Timisoareana Nefiltrata, fidelizare locala
Miercuri, 26 Iulie 2006

Timisoareana Nefiltrata, fidelizare locala

( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Ursus Breweries lanseaza Timisoreana Nefiltrata, o bere dedicata exclusiv timisorenilor, care se serveste doar la halba si numai in sase locuri cu traditie din Timisoara, anunta autorii campaniei de promovare a noului sortiment Timisoareana. Berea nefiltrata revine dupa 80 de ani, spun promotorii campaniei locale, in fabrica de bere fiind posibila filtrarea abia in jurul anului 1925, la mult timp dupa 1718, anul „nasterii” berii Timisoreana.

“Lansarea acestui produs se incadreaza in strategia noastra de a pune in valoare frumusetea Timisoarei de altadata impreuna cu proiectul de renovare a cladirilor monument ale orasului", sustine Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana.

„O campanie ampla de fidelizare a locuitorilor orasului Timisoara - orasul de bastina al berii Timisoreana”, spune Mara Vasile, Account Manager Lowe. „Ca atare, i-am invitat pe toti sa-si reaminteasca gustul berii de altadata”. Semida Duriga, Copywriter Lowe & Partners declara ca „Sloganul campaniei este dedicatia speciala pe care Timisoreana o face: "De dragul oamenilor de acum si al vremurilor de demult".

Campania media

Oficialii agentiei de publicitate spun ca numarul de canale media locale este mare si ca, luand in considerare cele 3 executii (care vor fi postate de la sfarsitul lunii iunie pana la sfarsitul lunii octombrie) si cei doi paper boys care imprastie vestea prin oras, e greu de crezut ca exista timisorean care sa nu fi aflat ca poate servi din nou bere nefiltrata. Pe langa media traditionala se adauga actiuni de direct mailing si comunicari specifice cu reprezentantii media, precum si o promotie in HORECA.

In plus, Lowe spune ca a decorat in cele mai mici amanunte si localurile selectate – inclusiv tavi, table mats, beer mats, costumatie pentru barmani, aviziere, postere, felinare, OOPS media, halbe, butoaie vintage - astfel incat timisorenii sa se poata bucura de savoarea deosebita a berii, intr-un decor prietenos, cald si traditional.

Conceptul

“Conceptul a aparut intr-o noapte si a inceput sa prinda contur sub bagheta Art(istului), iar in cele din urma s-a materializat in trei executii de print, trei executii pentru OOPS Media si o multime de alte si alte minunatii", dezvaluie Semida Duriga, Copywriter Lowe, despre campania locala pentru Timisoreana nefiltrata.

„Facuta de dragul unor vremuri cand lucrurile erau mai simple, oamenii mai asezati si advertisingul mai la inceput”, asa cum spune creativul agentiei, „s-au ales trei personaje diferite, exponenti ai unei societati de acum un secol: Un proletar simpatic si cu o burta respectabila, un nobil distins si cultivat si o femeie vioaie si, credeti sau nu, cu toate hainele pe ea. Ilustratorul campaniei este Dan Munteanu.

Autorii

Timisoreana (Ursus Breweries):  Mihai Barsan – Senior Brand Manager, Sandina Olteanu – Junior Brand Manager, Mihai Bonca – Brand Manager

Agentia de publicitate Lowe & Partners: Mihai Coliban - Creative Director, Semida Duriga – Copywriter, Mihai Popa – Art Director, Mara Vasile - Account Manager, Valeria Vasile - Productie


PUBLICITATE: