Rezultatele cautarii dupa : "mare publicitate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Acasa.ro vrea nr.1 īn urmatorii trei ani
Luni, 27 August 2007
„Incepand din ianuarie 2008, Acasa.ro se va desprinde din Vodanet Media si se va forma o companie separata unde fondatorul Vodanet – Vlad Stan, va fi in continuare partener”, a mai declarat pentru AdPlayers, despre viitor, Cristian Ditoiu - General Manager al portalului Acasa.ro
TNUVA lucreaza cu cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Asociatia IAB Romania si IAB Europa, cu Cristian Petriceanu (Partea I)
Luni, 14 Mai 2007
"In primul rand as vrea sa reformulez titlul sub care apar aceste randuri: dupa parerea mea, nu ar trebui sa se intituleze Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, ci mai curand Asociatia IAB Romania si IAB Europa"
IAA, CNA, 17
IAA a prezentat CNA cel mai mare proiect de informare a consumatorului despre stilul de viata sanatos
Joi, 15 Martie 2007
IAA Romānia a prezentat ieri, la CNA, detaliile celui mai mare proiect de informare al consumatorului despre stilul de viata sanatos, desfasurat pāna acum, potrivit oficialilor asociatiei
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
EMI a preluat si Monitorul de Alba
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editānd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
IAA
EFFIE mai asteapta concurentii pentru campania de promovare
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor īnntrece īn campania de promovare pāna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
MosCraciun.ro a tras sania la Vodanet. SmartBuy-uri Fericite!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara īndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata īn proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca īsi va umple sacul, īn exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Timisoareana Nefiltrata, fidelizare locala
Miercuri, 26 Iulie 2006
Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
7 plus se vinde prin Cable Direct
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Marti, 07 Martie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
Radu Budes: Este momentul sa renuntam la terminatia zece
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
Emilian Arsenoaiei: Cea mai consistenta agentie din Romania
Joi, 09 Februarie 2006
Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura ca agentia si-a gasit loc printre finalistii AdPrint si ca "a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania"
Stefan Iordache: Nu mai aveam loc
Joi, 22 Decembrie 2005
Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
Garnier cu Andreea Marin si sora
Vineri, 30 Septembrie 2005
Alaturi de sora vedetei, "Chit", Publicis Romania a filmat la Istambul al doilea spot, "la un an de la succesul inregistrat de primul spot Color Naturals"
McCann Erickson Romania este agentia anului la Golden Hammer 2005
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
« 1 2 3 4 »