MediaPro Interactiv vrea sa valorifice pe internet "cea mai mare arhiva de continut din România"
Marti, 22 August 2006

MediaPro Interactiv vrea sa valorifice pe internet cea mai mare arhiva de continut din România

( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

MediaPro Interactiv, divizia de internet a trustului MediaPro “urmeaza sa valorifice în mod inteligent pe internet cea mai mare arhiva de continut din România si sa o completeze cu servicii inovatoare”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Orlando Nicoara, General Manager al companiei.

Începând din luna iulie 2006, Orlando Nicoara a fost numit Director General la MediaPro Interactiv, dupa ce, pâna în luna iunie a ocupat pozitia de General Manager în cadrul companiei NetBridge si a retelei de publicitate online Boom. Colaborarea fostului sef al companiei netbridge se încheia atunci cu o demisie si o promisiune "Voi ramâne în internet pentru ca asta stiu sa fac cel mai bine".

"Lucreaza foarte îndeaproape cu majoritatea companiilor din grup"

Seful MediaPro Interactiv precizeaza ca noul player pe piata de internet din România este o companie separata în cadrul trustului, însa care lucreaza foarte îndeaproape cu majoritatea companiilor din grup.

Despre valoarea investitiei, managerul MediaPro Interactiv afirma ca datele financiare sunt confidentiale, însa, “putem spune ca avem una din cele mai bune echipe de management si dezvoltare în ceea ce priveste online-ul, si asta e foarte important”, precizeaza executivul companiei.

“MediaPro Interactiv este locul în care acesti specialisti cu experienta în dezvoltarea de proiecte online vor putea sa îsi demonstreze valoarea”, mai sustine general managerul celei mai noi linii de business din trustul condus de Adrian Sârbu.

“O versiune 2.0 a internetului în România”

Directorul celui mai recent intrat jucator pe piata companiilor cu activitate pe internet afirma ca MediaPro Interactiv va dezvolta, treptat, toate proiectele online ale trustului, însa va începe doar cu câteva. “Specialistii pe care îi avem în echipa vor sa faca din proiectele online ale MediaPro o versiune 2.0 a internetului în România”.

“Aportul nostru va sprijini, pe de o parte, cresterea în offline a mediilor existente în trust, si, pe de alta parte, vor dezvolta extensii revolutionare online, care, desi vor sprijini offline-ul, vor avea o viata a lor”, este de parere cel care conduce viziunea noului player pe piata de  internet.

Regie de vânzari pentru site-urile din grup

MediaPro Interactiv va functiona ca o regie pentru site-urile din grup, a mai declarat Orlando Nicoara pentru AdPlayers si AdPlayers.ro. El mai spune ca “De la 1 septembrie, MediaPro Interactiv urmeaza sa vânda, în exclusivitate, spatiul publicitar pe toate site-urile media ale trustului Media Pro”.

Cele mai multe dintre site-urile MediaPro se afla pâna la acea data în portofoliul retelei de publicitate Boom al companiei NetBridge.

“Ne vom concentra pe propriile site-uri, deoarece sunt site-uri cu un continut de calitate, la un nivel superior fata de publicatiile exclusiv online, în acest moment, iar dupa ce vor fi dezvoltate în spiritul MediaPro Interactiv, vor sari înca un nivel, ajungând site-uri super-premium, daca e sa folosim un termen dedicat”, sustine directorul general al companiei.

Pâna în acest moment, potrivit oficialilor companiei, MediaPro Interactiv detine în portofoli 22 de  de website-uri, în majoritate variantele online ale titlurilor offline ale diviziei de publishing cu acoperire nationala si locala, carora li se mai adauga portalul Apropo si cel al agentiei de stiri Mediafax.

Legat de ponderea publicitate versus servicii pe internet în activitatea MediaPro Interactiv, Nicoara spune ca “Evident, la început, si pe termen mediu chiar, preponderenta va fi publicitatea, însa este posibil ca pe termen lung si serviciile sa câstige teren”

MediaPro Interactiv, portofoliul de website-uri:

Portalul  Apropo , www.apropo.ro

ZF,  www.zf.ro

ProTV Magazin,  www.protvmagazin.ro

Business Magazin, www.businessmagazin.ro

Banateanul, www.banateanul.ro

Bihoreanul, www.bihoreanul.ro

Ziarul Clujeanului, www.ziarulclujeanului.ro

Clujeanul, www.clujeanul.ro

Hunedoreanul, www.hunedoreanul.ro

Ieseanul, www.ieseanul.ro

Sibianul, www.sibianulonline.ro

Promotor, www.promotor.ro

Gandul, www.gandul.info

Target, www.targetonline.ro

The One, www.onemagazine.ro

Ce se intampla, doctore?, www.csid.ro

Acasa Magazin, www.acasamagazin.ro

Go4it!, www.go4it.ro

Playboy, www.playboyromania.ro

Maxim, www.maxim.ro

Mediafax, www.mediafax.ro

Media&Advertising, www.media-ad.ro


PUBLICITATE: