Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă.
AdPlayers. info
Impact Day este o acțiune caritabilă la nivel global a agenției de media UM, parte a grupului IPG Mediabrands. In fiecare an, cu ocazia acestui eveniment, angajații UM Romania, demonstrează in mod practic o valoare fundamentală a organizației: implicarea in comunitățile locale.
UM Romania a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă.
Astfel, colegii din agenție s-au alăturat celor 40 de beneficiari varstnici, care au acceptat invitația la Cafeneaua Socială de la centrul de zi al asociației, o casă veche situată pe o stradă discretă in Bucureștiul vechi. Atmosfera s-a transformat rapid intr-o reală incantare, cu jocuri și povești de viață, impărtășite reciproc și cu veselie și interes real.
Buna-dispoziție a fost completată și de un scurt spectacol de improvizație susținut de trupa Happy Impro și de portretele expresive realizate varstinicilor de către tanărul artist plastic Alexandru Marasescu, student la UNARTE, secția Design.
Beneficiarii asociației prezenți la eveniment au mai primit și un consult medical de baza asigurat de partenerii de la clinica Sanador, cat și produse pentru menținerea stării lor de bine din partea partenerilor acțiunii, clienții UM: Fiterman Pharma si Kandia-Dulce.
Atmosfera entuziastă a fost rezumată și de actorii trupei de improvizație: "In urma acestui eveniment reușit, „zambete pentru toate varstele” ar putea deveni noul slogan pentru trupa Happy Impro. Seniorii s-au bucurat, au ras și au aplaudat chiar mai mult decat ne așteptam.".
Vlad Lupeș, Manager Fundraising, Asociația Niciodată Singur – Prietenii Varstnicilor s-a arătat incantat de acest proiect de o zi: ,,Acest proiect de o zi a adus multă bucurie in viața seniorilor. Orice inițiativă care contribuie la imbunătățirea vieții beneficiarilor noștri este binevenită. UM Romania ne-a surprins plăcut prin creativitatea ideii și dăruirea cu care au sprijinit misiunea noastră: lupta impotriva singurătății. Am apreciat energia pozitivă a echipei și le mulțumim și partenerilor lor. Ne dorim să oferim bătraneți frumoase și demnitate seniorilor singuri din Romania și suntem recunoscători pentru orice sprijin, invitand parteneri noi să ni se alăture in această misiune."
Anca Popescu, Director, Impact Day, UM Romania a adaugat: "Nimic nu ne unește mai mult decat această zi dedicată ajutorului in comunități. Este pentru prima dată cand abordăm problema singurătății in comunitati. Ne-am bucurat inca o data ca noi, prin veselia, atitudinea pozitivă, și interacțiunile cu oameni noi sunt adevăratele remedii pentru o viață de calitate și la varste inaintate pentru cei din jurul nostru."
Impact Day și in lume
Și in ediția din 2025, acțiunea a reunit mii de colegi din birourile UM din toată lumea. In UK, angajatii UM au participat la competiții sportive de tip maraton in Londra pentru colectare de fonduri dedicate familiilor in situații delicate, gestionate de Ruth Strauss Foundation. Biroul agenției UM din Grecia au desfășurat acțiuni de educație și activism ecologic.
Echipele de la UM India au fost gazde ale artizanilor și persoanelor mai puțin vizibile in comunități. UM Dubai a ales să gătească și să ofere cadouri copiilor aflați in grijă unor instituții publice. Prin #ImpactDay, actiunile UM se ragasesc in retelele sociale.
Susan Kingston-Brown, Global CEO, UM: “Impact Day este de importantă majoră in calendarul UM, și care este foarte aproape emoțional de angajații noștri din intreagă lume. Este o zi care reflectă credință noastră in acțiuni cu ecou in comunități, un eveniment in care ne regăsim tot colegii impreună in afară zilelor aglomerate de muncă in domeniul media și ajutăm comunitățile din care facem parte și ne implicăm in cauze sociale care contează cel mai mult pentru noi la nivel personal."
UM
UM este o agenție globală de media care are misiunea de a-și susține clienții să iși atingă potențialul de creștere maxim prin abordarea modelelor de creștere/patterns, și prin eliminarea gandirii duale, de tip alb-negru, și să imbrățișeze in comunicare nuanțe de gandire in deciziile de marketing.
Ca principala agenție in operațiuni de media din grupul IPG Mediabrands, UM este activă in peste 100 de țări, cu mai mult de 3.000 de angajați care reprezintă clienți globali că Dyson, Mattel, General Mills, Emirates, Levi Strauss & Co, Mattel.
UM Romania are clienți locali Kaufland, KFC, Dedeman, Betano, Fiterman Pharma, Kandia-Dulce. Mai multe informatiii despre reteaua globala UM, pe pagina globala https://www.umww.com/ și pagina locală UM Romania.
Asociația non-guvernamentală Niciodată Singur
Din 2016, prin programele pe care le derulează in 9 orașe din Romania, Asociația Niciodată Singur – Prietenii Varstnicilor este prezentă constant in viața a peste 600 de varstnici care se confruntă cu sentimentul de izolare și singurătate. Un studiu național realizat in 2021 de către asociație arată că 1 din 4 varstnici din mediul urban se confruntă cu un grad sever se singurătate.
Singurătatea crește riscul unui atac vascular cerebral, de a dezvolta boli coronariene sau pe cel de hipertensiune arterială. Singurătatea prelungită are efecte potențiale și asupra afectiunilor mintale, cum ar fi anxietatea și depresia. Multe dintre proiectele și acțiunile asociatiei se regăsesc in mediile de comunicare digitale: site, rețele sociale: Facebook si Instagram.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR,