FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei "Copii Sanatosi"
Miercuri, 20 Septembrie 2006

FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi.FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi.FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi

.

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Fundatia “Copii Sanatosi” împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti.

Lansarea

La evenimentul de lansare a campaniei, oficialii Fundatiei “Copii Sanatosi” au spus ca au decis sa actioneze în scopul ameliorarii aceastei situatii. Conform statisticilor actuale, citate de fundatie, dintr-un numar de peste 200.000 de nou-nascuti anual peste 10.000 se nasc cu malformatii congenitale.

FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi“Scopul nostru este sa atragem din nou atentia familiilor din România asupra importantei controalelor medicale înca din primele luni de viata ale fatului”,  a declarat Ioana Popescu Tariceanu (foto), Presedinte al Fundatiei “Copii Sanatosi”, la evenimentul de lansare a noii campanii de comunicare.

„Am lansat o noua campanie prin care ne adresam nu numai familiilor care îsi doresc copii sanatosi, dar si tuturor celor care pot face în asa fel încât mesajul nostru sa ajunga la tinta. Cu ajutorul fiecaruia dintre noi destinele a mii de copii pot fi schimbate în bine.”, a mai afirmat Ioana Popescu Tariceanu.

Printul Maximilian von Habsburg, Presedinte Onorific al companiei Medrom, si partenerul Fundatiei în aceasta campanie, a transmis un mesaj celor prezenti la eveniment: “Medrom s-a alaturat Fundatiei “Copii Sanatosi” pentru a sprijini o cauza nobila. Compania noastra a înteles ca, dincolo de dimensiunea de business, o afacere sanatoasa presupune implicare în societate si în problemele comunitatii”.

„Avem convingerea ca si proiectul Fundatiei “Copii Sanatosi” va reusi sa îsi atinga obiectivele daca va beneficia de sprijinul tuturor celor care sunt solidari unor cauze nobile”, a mai ad[ugat Printul Maximilian von Habsburg .

Campania

Provocarea în aceasta campanie, spun autorii acesteia, a fost data de profilul publicului-tinta: mame si viitoare mame cu vârste cuprinse între 16 si 45 de ani, cu educatie medie si sub medie, care nu reactioneaza la campaniile clasice de informare.

FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi“Lucrurile au început cu dreptul si aici ma refer la brief, care ne-a trimis imediat într-o zona conceptuala viu colorata si dezinvolta, mai putin explorata pâna acum în campaniile sociale de la noi”, a spus Dinu Panescu (foto), Senior Copywriter Friends Advertising.

„Asa ca satisfactia cea mai mare vine din faptul ca am reusit sa rezolvam un exercitiu de strategie si creatie destul de dificil. Dintr-o realitate sumbra am extras un mesaj optimist si astfel am creat o campanie atipica. Poate, tocmai din acest motiv, rezultatele vor fi si ele atipice“, este de parere Dinu Panescu.

FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi“La un control medical prenatal, fetusul de pe monitorul ecografic începe sa danseze acompaniat de o melodie funky, spre uimirea parintilor si a doctorului. Concluzia? Copilul este mai fericit când cineva are grija de sanatatea lui”, arata Matt Hingley (foto), Senior Art Director, Friends Advertising.

„Vizual, cea mai mare provocare a fost sa transformam un dansator adult într-un bebelus si sa recream ambianta digitala a imaginii ecografice”, sustine art directorul de la Friends Advertising, designer britanic cu peste 20 de ani de publicitate.

“Am apelat la o avalansa de efecte speciale, filmari combinate si tratamente de culoare, iar rezultatul este pe masura”, dezvaluie Matt Hingley. „Cred ca am creat un spot deosebit de interesant din punct de vedere vizual, care atrage în mod cert atentia publicului tinta si transmite mesajul într-un mod cât se poate de memorabil.”

Autorii

Echipa, din partea Fundatiei “Copii Sanatosi”, care a participat la realizarea campaniei este formata din Ioana Popescu Tariceanu - Presedinte Fundatia “Copii Sanatosi”, Elena Lazarim - Director Executiv Fundatia “Copii Sanatosi”; Petruta Grigoriu - Director General MEDROM România.

Autorii campaniei de comunicare de la Friends Advertising sunt Dinu Panescu - Senior Copywriter Friends Advertising, Matt Hingley - Senior Art Director Friends Advertising, Sorin Trânca - Creative Director Friends Advertising, Adinel Tudor - Strategy & New Business Director Friends Advertising, Raluca Rotaru - Account Manager Friends Advertising.

De la Grey Worldwide România au participat Alina Stanciu - PR Director, Laura Pana – PR Executive, iar de la Castel Film/ Abis Studio: Vlad Paunescu - Producator Executiv, Razvan Marculescu - Regizor, Gabriel Kosuth - Director de imagine, Loredana Moise - Post-production Manager.

AdPlayersFile

FRIENDS Advertising

FRIENDS Advertising a fost înfiintata la inceputul anului 2003 în jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Trânca, fiind, potrivit agentiei de publicitate, prima echipa de creatie stabila din publicitatea româneasca, cu o experienta de lucru în acesta formula de peste 8 ani.

Conform oficialilor companiei, agentia care se nastea sub semnul prieteniei unor seniori în publicitate si-a câstigat în scurt timp o reputatie pe piata ca agentie full service (toate serviciile), si ofera solutii de comunicare pentru clienti importanti. Pozitionarea agentiei si încrederea partenerilor au condus la pastrarea în portofoliu a clientilor cu care agentia a pornit la drum. Printre clientii care se afla alaturi de FRIENDS Advertising de la înfiintare se afla Unilever, Tina R si Siemens.

În prezent, conform oficialilor agentiei de publicitate, portofoliul Friends cuprinde 15 clienti, printre care Banca UniCredit Romania, Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, etc), Canon Photo-Video CEE (cont regional în 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Fan Courier, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Cefin Real Estate, Ivatherm, Fundatia Copii Sanatosi.

FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi

Fundatia “Copii Sanatosi”

Lansata în aprilie 2005, Fundatia “Copii Sanatosi” s-a constituit ca organizatie non-profit cu scopul de a contribui la reducerea numarului de malformatii congenitale în rândul copiilor nou-nascuti din România si la prevenirea abandonului de copii cu astfel de malformatii.

Aflata în cel de-al doilea an de existenta, Fundatia “Copii Sanatosi” s-a implicat activ în consilierea si informarea mamelor însarcinate cu venituri reduse, oferind acestora acces gratuit la ecografii 3D/4D si triplu test.

Etape din campania Fundatiei “Copii Sanatosi”

Potrivit autorilor campaniei, Fundatia “Copii Sanatosi” si-a propus înca de la înfiintare sa informeze un numar cât mai mare de femei însarcinate asupra obligatiei morale de a se prezenta la medic în vederea monitorizarii sarcinii. În acest sens, aceasta a dezvoltat o campanie de comunicare integrata care a ajuns la cea de-a treia etapa, aflata în derulare.

În prima etapa a campaniei, Fundatia - cu sprijinul agentiei de publicitate Grey Worldwide România, al companiei Castel Film Studios si al actritei Lamia Beligan - a creat, produs si difuzat pro-bono un spot TV de educare a viitoarelor mame. Obiectivul principal a fost crearea unui curent de opinie în ceea ce priveste riscul aparitiei malformatiilor congenitale în randul copiilor nou-nascuti, campanie adresata tuturor femeilor din România, dar în special femeilor gravide cu venituri minime.

Fundatia a continuat strategia de comunicare cu cea de-a doua etapa a campaniei, lansata în emisiunea “Surprize Surprize” în septembrie 2005, cu sprijinul Andreei Marin, purtator de imagine în cadrul campaniei. Cu mesajul „Mergi periodic la medic în timpul sarcinii, ca sa nasti un copil sanatos”, campania a avut ca obiective principale informarea si educarea mamelor asupra importantei controlului medical periodic, precum si respectarea sfaturilor medicului.

Etapa informativa a cuprins, pe lânga campanie TV si campanie de presa, postere în cabinetele medicilor de familie cu care Fundatia colaboreaza, în maternitati si în alte unitati medicale din tara. De asemenea, campania a cuprins activitati de PR si colaborarea cu institutii preocupate de problemele existente în societatea româneasca.

În difuzarea nationala catre publicul tinta al Fundatiei “Copii Sanatosi”, campania s-a bucurat de sprijinul Televiziunii Române si a emisunii “Surprize Surprize”, ca parteneri în aceasta etapa de comunicare.

FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi

.FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi

.FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi

.


PUBLICITATE: