Rezultatele cautarii dupa : "mediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Profi lansează ACASĂ - cel mai mare proiect de revitalizare rurală din România, alături de autorități și societatea civilă
Miercuri, 22 Octombrie 2025
Palatul Parlamentului din București a găzduit a doua ediție a Forumului de Bun și Bine, un eveniment organizat de Profi, care caută să contribuie la prosperitatea Romaniei, reunind reprezentanți ai mediului de afaceri, autorități publice, producători locali și organizații non-guvernamentale.  
50.8% dintre români se bazează mai mult pe rațiune și știință când trebuie luată o decizie importantă, în timp ce 43.8% se bazează pe credință și tradiție.
Marti, 21 Octombrie 2025
 Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie și Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
Himalaya Wellness lansează spuma de curățare a feței Dark Spot Clearing Curcuma
Marti, 21 Octombrie 2025
 Aceasta este cel de-al patrulea produs ce completează gama cu același nume, gamă destinată celor care se luptă cu imperfecțiunile tenului, mai exact cu petele pigmentare ce apar in urma expunerii la soare, ca urmare a sarcinii, semnele post-acneice sau petele ce apar odată cu varsta. 
Noutățile și programul DIPLOMA Show, cel mai mare festival dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri
Marti, 07 Octombrie 2025
 Cel mai mare festival dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri, un proiect The Institute, prezentat de UniCredit Bank și coprodus de Primăria Municipiului București prin ARCUB, se desfășoară pană pe 12 octombrie 2025 la ARCUB – Hanul Gabroveni (Strada Lipscani 84–90,...
 TVR va transmite pe Eurovision Sport cele mai importante producţii realizate de canalul TVR SPORT
Miercuri, 01 Octombrie 2025
 In cadrul unui parteneriat cu EBU Sport, Televiziunea Publică va transmite cele mai importante producţii realizate pe canalul TVR SPORT către fanii sportului din intreaga lume şi va facilita accesul publicului din Romania la marile competiţii sportive internaţionale.
1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent reprezintă strictul necesar pentru a-și asigura traiul. Reveal Marketing Research
Vineri, 26 Septembrie 2025
 Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
Fundația Vodafone extinde programul Skills Upload Junior cu o componentă dedicată bunăstării digitale a copiilor
Marti, 23 Septembrie 2025
 Programul Fundației Vodafone se extinde cu o inițiativă la nivel european adresată bunăstării digitale a copiilor cu varste cuprinse intre 9 și 16 ani, printr-un parteneriat strategic cu Salvați Copiii UK;
Studiul CMS European M&A Outlook 2026 anticipează o intensificare a activității M&A în Europa în următoarele 12 luni
Miercuri, 17 Septembrie 2025
 Mai mult de o treime dintre respondenți (38%) consideră că tranzacțiile generate de presiuni financiare vor stimula activitatea de vanzare in Europa. In ceea ce privește achizițiile, investitorii sunt atrași in special de companiile subevaluate și de oportunitățile de redresare, ambele menționate de...
84% dintre români resimt efectele schimbărilor economice asupra stilului de viață. Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 August 2025
 Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
55% dintre români consumă înghețată pentru răsfăț
Miercuri, 13 August 2025
 In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
1 din 4 români se tem că Inteligența Artificială (AI) va adânci prăpastia socială din România
Vineri, 08 August 2025
Aproape o treime dintre romani (36%) cred că efectele AI vor depinde de politicile guvernamentale, 24,7% sunt de părere că aceste tehnologii pot contribui la reducerea diferențelor sociale și economice, iar 23,4% se tem că vor adanci prăpastia socială și vor favoriza un cerc restrans de oameni care controlează...
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru #FutureProofCreativity 2025
Vineri, 08 August 2025
 In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
RFI România lansează Moldova Zoom, pentru o informare independentă în Republica Moldova
Luni, 04 August 2025
 Programul radio este completat de o ofensivă digitală puternică – pe YouTube, TikTok, Spotify.
1 din 2 români considera ca berea înseamnă vacanță și relaxare
Vineri, 01 August 2025
 Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
Slow Coffee Festival 2025 se întoarce în această toamnă, de 10 ori mai mare
Miercuri, 30 Iulie 2025
 Ajuns la a noua ediție, festivalul care va avea loc intre 3-5 octombrie 2025, la Romexpo, Pavilion A, anunta o creștere spectaculoasă: un spațiu de 10 ori mai mare, care așteaptă vizita a peste 50.000 de vizitatori.  
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Luni, 21 Iulie 2025
 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
UM România marchează a-VIII-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi
Vineri, 18 Iulie 2025
 Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă. 
Criză profundă de încredere socială: 3 din 4 romani cred că cei care reușesc în România nu sunt neapărat cei mai capabili, ci cei care au relații și conexiuni
Marti, 15 Iulie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
1 2 3 4 5 »