat mai larg, de a constientiza opinia publica relativ la problemele persoanelor cu handicap”, a mai aadaugat Presedintele Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap.

AdPlayersFile Media Insight

Potrivit companiei, Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de sase ani pe piata de media din România. Agentia de media face parte din grupul international WPP si, dupa cum afirma oficialii companiei, în prezent, este cotata printre primele agentii de media românesti.

Pe lânga ANPH, din  portofoliul  Media  Insight  mai fac  parte clienti cum sunt  Beiersdorf Romania,  Cargill,  Elite  Romania/Bulgaria,  Euro  Inter  Trade  –  Volvo, Eurofood,Ferrero,   Germanos,   Graftex   Prodcom   -   Bigotti,   Liebherr Romania/Bulgaria,  Michelin,  Novartis,  Orkla Foods, Plus Discount, URBB - Granini, Safilar, Tchibo, Visa, VRR – Varta, Remington.


PUBLICITATE: