Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006

Milli in campanie OgilvyPR.Milli in campanie OgilvyPR.Milli in campanie OgilvyPR

( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Ogilvy PR semneaza noua campanie Milli de informare a publicului larg, privind programul Friesland Foods Romania care, prin intermediul programului Primul strop de grija, ajuta taranii - micii producatori de lapte -  sa achizitioneze aparate de muls. Dupa cum precizeaza oficialii agentiei, colaborarea Grupului Ogilvy cu  Friesland Foods a inceput de mai bine de doi ani, Ogilvy PR castigand insa contul de comunicare Milli, in 2006. "Primul Strop de Grija" se desfasoara in perioada  mai-august 2006.

Initiat in luna mai a acestui an „Primul strop de grija” este sustinut in planul comunicarii directe catre consumator atat printr-un spot TV, cat si pe fiecare nou ambalaj pentru laptele Milli. Spotul Tv este difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV. Campania este derulata de agentia de media Starcom.

Campania

Spotul TV, sustin autorii lui, a incercat accentuarea ideii conform produsele Milli sunt excelente, pentru ca laptele din care sunt facute este de cea mai buna calitate. Conceput ca un testimonial, spot joaca un personaj principal selectat dintre cei 2090 de tarani care au beneficiat de programul "Primul Strop de Grija", primind aparate de muls prin intermediul acestuia.

“Povestea lui Florentin Grigoras, personajul principal al spotului, este una emotionanta – pentru a-si ajuta bunica, el s-a mutat inca de la 14 ani in satul Urisiu de Sus din judetul Mures, unde locuia aceasta, si a intretinut familia devenind crescator de vite. Acum, prin programul sprijinit de Milli, are toate sansele sa isi continue meseria”, a declarat Razvan Orbulescu, Director de Marketing, Friesland Foods Romania.

Ambalaj si spot

Noul ambalaj contine informatii despre program si beneficiile acestuia pentru consumator: prin intermediul programului. Culoarea galbena pe care este scris textul informativ, sustin autorii campaniei, atrage atentia in primul rand prin insasi aparitia sa pe ambalaj (fundalul utilizat pana acum era mult mai neutru, alb-crem), dar si prin mesajul pe care il transmite (galbenul este culoare de avertizare).

Semnatarii campaniei spun ca spotul TV transmite aceeasi informatie ca si textul de pe ambalaj, dar prin intermediul unuia dintre beneficiarii directi ai programului.

Spotul „S-a filmat efectiv la "coada vacii"

Autorii campaniei declara ca filmarile pentru spot au fost facute intr-o zi, de la 3 dimineata pana la 10 seara, interval in care echipa a imortalizat momente din cele mai diverse din viata satului. “A trebuit sa prindem mulsul vacilor "live" la 5 dimineata si la 7 seara, intr-un staul care nu a fost prevazut cu loc pentru reflectoare, camere de filmat, regizori, agentie”, spun reprezentantii agentiei Ogilvy PR.

„S-a filmat efectiv la "coada vacii", mai declara unul dintre creativii implicati in proiect. „Per ansamblu insa a fost minunat .. am avut vreme frumoasa, copaci infloriti, peisaje absolut senzationale, si, nu in ultimul rand, am lucrat alaturi de oameni primitori, harnici si bucurosi ca impartasim dragostea lor fata de animale,”

Autorii

Echipa Ogilvy care a realizat aceasta campanie este formata din: Stefania Stavrositu – Account Director, Raluca Galeata - Account Director, Dinu Gojan - Senior Art Director, Dan Amariei - Copywriter, Razvan Giurcaneanu - AV Producer, Razvan Capanescu – Creative Director.

Echipa coordonatoare din partea Friesland Foods a fost formata din: Daniela Dorca - Brand Manager, Razvan Orbulescu - Director de Marketing.

Regizorul spotului este Alex Maftei.

  Milli in campanie OgilvyPR

AdFile Info:

Nume lucrare: Testimonial „Primul Strop de Grija”

Agentie: Ogilvy PR

Oras: Bucuresti

Advertiser: Friesland Foods

Brand: Milli

Produs/categorie: FMCG

Brand Manager: Daniela Dorca

Marketing Manager / Director: Razvan Orbulescu

Nume Campanie:  Primul Strop de Grija

Data primei difuzari/aparitii: 11 mai

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba:Romana

Tip / Tipuri media: TV si presa

Durata (TV): 30”

Slogan: -

Account Manager / Director: Raluca Galeata & Stefania Stavrositu

Strategie Campanie: Ogilvy PR

Creative Director: Razvan Capanescu

Senior Art Director: Dinu Gojan

Copywriter: Dan Amariei

Regizor: Alex Maftei

Producator: Razvan Giurcaneanu

Casa productie A/V: Rollin Film

Editor Imagine (TV) /

Companie editare Imagine:Rollin Film

Post Productie A/V: Rollin Film

Ilustratie (Print, altele): Raster Point - Grafica

Foto: Radu Aldea – DOP (Director of Photography)

Voce: Andreea Marginean

Actori/ Personaje: Florentin Grigoras (satul Urisiu de Sus, judetul Mures) – personaj principal

Muzica: Audiotrust

Account Planner: Adrian Patarlagean

Agentie Media: Starcom

Media: TV, Presa Scrisa

TV: Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV.

Presa scrisa:  Avantaje, Unica, Familia Mea, Draga Mea, Copilul Meu, Super Bebe, Mami, Practic in Bucatarie, Bucataria pentru Toti, Secretele Bucatariei, Sana, Bine, Lumea Femeilor, Ioana, Acasa Magazin, TV Mania, Libertatea pentru Femei

AdPlayersFile Friesland Foods

Milli este un produs Friesland Foods Romania, cel mai mare producator de pe piata laptelui proaspat din tara noastra, potrivit companiei. Friesland Foods a intrat pe piata romaneasca la inceputul anului 2002, prin achizitionarea companiei olandeze Nutricia Dairy & Drinks, companie ce detinea in acel moment in tara noastra societatile Somesana din Satu-Mare, Belcar din Timisoara si pachetul majoritar la S.C.I.L., Tirgu- Mures. De asemenea, din 2004, Friesland Foods Romania este actionar majoritar la Napolact, Cluj-Napoca.

Friesland Foods comercializeaza in Romania marcile Milli, Oke, Dots si Completa. Pe langa brandurile internationale detinute de grup, filiala din Romania detine si brandurile Napolact si Napoca. Una din primele 10 companii de produse lactate din lume, Friesland Foods este o companie olandeza cu o istorie de peste 125 de ani. Friesland are filiale in Europa, Asia, Africa si America de Sud, produsele sale fiind prezente in peste 100 de tari. Compania are 16.400 de angajati si in anul 2005 a avut o cifra de afaceri de 4,4 miliarde EUR.


PUBLICITATE: