Campofrio la Grey si Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006

.....

( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

„Alimente pentru o viata sanatoasa”.

Campofrio si Grey Worldwide Romania colaboreaza la realizarea noilor spoturi de imagine recent lansate de marca de salamuri, dupa o licitatie desfasurata in luna martie. Licitatia organizata de Campofrio a selectat agentia Grey Worldwide Romania pentru a dezvolta creatia si productia audio - video (A/V) in cadrul noii sale campanii de imagine ce se desfasoara sub sloganul „Alimente pentru o viata sanatoasa”.

Contul de media se deruleaza prin agentia de media Optimedia. Campania se desfasoara in perioada 1 iunie - 10 iulie 2006 pe canale media cum sunt Pro TV, Acasa, Antena 1, Prima, Realitatea, Discovery.

Traian Nuta (foto), Brand Development Director, Grey Worldwide Romania afirma ca „Decizia castigarii pitch-ului s-a luat In baza celei mai fresh idei de comunicare. Cele doua spoturi Isi propun sa reIntareasca perceptia romanilor asupra gustului special al salamurilor Campofrio, de aici ideea de advertising - "dependent de gustul bun" – care a fost dramatizata Intr-un mod memorabil si distinct”, continua executivul de brand.

Ideea

„Dependent de gustul bun!” este ideea creativa care sta la baza celor doua noi spoturi TV ale marcii Campofrio, sustin reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Mihail Vartosu si Laura Tampa. Eexecutia a cuprins doua spoturi de cate 30 de secunde fiecare, tratate sub forma unui testimonial.

„Spoturile trebuie sa fie credibile”, adauga Sorin Predescu (foto) , Creative Director Grey Worldwide Romania. „De aceea personajele alese sunt naturale, iar faptul ca vorbim despre toata gama de salamuri ne-a facut sa alegem aceste personaje Intr-un mod cat mai variat astfel Incat sa acoprim o plaja cat mai larga de tipologii de consumatori: de la tineri la pensionari, de la oameni simpli la boemi. Spoturile sunt umoristice atat prin textele si interpretarile eroilor, cat si prin constructia acestora’, mai afirma seful departamentului de creatie al agentiei de publicitate.

Autorii

Echipa care a participat la realizarea noii serii de spoturi TV este formata din Alina Pene - Marketing Director si Diana Soare - Product Manager din partea Campofrio, iar din partea Grey Worldwide Romania: Sorin Predescu Copywriter si Creative Director, Traian Nuta - Strategic Planner, Dan Draghicescu - Senior TV Producer.

Casa de productie este Castel Film, postproductia si coloana sonora fiind semnate de Abis Studio. Regizorul spoturilor este Razvan Marculescu, iar producator - Gabi Antal.

Fondata In septembrie 1992, Grey Worldwide Romania este parte a WPP, fiind afiliata retelei internationale Grey Global Group, care are o traditie de aproape 90 de ani pe piata internationala si agentii In peste 85 de tari din Intreaga lume.

Potrivit reprezentantilor companiei, agentia Grey Worldwide Romania se afla In topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania, avand un portofoliu reprezentativ de clienti cum sunt Brau Union, British American Tobacco; GlaxoSmithKline; Nokia; Procter&Gamble; Romtelecom sau Visa.

Biroul din Bucuresti al agentiei de publicitate coordoneaza activitatile de comunicare In regiunea Sud-Estului Europei pentru clienti multinationali cum sunt P&G, BAT sau Visa (In Albania, Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru).

Campofrio SA face parte din grupul international Campofrio, care are investitii pe trei continente si ofera produsele sale unui numar de peste 250 milioane consumatori din 40 de tari.


PUBLICITATE: