Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
Luni, 19 Iunie 2006

Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight.Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight

( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co. Filiala Eckes-Granini Romania a fost infiintata de Eckes-Granini International, liderul european in productia de sucuri naturale, pentru a dezvolta pe piata autohona marca premium Granini.

Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media InsightRonald Felber(foto), Senior Vice President Marketing&Sales International, Eckes-Granini spune ca “Pentru Eckes-Granini, Romania reprezinta o tara extrem de atractiva pentru extinderea companiei in Europa, datorita cresterii economice solide si a potentialului de dezvoltare”.

Divizia romaneasca a companiei Eckes-Granini International, liderul european in productia de sucuri naturale, colaboreaza cu Carlsrom Beverage Co. in activitatile de marketing, vanzari si logistica, acordandu-i acesteia drepturile de distributie exclusiva a marcii Granini in Romania. Potrivit reprezentantilor companiei, parteneriatul cu Carlsrom urmareste sa asigure o dezvoltare geografica mai puternica si o distributie eficienta, garantand astfel o accesibilitate mai larga a produsului, la preturi mai atractive.

Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight„Obiectivul nostru este sa pozitionam Granini drept lider pe piata, in termeni de reputatie, notorietate si preferinta a consumatorilor”, a declarat Shachar Shaine (foto), Presedinte Carlsrom Beverage Co. si URBB. „Prin parteneriatul cu Eckes-Granini, ne angajam sa crestem gradul de accesibilitate a marcii Granini pe piata romaneasca, pentru a oferi consumatorilor nostri, persoane sofisticate si atente la calitatea produselor pe care le consuma, cea mai placuta experienta a gustului natural de fructe”, a mai afirmat Shaine.

GAV Scholz & Friends  si Media Insight

Evenimentul de lansare Granini a fost organizat de catre Carlsrom Beverage si GAV Scholz & Friends. Potrivit Carlsrom, la eveniment au fost prezenti 250 de participanti. Campania media este derulata de catre agentia de publicitate GAV Scholz & Friends (agentie brand) si agentia de media Media Insight.  Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu, Media Insight  va oferi pentru brandul Granini servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare media. Lansarea media pentru brandul Granini are ca obiective principale crearea notorietatii brandului Granini în rândul publicului-tinta si pozitionarea brandului pe piata sucurilor naturale.

„Cu brand-ul Granini ne adresam unui segment de consumatori foarte sofisticati, consumatori care pe de o parte au devenit constienti de importanta pe care o are consumarea produselelor naturale, iar pe de alta parte, asteapta ceva nou, ceva care sa fie altfel decat ceea ce ii inconjoara zilnic” , a declarat Elena Maracine, Granini Brand Manager. „Cum inovatia este una din valorile brand-ului Granini, pentru campania media pe care o desfasuram impreuna cu partenerul nostru Media Insight, ne-am propus o noua abordare a segmentului bauturilor naturale si implicit o comunicare inovatoare pentru aceasta.

"Abordare multisenzoriala a brand-ului"

Detaliind comunicarea Granini, Elena Maracine precizeaza ca „este vorba de o abordare multisenzoriala a brand-ului, de o experienta care trece dincolo de beneficiile rationale ale produsului, Granini fiind un suc pe care trebuie sa-l savurezi cu toate simturile.  Pentru toti consumatorii nostri...”Drink with your 5 senses””

Promovarea Granini care se desfasoara sub sloganul "Drink with your five senses" contine, printre altele, si un spot TV cu o executie executie internationala. Planul de comunicare al marcii include o expunere media Tv in perioada 15 iunie – 15 august si octombrie-noiembrie pe statiile Pro Tv, Pro Cinema, Prima TV, TV Sport, AXN, Discovery, TV K Lumea, MTV. Granini va mai fi prezenta deasemenea pe  media outdoor in perioada 1 iulie – 15 august si  octombrie-noiembrie la nivel national, si in presa scrisa- lunar: HRB Expert, Beau Monde, BBW.

Despre selectia canalelor media, agentia Media Insight spune ca s-a optat pentru o strategie de media activa, ce inglobeaza o vasta selectie de programe specifica publicului-tinta. Astfel, atentia a fost orientata catre o tipologie de programe cu afinitate precum: documentare, filme, stiri, programe culturale, cinema, stil, frumusete si calatorii.

Gama Granini este lansata in Romania sub sloganul “Drink with your five senses”. Prin analogie, spun reprezentantii Granini, sloganul face referire la atributele care caracterizeaza sucurile Granini si la experienta multisenzoriala pe care acestea o ofera: “hear” (auz)  - zgomotul unui suc de fructe consistent; “see” (vaz) – culoarea naturala a produsului, vizibila datorita transparentei totale a ambalajului; “smell” (miros) – aroma autentica, de fructe proaspat culese; “taste” (gust) – gust de fructe autentic; “feel” (atitudine, dispozitie) - distractie, optimism, deschidere spre nou.

Piata sucurilor naturale in crestere

Piata de sucuri naturale din Romania a inregistrat o dezvoltare puternica in ultimii ani, prin cresterea sustinuta a consumului: +9% in 2003, +35% in 2004, +20% in 2005, fata de anii precedenti. Pentru 2006, estimarile indica o crestere de 22%. Aceasta evolutie este concretizata in dublarea pietei din punct de vedere cantitativ, in comparatie cu nivelul anului 2000 si ilustreaza tendinta de crestere a cererii pentru bauturi sanatoase.

Eckes-Granini este in prezent compania numarul unu de sucuri naturale din Europa, detinand pozitia de lider de piata in Germania, Franta, Finlanda si Ungaria si pozitia secunda pe multe alte piete de pe continent. Dezvoltarea marcii in Romania reprezinta un nou pas in implementarea strategiei regionale Eckes-Granini International de extindere a prezentei in Europa.

Distributie: Puncte de vanzare si pret atractiv

„Succesul nostru s-a datorat intotdeauna apropierii de consumatori si de pietele locale. De aceea, am cautat cu atentie un partener autohton pentru a dezvolta afacerea in Romania”, sustine Ronald Felber. „Prin istoricul de succes si reputatia in constructia de marci, Carlsrom reprezinta pentru noi partenerul ideal pentru a propulsa marca Granini in pozitia de lider de piata si in Romania”, sustine executivul de marketing international Eckes-Granini.

Prin intrarea marcii Granini in portofoliul Carlsrom se doreste, spun reprezentantii marcii,  intarirea prezentei acesteia pe piata, prin asigurarea disponibilitatii intr-un numar cat mai mare de puncte de vanzare. Astfel, consumatorii vor putea beneficia foarte usor de un suc premium 100% natural, la un pret atractiv, produs cu cea mai avansata tehnologie si folosind fructe atent selectionate. Sucurile Granini sunt produse 100% naturale - nu contin conservanti, coloranti, arome artificiale sau fructe si legume modificate genetic.

Eckes-Granini

Eckes-Granini GmbH & Co. KG, a inregistrat In 2005 o productie record de 896 milioane litri si o cifra de afaceri neta de 718 milioane EUR. Cu sediul in Nieder-Olm, langa Frankfurt, este liderul de piata in furnizarea de sucuri naturale si bauturi din fructe din Europa. Compania detine reprezentante in Austria, Finlanda, Franta, Germania, Ungaria, Tarile Baltice, Polonia, Romania, Rusia, Spania si Elvetia. Portofoliul Eckes-Granini include marcile internationale Granini si Hohes C, precum si cele locale Clippo, Fruehttiger, Joker, Marli, Mehukatti, Rea, Sio, Uslada si Yo.


PUBLICITATE: