Rezultatele cautarii dupa : "vreau"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
7 luni de organizare la foc continuu, 54.967 de spectatori si 21.000 de copii pe Arena Nationala, la meciul de adio al Generatiei de Aur
Miercuri, 29 Mai 2024
 ,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.
„Care pe care”, o premiera in audiovizualul romanesc, la TVR 1 cu Ruxandra Gheorghe Negrea
Vineri, 05 Mai 2023
 „Romanii sunt pasionati de limba noastra - si nu spun asta din carti, ci din experienta acumulata in cei peste 20 de ani in care i-am intervievat pe strada la emisiunea Vorbeste corect!” a spus realizatoarea emisiunii TVR 1, ce va putea fi urmarita de luni pana joi, de la ora 18.00.
Un nou concurent pe piata televiziunilor de sport si entertainment.SRTv a aprobat infiintarea canalelor TVR SPORT si TVR FOLCLOR.
Luni, 20 Februarie 2023
 Consiliul de Administratie (CA) al Televiziunii Romane a aprobat infiintarea a doua noi canale: TVR SPORT si TVR FOLCLOR, in sedinta care a avut loc joi, 16 februarie, la Timisoara. Decizia a fost luata cu 11 voturi „pentru” si doua voturi „impotriva”.  
,,Relevant pentru marketing si comunicare, pe TV la Canal 33 din 1 noiembrie cu Antoaneta Banu
Luni, 31 Octombrie 2022
 „Proiectul emisiunii de marketing si comunicare Relevant se uita cu multa atentie la actualul context social, economic si financiar si mai ales la crizele multiple, nu doar din Romania, ci la nivel global. Dupa doi ani de pandemie, inca nu putem spune ca stim cu „ce se mananca „ noua...
Donatie de 45.000 de euro pentru copiii din programul Vreau in clasa a 9-a! de la Baneasa Shopping City
Vineri, 17 Iunie 2022
 Aura Dinu, Director de Marketing Baneasa Shopping City: "Fiecare bursa oferita in urma acestei campanii reprezinta o sansa la educatie, o sansa pentru un viitor mai bun. Noi credem cu tarie ca educatia sta la bazele dezvoltarii sociale si profesionale si ne bucuram ca putem implica mai departe in acest demers...
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
Ceptura isi strica vinul? La publicitate, sigur. Incluziune sociala, Bebe Cotimanis si un negru in cel mai recent spot. Ce va urma?
Marti, 26 Octombrie 2021
Crama Ceptura a facut-o de oaie. Ori sa-i spunem ca a facut-o de otet. 
AFI Europe Romania continua Plan de Viata alaturi de Asociatia The Social Incubator si McCann PR
Miercuri, 28 Iulie 2021
 In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
In direct la TVR1, Stejarii inaugureaza Stadionul Arcul de Triumf cu meciul test World Rugby cu Argentina!
Joi, 01 Iulie 2021
 Nationala de rugby revine acasa cu o partida-spectacol, alaturi de una dintre cele mai bune echipe din lume. Meciul se vede in direct la TVR 1 sambata, 3 iulie, de la ora 21.00.
Gala Superscrieri 10 a decernat premiile pentru cel mai bun jurnalism din Romania anului 2020
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
Reteta de evenimente Marcom Hub: Ai intrat in eveniment, trebuie sa joci! The Name Of The Game: Engagement
Marti, 30 Martie 2021
 ,,Am cautat si noi in ultimul an raspunsuri in decor, in text, in lumina, in cadouri, in muzi-ca – si… e pe-acolo, pe undeva. Raspunsul la intrebarea deplin justificata a companiei “Cum facem sa fie altfel evenimentul meu?” e pe-aici, se joaca cu noi. Simtim ca ar fi momentul in care...
 Sprijin pentru cei care si-au pierdut locul de munca in pandemie. Platforma online ,,Lucrez din nou de la Coca-Cola si Asociatia The Social Incubator
Joi, 10 Decembrie 2020
 Lucrezdinou.ro gazduieste o baza de date actualizata in permanenta cu locurile de munca disponibile pe cele mai mari platforme de job-uri din Romania, atat din mediul privat, cat si din mediul public. Proiectul este sprijinit de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), partener al acestei...
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Bursa The Motans si Global Records sprijina cinci tineri cu burse cumulate de 104.000 de lei
Luni, 12 August 2019
Denis Roabes si-a propus sa fondeze, impreuna cu echipa Global Records, proiectul „BursaTheMotans” - destinat tinerilor care sunt pasionati de domeniul pe care si l-au ales, dedicati si seriosi in ceea ce-si propun sa faca.
Premiera: Colectiv, primul documentar romanesc selectat in Festivalul International de Film de la Venetia
Joi, 25 Iulie 2019
 Filmul ii are ca protagonisti pe Narcis Hogea, tatal lui Alex Hogea, una dintre victimele care si-au pierdut viata in urma incendiului, Catalin Tolontan, Mirela Neag si Razvan Lutac, echipa de jurnalisti de investigatie de la Gazeta Sporturilor, Camelia Roiu, medic la Spitalul Clinic de Urgenta Chirurgie Plastica,...
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Schimbare de Presedinte in OTP Group: Gyula Fater este noul CEO al OTP Bank Romania
Joi, 13 Iunie 2019
„Preiau managementul unui business competitiv, ce a urcat, in 2018, in top 10 banci din Romania” a spus Gyula Fatér, noul CEO OTP Bank Romania
Prima retea de 1000 de magazine in Romania, prezenta in aproape 500 de localitati. PROFI 1000.
Miercuri, 22 Mai 2019
 Prezenta in aproape 500 de localitati,  PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail  modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
De data asta votez. Fosta MTV si Pro FM, Oana Tache se alatura campaniei lansata de Parlamentul European in tarile membre
Luni, 08 Aprilie 2019
 Oana Tache devine parte a campaniei „This Time I'm Voting/ De data asta votez”, care se desfasoara in toate statele membre ale Uniunii Europene si va lansa, in premiera, o serie de vloguri cu rol de constientizare si informare despre importanta votului. 
30 de pagini DOR despre cum a ajuns Selly cel mai urmarit youtuber cu 2 milioane de abonati, sute de milioane de vizualizari si o trupa - 5GANG
Marti, 05 Martie 2019
 "Selly joaca de ceva timp in liga oamenilor mari. E tot timpul atent la telefon, la mailuri, la deadline-uri. Pune munca pe primul loc" spune in DOR, Irina Tacu care a scris povestea lui *Selly*, cel mai urmarit vlogger din Romania, care a implinit, de curand, 18 ani. 
1 2 3 4 5 »