Rezultatele cautarii dupa : "bucegi"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 21 Octombrie 2025
											
											 Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie È™i Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
										Miercuri, 07 Iulie 2021
											
											 Potrivit aceleeasi surse, pentru 2020 compania estimeaza o scadere de aproximativ 1,6%, in baza datelor de la INS, insa, in 2021, trendul este unul ascendent. Analiza KeysFin pentru 2021, arata ca Piata Berii din Romania va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei.
										Luni, 24 Noiembrie 2014
											
											 Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care formeaza meseriasi vor primi fiecare cate 97.500 lei in sprijinul implementarii proiectelor educationale.
Miercuri, 06 Iunie 2012
											
											Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Vineri, 11 Martie 2011
											
											 Alaturi de Papaya si Graffiti BBDO, care au castigat conturile de creatie Scandia Sibiu, respectiv Pate Bucegi si Sadu, agentiile GMP si Gavrila...
										Vineri, 15 Mai 2009
											
											 Designul de ansamblu al noului ambalaj a fost realizat de Pichler&Gattringer, avand ca punct de plecare actualul design al etichetei
										Joi, 07 Mai 2009
											
											 Spotul Tv poate fi vazut si in Romania pe posturile TV si in salile de cinema incepand din 8 mai
										Joi, 19 Iunie 2008
											
											Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Marti, 01 Aprilie 2008
											
											Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP
Luni, 18 Februarie 2008
											
											Promotia “Atinge o stea si poti merge in Africa de Sud!” este o campanie de comunicare integrata, ce include atat canale de marketing online (website-ul promotiei, bannere), cat si canale offline
										Joi, 13 Decembrie 2007
											
											Heineken Romania a ales agentia de publicitate McCann Erickson pentru creatie si strategie pe conturile Heineken si Golden Brau, cele doua conturi fiind administrate pana in prezent de Grey Bucharest
										Miercuri, 05 Decembrie 2007
											
											La licitatie participa mai multe agentii de media, contul fiind administrat in prezent de Mediacom Romania
										Joi, 15 Noiembrie 2007
											
											Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
										Joi, 08 Noiembrie 2007
											
											Agentia Sister si  Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
										Marti, 30 Octombrie 2007
											
											"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
										Joi, 12 Iulie 2007
											
											"Am castigat brandul Gosser, dar nu pe baza unei licitatii. Noi lucram deja cu Heineken Romania pe inca patru branduri de bere, cel mai important fiind brandul Bucegi", a declarat pentru AdPlayers, Alexandra Tinjala, sefa Sister&Co, agentia care a dezvoltat campania de lansare a ambalajului premium (PET) de 1L pentru brandul Gösser
										Vineri, 08 Iunie 2007
											
											Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
										Vineri, 06 Aprilie 2007
											
											"Pe scurt, aveam un buget mic pentru premii, de doar 50.000 de Euro, fata de 3.000.000 Euro, cat a avut principalul nostru competitor", sustine Alexandra Tanjala, fondatoarea Sister&Co, agentie care a castigat un Silver Effie pentru Bucegi
										Miercuri, 04 Aprilie 2007
											
											"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















