Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006

Ogilvy da click pe WWF.

Ogilvy da click pe WWF

Ogilvy da click pe WWF

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Sub numele "Un simplu clic", Ogilvy Group a dezvoltat campania media integrata care vine sa sustina prima initiativa de anvergura a organizatiei internationale WWF în România, sub titlul “Salvati Parcurile Nationale din România”. Campania, spune agentia, include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations.

Potrivit reprezentantilor Ogilvy, initiativa WWF consta în strângerea de semnaturi pentru petitia online „Salvati Parcurile Nationale din România!“, adresata Presedintelui si Primului Ministru. Petitia, sustine agentia, mentioneaza câteva dintre cele mai grave probleme care ameninta ariile naturale protejate: constructiile ilegale, taierile ilegale de arbori sau braconajul si poate fi citita si semnata accesând www.panda.org/romania. 

Ogilvy da click pe WWFManuela Necula, Head of Country Ogilvy Group spune ca „ parteneriatul dintre WWF si Ogilvy Group a fost încheiat de David Ogilvy însusi si a devenit o traditie la nivel mondial. El este continuat astazi prin implicarea tuturor birourilor Ogilvy din lume în sustinera  cauzelor WWF precum si prin implicarea personala a Hertei Ogilvy, sotia lui David”, mai subliniaza executivul Ogilvy Group .

„In Romania, este primul proiect pe care îl dezvoltam împreuna”, subliniaza oficialul. “Cred ca avem datoria ca generatiile viitoare sa se poata bucura de generozitatea de care natura a dat dovada fata de tara noastra”, mai declara Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.

Campania

Pornind de la conceptul „nu ai idee cât de simplu e sa ajuti la salvarea Parcurilor Nationale din România”, creativii de la Ogilvy&Mather au realizat trei spoturi tv: “Basculanta”, “Drujbasul” si “Vânatorul”.

Fiecare spot înfatiseaza, potrivit autorilor, un simbol al distrugerii ariilor protejate – o basculanta într-un parc natural, un drujbas care vrea sa taie copacii din padure sau un braconier care se pregateste sa împuste un animal protejat, oferind privitorului si o solutie de a interveni: un simplu clic pe site-ul WWF. Executiile campaniei invita privitorul sa actioneze, afirma agentia, sa se implice efectiv pentru a obtine rezultate.

Pentru partea de print, radio si online echipa de creatie a mentinut mesajul spoturilor tv. “Aveam posibilitatea de alege calea clasica a campaniilor sociale, agresive, viscerale, dar am considerat ca, în timp, acestea au creat, prin repetarea lor, o toleranta a targetului fata de mesaj”, explica Bogdan Nestor, art director Ogilvy&Mather. „În schimb, ne-am orientat spre o solutie creativa cu un mesaj pozitiv si doua executii în print – Ursul si Caprele”.

“Problema ramânea cum sa transferam targetului – asaltat de mesaje sociale - un plus de responsabilitate”, afiirma omul de creatie. “Conceptul creativ a parut firesc: am simbolizat clicul prin sageata de mouse, transformându-l în eroul salvator al naturii, un totem prin intermediul caruia animalele se roaga pentru salvarea Parcurilor”, conchide art directorul.

Componenta de public relations a venit, sustin autorii, sa completeze toate celelalte componente ale campaniei prin relatia cu mass-media, event management si consultanta în activitatile de lobby fata de autoritati, institutii si opinia publica.

Partenerii

Printre partenerii externi ai campaniei se numara Casa de productie Reload, Studio audio Fat Music, Newmedia PR, Carioca – pentru partea de productie si publicatii ale mai multor trusturi de presa, pentru partea de print.

Spoturile tv sunt difuzate începând din noiembrie pe posturile TVR, Pro TV, Acasa Tv, Pro cinema, TV Sport, Prima TV, Kiss TV, Realitatea TV, B1 TV, National TV, N24 si Money Channel, iar pentru spoturile radio Ogilvy are ca parteneri Radio România Actualitati, Pro fm si Info Pro.

Pe partea de internet se adauga Adevolution, Arbo Media, Netbridge si Neogen, iar pe outdoor, care acopera cele mai importante zone din Bucuresti, partenerii sunt Phoenix Media, Media Advertising, Electric Media, Efect Media, City&Media, Trusteam, Impression Graphics Romania, Avantgarde Printing, Beta Cons.

Autorii

Echipa Ogilvy care a lucrat acest proiect este formata din: Razvan Capanescu (ex Creative Director Ogilvy&Mather), Dragos Ometita, Bogdan Nestor (art directori), Cezar Panait, Mihai Ion (Copywriteri), Gina Leu (Client Service Director), Andreea Dumitru (Account Director), Ileana Teriteanu (Account Manager), Razvan Giurcaneanu (Producator A/V) – din partea Ogilvy&Mather, Mihaela Paduraru (Director Department Outdoor), Mihaela Fabian (Media Buying Director) si Corina Mocanu (Account Manager) – din partea Mindshare Media si Oana Bulexa (Senior Account Executive) – din partea Ogilvy Public Relations.

Ogilvy da click pe WWF

AdPlayersFile WWF

Conform reprezentantilor companiei de comunicare WWF, înfiintata în anul 1961, este cea mai importanta organizatie internationala non-profit care deruleaza proiecte de conservarea naturii, în peste 100 de tari.

Misiunea WWF la nivel global este aceea de a stopa degradarea mediului si de a construi un viitor în care oamenii traiesc în armonie cu natura, prin: conservarea bio-diversitatii la nivel mondial, utilizarea rationala a resurselor naturale regenerabile,  reducerea poluarii si a consumului irational.


PUBLICITATE: