"Fara dedesubt" pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes

( AdPlayers.ro , Iulian toma , iulian.toma@adplayers.ro )

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes este autoarea campaniei Cosmote care promoveaza 1 eurocent pe minut în reteaua de telefonie mobila. Dupa cum afirma agentia condusa de Cristina Jansen si Andrei Cohn, povestea tipografilor spune ca noua oferta pentru abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna în retea cu 3 euro nu are „scrisuri mici”, “Adica ce scrie, aia se întâmpla. Fara adaugiri “ascunse”. Pur si simplu vorbesti cu un eurocent pe minut în retea”, precizeaza ei.

Obiectivele de comunicare

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesDupa cum declara Cristina Jansen (foto), Managing Director, al agentiei de publicitate pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, obiectivele de comunicare au fost cresterea rapida a notorietatii pentru noua oferta de extraoptiuni 300 minute cu 3EUR si întarirea perceptiei ca brand-ul Cosmote este unul sincer si direct în comunicarea cu clientii sai.

Target

Tinta campaniei, afirma Jansen, a fost reprezentata atât abonatii existenti Cosmote cât si cei potentiali. Desfasurata în media de atre agentia United Media, campania s-a derulat în perioada 7 - 27 iulie. Agentia de media condusa de Dana Bulat a programat campania pe televiziune, presa scrisa si outdoor - în Bucuresti si alte 7 orase mari din România.

Canale media

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesPlanificata de Iulian Angheluta, pe televiziune campania a avut în mediaplan posturile ProTV, Acasa, ProCinema, TV Sport, Antena1, Antena3, Euforia, PrimaTV, TVR1, TVR2, Realitatea, B1TV, TV Klumea, UTV, MTV, iar la radio pe Radio 21, EuropaFM si Kiss FM.

Componenta în presa scrisa a fost programata în Libertatea, Jurnalul National, Evenimentul Zilei, Cotidianul, Gazeta, Sporturilor, Pro Sport, 7 Plus, Ziarul Finaciar, Pro Tv Magazin, Tv Mania, 7 Seri, B-24-FUN, Capital, Saptamana Financiara, Business Magazin.

Publicitatea outdoor a avut în componenta backlit-uri în Bucuresti si alte sapte orase mari din România.

Campania

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesCohn&Jansen | Ashley & Holmes afirma ca noua campanie vine sa continue firesc ceea ce transmite COSMOTE despre sine de la lansarea pe piata româneasca: faptul ca este un brand sincer fata de clientii sai, carora nu doreste sa le ascunda nimic în spatele vreunei oferte tentante.

Noua campamnie a plecat de la faptul ca, spun oficialii agentiei, “ofertele promotionale sunt de mai multe feluri: mai mici, mai mari, interesante, neimportante, banale... Cand dai peste una “tare” sau “foarte tare”, se poate sa ai unele dubii: “n-o fi chiar asa simplu si frumos, tre' sa mai fie vreun dedesubt”. Si de regula, daca e, el e chiar “dedesubt”, scris cu niste litere mici. Ceva restrictiv, care-ti mai domoleste din entuziasm”.

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesAsa se întâmpla si în campania cu tipografii, sustin autorii. “Când esti tipograf, se întâmpla în decursul timpului sa vezi multe “dedesubt”. Si te obisnuiesti. Nedumerit esti doar când nu mai gasesti “scrisurile mici” acolo unde stiai ca le e locul. Si când seful iti zice ca daca lipsesc, ai gresit tot tirajul – te trec, inevitabil, toate naduselile...”

Autorii

În sprijinul “baietilor de la tipografie” au sarit Costas Kapetanopoulos – Director Marketing&Comunicare Cosmote, Radu Birgoveanu – Brand Manager Cosmote; Andrei Cohn – Director de Creatie Cohn&Jansen | Ashley & Holmes si regizorul spotului; Emil Nitoi – DOP, Ionut Mosteanu – Director de Strategie Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Ramona Tomescu – Project Coordinator, Andrei Tufa – Copywriter.

Spotul Tv a fost realizat de casa de productie Multimedia Est.

AdPlayersFile Cohn& Jansen | Ashley & Holmes

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesInfiintata în octombrie 2002, de catre Andrei Cohn ( care detinea 40% din companie) si cei doi “Jansen”: Peter Jansen (30%), Cristina Jansen (30%), agentia de publicitate Cohn & Jansen a devenit Cohn& Jansen | Ashley & Holmes în urma fuziunii cu grupul elen Ashley & Holmes. Tot atunci Cosmote se alatura portofoliului de clienti ai agentiei printre care se numarau Gallaher Romania, AutoItalia Group, La Fantana Romania, La Fantana Serbia, Medicover Romania, Romstal Leasing, Volvo Trucks, Expotek.

Potrivit unei declaratii pentru AdPlayers si AdPlayers.ro apartinând Cristinei Jansen, noua agentie de publicitate rezultata este împartita în mod egal între Ashley & Holmes Romania (50% ) si Cohn&Jansen (50%).  Dupa înregistrarea la registrul comertului, parteneriatul Cohn& Jansen Ashley & Holmes (www.cohnandjansen.ro) continua, dupa cum declara managing directorul agentiei în luna februarie, cu un actionariat format din Ashley & Holmes Romania ( 50%), Cristina Jansen (13%), Peter Jansen (12%), Andrei Cohn (25%).

Cosmote

Membra a grupului elen cu acelati nume, Cosmote România s-a lansat în decembrie 2005, potrivit oficalilor companiei, cu scopul de a face telefonia mobila accesibila tuturor românilor. Produsele si serviciile Cosmote sunt distribuite prin cadrul unei retele extinse de distributie care cuprinde aproape 500 de magazine si peste 9.000 de puncte de vânzare independente.

Conform aceleeasi surse, dupa primele 4 luni pe piata româneasca, Cosmote a atins un numar de peste 275.000 de clienti si are, în prezent, 90% acoperire a populatiei si aproximativ 75% acoperire geografica în România.  


PUBLICITATE: