Sursa: TheAlternativeSchool.com
In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
AdPlayers. Info
Brand manageri, designeri, creativi, experți in limbaje vizuale, oameni din marketing & PR care iși doresc o experiență internațională sunt invitați să aplice pentru modulul de toamnă-iarnă al #TheAlternativeSchool: #FutureProofCreativity - un program intensiv de studiu, axat pe creativitate și lucrul pe brief-uri reale.
Programul are loc live, printr-un eveniment dedicat și online, de două ori pe săptămană, seara, intre 5 noiembrie și 8 decembrie, cu destinație Cannes Lions, pentru caștigători.
#FutureProofCreativity și competiția Young Lions Design sunt susținute de Ursus Breweries pentru al doilea an consecutiv, după ce au sprijinit două echipe să ajungă, din faza de burse, la Cannes Lions 2025.
Sesiunile online vor fi completate de evenimentul live, susținut de INVIZIBILII.RO, partenerul de tradiție pentru bursele RHA & ERA, programul urmand să continue pană in 2026. Acesta se va concentra pe tendințele internaționale in dinamica Kindful Brands și pe modul in care marile companii contribuie la sprijinirea minorităților, a comunităților vulnerabile și subreprezentate. Printre speakeri se numără vocile din spatele INVIZIBILII.RO, alături de beneficiari ai programelor RHA & ERA 2025. In public: comunitățile de business, creativitate, CSR, cultură și diplomație.
Ce se va studia in cadrul #FutureProofCreativity?
Profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană:
Artă & Publicitate - de ce contează o retină educată
Brandingul azi - pentru a vinde / educa / impacta / inspira
Branduri & Cultură - identitatea locală salvează ziua
Design Contemporan & Limbaje Vizuale pentru a modela societatea
Marketing Contemporan - cand vanzările intalnesc sensul
Creativitate vs. AI - abordare conceptuală, filosofică și practică
Design Thinking / Design Feeling
Film & Publicitate - ce e nou și ce rămane clasic?
Gamevertising
Umorul in limbaj vizual, Publicitate & dincolo de ea
Discipline Hibride - Design + PR / PR + Digital / Film + PR. De ce sinteza bate suma
Ilustrația ca activator emoțional
SDG - cum să fii un brand conștient (fără greenwashing)
SoMe & Digital - Creează pentru a amplifica. Sens dincolo de zgomot
Strategia pornește de la produs - comunicare integrată in design
The Future of Research
Puterea insight-ului
Rolul designului intr-o societate condusă de AI
Cui se adreseaza #FutureProofCreativity?
Brand manageri, creativi, gameri, designeri, oameni din marketing, PR, strategie, indiferent de nivelul de experiență și varstă. Ce-i ține impreună e pasiunea pentru creativitate declinată in marketing, branding și comunicare in toate interpretările ei.
Costuri
#FutureProofCreativity + acces la cele trei briefuri pentru competiția locală Young Lions cu destinație Cannes:
1000 € + TVA / echipă de două persoane (sub 30 ani)
500 € + TVA / individual (sub 30 ani)
800 € + TVA / echipă de două persoane (sub 25 ani)
400 € + TVA / individual (sub 25 ani)
Pentru +30 ani (doar modulul #FutureProofCreativity):
1500 € + TVA / echipă de două persoane
800 € + TVA / individual
Acces exclusiv la competiția locală Young Lions, fără specializarea #FutureProofCreativity
500 € + TVA / echipă de două persoane (sub 30 ani)
Scholarship Alert via Ursus Breweries
Ursus Breweries, susținătorul competiției locale Young Lions 2026, va oferi 20 de burse pentru modulul #FutureProofCreativity - brief-ul urmează să fie anunțat.
Scholarship Alert via INVIZIBILII.RO
INVIZIBILII.RO, susținătorul competiției RHA / ERA 2026, va oferi 20 de burse pentru cei mai talentați tineri sub 25 de ani, care aparțin categoriilor ERA:
Freelanceri, tineri antreprenori, soloprenori cu dificultăți financiare
Studenți, masteranzi, doctoranzi cu situații financiare dificile
Creativi din familii vulnerabile (ex: părinți singuri)
Talente din mediul rural sau din orașe mici, cu oportunități limitate
Aplicațiile ERA sunt deschise și pentru cei care activează in industrii creative și au fost discriminați pe baza genului, varstei, etniei, originii, convingerilor spirituale sau politice.
Cum se aplica?
Un YouTube video de 2 minute, in limba engleză, care răspunde la tema: „Viața mea e un film. Acesta este trailerul". Concentrează-te pe situațiile dificile unde creativitatea a fost soluția.
O scrisoare de intenție (maxim o pagină) cu detalii despre contextul personal care te califică pentru bursa ERA.
Un link Google Drive cu: CV-ul tău (cu linkuri către social media), portofoliu (dacă e cazul), o fotografie portret (pentru badge, in caz de caștig) și scrisoarea de intenție.
Trimite aplicația către Andra Serea, Communication Architect la andra@thealternativeschool.com
Deadline: 30 octombrie, ora 23:59
Selecția se face pe bază de merit. Un context socio-economic dificil sau o identitate personală nu va inlocui niciodată talentul dublat de muncă. Menționarea statutului ERA in video nu este obligatorie, dacă te simți inconfortabil - insă informația trebuie inclusă in scrisoarea de intenție.
Ce competiții oferă acces la Cannes Lions 2026?
Talentele care aspiră la o săptămană intreagă de experiență la Cannes Lions pot aplica pentru:
Young Lions Design (o echipă de 2 persoane) susținută de Ursus Breweries
1 bursă Roger Hatchuel Academy (RHA)
2 burse ERA, ambele oferite de INVIZIBILII.RO
Cine e in spatele afișelor competitiei?
Vizualurile pentru campaniile #FutureProofCreativity și competițiile asociate sunt realizate de Georgiana Chițac, ilustratoare premiată, caștigătoare a bursei ERA / INVIZIBILII.RO 2025, categoria „solopreneur feminin, mamă singură".
Toate noutățile legate de #FutureProofCreativity și celelalte competiții asociate, pe paginile de social media ale #TheAlternativeschool și pe thealternativeschool.com
Mai mult in Festival, Training, Management, Creativitate