.
.
.
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Fundatia Copii Sanatosi īmpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide Romānia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, avānd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii īn rāndul copiilor nou nascuti.
Lansarea
La evenimentul de lansare a campaniei, oficialii Fundatiei Copii Sanatosi au spus ca au decis sa actioneze īn scopul ameliorarii aceastei situatii. Conform statisticilor actuale, citate de fundatie, dintr-un numar de peste 200.000 de nou-nascuti anual peste 10.000 se nasc cu malformatii congenitale.
Scopul nostru este sa atragem din nou atentia familiilor din Romānia asupra importantei controalelor medicale īnca din primele luni de viata ale fatului, a declarat Ioana Popescu Tariceanu (foto), Presedinte al Fundatiei Copii Sanatosi, la evenimentul de lansare a noii campanii de comunicare.
Am lansat o noua campanie prin care ne adresam nu numai familiilor care īsi doresc copii sanatosi, dar si tuturor celor care pot face īn asa fel īncāt mesajul nostru sa ajunga la tinta. Cu ajutorul fiecaruia dintre noi destinele a mii de copii pot fi schimbate īn bine., a mai afirmat Ioana Popescu Tariceanu.
Printul Maximilian von Habsburg, Presedinte Onorific al companiei Medrom, si partenerul Fundatiei īn aceasta campanie, a transmis un mesaj celor prezenti la eveniment: Medrom s-a alaturat Fundatiei Copii Sanatosi pentru a sprijini o cauza nobila. Compania noastra a īnteles ca, dincolo de dimensiunea de business, o afacere sanatoasa presupune implicare īn societate si īn problemele comunitatii.
Avem convingerea ca si proiectul Fundatiei Copii Sanatosi va reusi sa īsi atinga obiectivele daca va beneficia de sprijinul tuturor celor care sunt solidari unor cauze nobile, a mai ad[ugat Printul Maximilian von Habsburg .
Campania
Provocarea īn aceasta campanie, spun autorii acesteia, a fost data de profilul publicului-tinta: mame si viitoare mame cu vārste cuprinse īntre 16 si 45 de ani, cu educatie medie si sub medie, care nu reactioneaza la campaniile clasice de informare.
Lucrurile au īnceput cu dreptul si aici ma refer la brief, care ne-a trimis imediat īntr-o zona conceptuala viu colorata si dezinvolta, mai putin explorata pāna acum īn campaniile sociale de la noi, a spus Dinu Panescu (foto), Senior Copywriter Friends Advertising.
Asa ca satisfactia cea mai mare vine din faptul ca am reusit sa rezolvam un exercitiu de strategie si creatie destul de dificil. Dintr-o realitate sumbra am extras un mesaj optimist si astfel am creat o campanie atipica. Poate, tocmai din acest motiv, rezultatele vor fi si ele atipice, este de parere Dinu Panescu.
La un control medical prenatal, fetusul de pe monitorul ecografic īncepe sa danseze acompaniat de o melodie funky, spre uimirea parintilor si a doctorului. Concluzia? Copilul este mai fericit cānd cineva are grija de sanatatea lui, arata Matt Hingley (foto), Senior Art Director, Friends Advertising.
Vizual, cea mai mare provocare a fost sa transformam un dansator adult īntr-un bebelus si sa recream ambianta digitala a imaginii ecografice, sustine art directorul de la Friends Advertising, designer britanic cu peste 20 de ani de publicitate.
Am apelat la o avalansa de efecte speciale, filmari combinate si tratamente de culoare, iar rezultatul este pe masura, dezvaluie Matt Hingley. Cred ca am creat un spot deosebit de interesant din punct de vedere vizual, care atrage īn mod cert atentia publicului tinta si transmite mesajul īntr-un mod cāt se poate de memorabil.
Autorii
Echipa, din partea Fundatiei Copii Sanatosi, care a participat la realizarea campaniei este formata din Ioana Popescu Tariceanu - Presedinte Fundatia Copii Sanatosi, Elena Lazarim - Director Executiv Fundatia Copii Sanatosi; Petruta Grigoriu - Director General MEDROM Romānia.
Autorii campaniei de comunicare de la Friends Advertising sunt Dinu Panescu - Senior Copywriter Friends Advertising, Matt Hingley - Senior Art Director Friends Advertising, Sorin Trānca - Creative Director Friends Advertising, Adinel Tudor - Strategy & New Business Director Friends Advertising, Raluca Rotaru - Account Manager Friends Advertising.
De la Grey Worldwide Romānia au participat Alina Stanciu - PR Director, Laura Pana PR Executive, iar de la Castel Film/ Abis Studio: Vlad Paunescu - Producator Executiv, Razvan Marculescu - Regizor, Gabriel Kosuth - Director de imagine, Loredana Moise - Post-production Manager.
AdPlayersFile
FRIENDS Advertising
FRIENDS Advertising a fost īnfiintata la inceputul anului 2003 īn jurul echipei creative Bojan Spasic Sorin Trānca, fiind, potrivit agentiei de publicitate, prima echipa de creatie stabila din publicitatea romāneasca, cu o experienta de lucru īn acesta formula de peste 8 ani.
Conform oficialilor companiei, agentia care se nastea sub semnul prieteniei unor seniori īn publicitate si-a cāstigat īn scurt timp o reputatie pe piata ca agentie full service (toate serviciile), si ofera solutii de comunicare pentru clienti importanti. Pozitionarea agentiei si īncrederea partenerilor au condus la pastrarea īn portofoliu a clientilor cu care agentia a pornit la drum. Printre clientii care se afla alaturi de FRIENDS Advertising de la īnfiintare se afla Unilever, Tina R si Siemens.
Īn prezent, conform oficialilor agentiei de publicitate, portofoliul Friends cuprinde 15 clienti, printre care Banca UniCredit Romania, Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, etc), Canon Photo-Video CEE (cont regional īn 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Fan Courier, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Cefin Real Estate, Ivatherm, Fundatia Copii Sanatosi.

Fundatia Copii Sanatosi
Lansata īn aprilie 2005, Fundatia Copii Sanatosi s-a constituit ca organizatie non-profit cu scopul de a contribui la reducerea numarului de malformatii congenitale īn rāndul copiilor nou-nascuti din Romānia si la prevenirea abandonului de copii cu astfel de malformatii.
Aflata īn cel de-al doilea an de existenta, Fundatia Copii Sanatosi s-a implicat activ īn consilierea si informarea mamelor īnsarcinate cu venituri reduse, oferind acestora acces gratuit la ecografii 3D/4D si triplu test.
Etape din campania Fundatiei Copii Sanatosi
Potrivit autorilor campaniei, Fundatia Copii Sanatosi si-a propus īnca de la īnfiintare sa informeze un numar cāt mai mare de femei īnsarcinate asupra obligatiei morale de a se prezenta la medic īn vederea monitorizarii sarcinii. Īn acest sens, aceasta a dezvoltat o campanie de comunicare integrata care a ajuns la cea de-a treia etapa, aflata īn derulare.
Īn prima etapa a campaniei, Fundatia - cu sprijinul agentiei de publicitate Grey Worldwide Romānia, al companiei Castel Film Studios si al actritei Lamia Beligan - a creat, produs si difuzat pro-bono un spot TV de educare a viitoarelor mame. Obiectivul principal a fost crearea unui curent de opinie īn ceea ce priveste riscul aparitiei malformatiilor congenitale īn randul copiilor nou-nascuti, campanie adresata tuturor femeilor din Romānia, dar īn special femeilor gravide cu venituri minime.
Fundatia a continuat strategia de comunicare cu cea de-a doua etapa a campaniei, lansata īn emisiunea Surprize Surprize īn septembrie 2005, cu sprijinul Andreei Marin, purtator de imagine īn cadrul campaniei. Cu mesajul Mergi periodic la medic īn timpul sarcinii, ca sa nasti un copil sanatos, campania a avut ca obiective principale informarea si educarea mamelor asupra importantei controlului medical periodic, precum si respectarea sfaturilor medicului.
Etapa informativa a cuprins, pe lānga campanie TV si campanie de presa, postere īn cabinetele medicilor de familie cu care Fundatia colaboreaza, īn maternitati si īn alte unitati medicale din tara. De asemenea, campania a cuprins activitati de PR si colaborarea cu institutii preocupate de problemele existente īn societatea romāneasca.
Īn difuzarea nationala catre publicul tinta al Fundatiei Copii Sanatosi, campania s-a bucurat de sprijinul Televiziunii Romāne si a emisunii Surprize Surprize, ca parteneri īn aceasta etapa de comunicare.
.
.
.