Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
TVR INFO a inregistrat o crestere spectaculoasa de audienta in 2023
Vineri, 05 Ianuarie 2024
 La doar un an si jumatate de la relansare, canalul de stiri al Televiziunii Romane a inregistrat o dublare a cifrelor de audienta
Campanie manifest ,, Cat Cantareste sufletul?. Peste 3 milioane de oameni au beneficiat de 163 de proiecte de CSR sustinute de Profi Romania in 2023.
Joi, 21 Decembrie 2023
 ,,Pentru a construi un viitor sustenabil si echilibrat, trebuie sa ne implicam in toate aspectele vietii comunitatii noastre’’ declara Calin Costinas, Director General adjunct Profi.
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
Marti, 19 Decembrie 2023
 “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
 Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
Reveal Marketing Research lanseaza hub-ul de date Reveal Market Resources, cu peste 140 de studii pentru piata de marketing si comunicare din Romania
Marti, 28 Noiembrie 2023
 O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
Record Limitless Agency de Black Friday. Achizitia unui televizor de 148.000 de euro. Editia 2023 a inregistrat o crestere de 12% a vanzarilor online
Luni, 27 Noiembrie 2023
 ,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
 „Exclusiv in Romania, la aproape 250 de episoade si 10 ani, la TVR 1.
Luni, 23 Octombrie 2023
 „As pomeni, drept momeala pentru prietenii emisiunii, povestea observatorului de ursi de la Borzont (Harghita), unde vizitatorii pot privi ursii de la o jumatate de metru in siguranta totala. De asemenea, in vartejul diverselor dispute patriotarde ale multor tabere, o vizita la Centrul Memorial al...
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Expert in Inteligenta Artificiala, cercetator, savant, profesor si actor, romanul Marius Stan este invitatul TVR la „Dincolo de alb si negru
Joi, 12 Octombrie 2023
Cercetator in SUA si expert in inteligenta artificiala, autor de carti de specialitate, articole stiintifice, dar si de literatura si poezie, actor, unul dintre cei mai cunoscuti romani din Statele Unite, Marius Stan a acceptat invitatia jurnalistei Mihaela Craciun la „Dincolo de alb si negru", sambata, 14...
 JESSIE INCHAUSPÉ, „the Glucose Goddess”, si RAHUL JANDIAL, autorul „Neurofitness”, vin la Bucuresti la HUMAN IS THE NEW NORMAL
Joi, 12 Octombrie 2023
 Cei doi experti mondiali de top in sanatatea fizica si mentala vin pe 11 noiembrie la Apollo111 in Bucuresti, unde vor vorbi despre schimbarile mici, dar cu mare impact, pe care le putem face pentru o viata sanatoasa si cu sens. Peste 160 de participanti vor avea ocazia sa asiste la dezbateri sustinute de Jessie...
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Octombrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
Produsele si solutiile ecologice sau ”verzi” sunt aspirationale pentru 7 din 10 romani. Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 22 Septembrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
Premiera in imobialiare de lux. Stejarii Collection, prima cladire rezidentiala din Bucuresti certificata Green Homes & BREEAM cu nivelul “Excelent”
Luni, 28 August 2023
 ,,Dubla certificare pe care am obtinut-o valideaza faptul ca prin constructia Stejarii Collection stabilim un nou standard de excelenta in dezvoltarea urbana si reconfirma totodata devotamentul nostru fata de calitate, inovatie, responsabilitate si un viitor mai curat pentru noi si generatiile urmatoare”, a...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
« 1 2 3 4 5 »