Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006

Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Agentia de publicitate care a sprijinit Romtelecom pentru realizarea campaniei Dolce este Headvertising, iar agentia de BTL - Rock’n’Roll, au declarat pentru AdPlayers oficiali din cadrul Romtelecom. Contul de media al campaniei de comunicare pentru televiziunea digitala de la Romtelecom este gestionat de MediaCom România.

Aceleasi surse sustin ca designul site-ului www.dolce.ro este semnat de compania Karakter din Londra. Dolce.ro a fost adaptat de Headvertising care, potrivit Romtelecom, a conceput si textele de pe site, iar echipa IT din cadrul Romtelecom se ocupa de întretinerea acestuia.

Campania de comunicare în media se deruleaza pe televiziune, radio si presa scrisa. Potrivit reprezentantilor de comunicare Romtelecom, Dolce nu a dezvoltat înca si o campanie online.

Comercializat sub brandul Dolce si având ca slogan „televiziune digitala totala”, noul serviciu de televiziune digitala lansat de curând de catre Romtelecom completeaza portofoliul de produse de telefonie si Internet ale companiei.

Dolce a fost lansat ca alternativa la serviciul de televiziune analogica  al  operatorilor care domina piata de cablu TV, spunea la evenimentul de lansare James Hubley, Director General al Romtelecom. Serviciul se adreseaza în egala masura clientilor din mediul urban si rural.

James Hubley declara în urma cu câteva zile ca „lansarea Dolce marcheaza intrarea Romtelecom în zona serviciilor de continut multimedia, pe lânga  serviciile de telefonie  si internet. Am investit 15 milioane de euro pâna acum pentru a oferi  clientilor nostri calitate impecabila prin cea mai avansata tehnologie de televiziune digitala”, mai afirma executivul la evenimentul de lansare.

Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România.Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România.Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România

.

AdFile 

Advertiser: Romtelecom

Brand: Dolce

Agentie de publicitate: Headvertising

Agentie BTL: Rock’n’Roll 

Agen'ie de media: MediaCom Romania

Interactive Dolce.ro: Karakter, Londra

Dezvoltare: Romtelecom, in-house

Media

TV - ProTV, Pro Cinema, TV Sport, Antena 1, B1TV, Acasa TV, Realitatea TV, TVR2, Antena 3, Antena 4, TVR1, Prima TV, MTV

Radio - Kiss FM, Magic FM, Pro FM, Europa FM, Radio 21, Radio Romania Actualitati

Presa scrisa - Libertatea, Jurnalul National, Evenimentul Zilei, Pro Sport, Gazeta Sporturilor, ProTv Magazin, Tv Mania, Tv Satelit, Sapte Seri Bucuresti, B 24 Fun, Tv Story, Academia Catavencu, Acasa Magazin, Ioana, Oblique Tv Magazin, Unica, Cosmopolitan, FHM, Avantaje


PUBLICITATE: