Emilian Arsenoaiei: "Cea mai consistenta agentie din Romania"
Joi, 09 Februarie 2006

Emilian Arsenoaiei: Cea mai consistenta agentie din Romania( AdPlayers.ro ) “Cred ca am avut parte de un festival cu un juriu mult peste cel de la Ad'Or sau de la Golden Drum de anul trecut. Iar criteriile de selectie au parut a fi intr-adevar de festival European”,  sustine Emilian Arsenoaiei (foto), Creative Director, GMP.

“Toate lucrarile GMP intrate in finala au fost originale si curajoase”, a completat Felix Tataru, Managing Director al GMP.

Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura agentia si-a gasit loc printre finalisti si ca, mai mult decat atat, spune el, “a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania”.

"Scandalos! In doua categorii, GMP pierde in fata TBWA Paris! Sincer, as vrea sa ni se intample asta la toate festivalurile la care participam”, mai comenteaza rezultatele agentiei la AdPrint 2006, Emilian Arsenoaiei.

El si-a felicitat si fostii colegi de McCann, agentie din a carei echipa de creatie a facut parte in prima parte a anului 2005: “Felicitari celor de la McCann, care au mai dat nas in nas cu TBWA Paris si au reusit sa castige”.

Agentia a obtinut cel mai mare punctaj din Romania in cadrul festivalului european de publicitate AdPrint 2006, care a avut loc la Brasov, in perioada 2-5 februarie. GMP a obtinut, cu 4 campanii finaliste, cel mai mare numar de puncte din Romania la AdPrint 2006 .

Cu  4 nominalizari pentru campaniile Bucovina pentru Bucovina, Categoria "Institutional", Posta Romana - Eminescu, Enescu, Caragiale, Categoria "Financial Services", Grovana, Categoria "Personal Gift" si din nou Posta Romana, Categoria "Best Use of Illustration", GMP a cumulat un total de 8 puncte.

In festival s-au inscris 112 echipe din 15 tari, iar lucrarile au fost evaluate de un juriu international prezidat de Tony Granger, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi New York si Erik Vervroegen, Creative Director TBWA Paris.

( Iulian Toma, Irina Toma  info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: