BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Marti, 07 Martie 2006

BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria( AdPlayers.ro) BtB Advertising deruleaza o noua campanie de promovare pentru BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria. Campania de media este derulata de catre BtB Advertising si Automobile Bavaria dupa cum a precizat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Linda Willy (foto), Executive Director, BTB Advertising.

Campania cu semnatura germana se desfasoara in lunile februarie si martie la nivel national, in presa scrisa (cotidiane, publicatii economice si reviste lifesyle), TV, radio si outdoor, precum si campanii locale pentru dealeri.

Pentru noul model promovat BMW - Seria 1, preturile de baza, fara taxe (CIP), pornesc de la 16.900 Euro pentru modelul 116i cu motor de 1.596 cmc si 115 CP (benzina) si respectiv 18.900 Euro pentru modelul 118d cu motor de 1.995 cmc si 122 CP (diesel).

BtB Advertising: 1,5 milioane EUR in 2005

Potrivit Lindei Willy, “BtB Advertising este o agentie full-service independenta, infiintata in 2003, al carei potential de crestere se afla in sectorul serviciilor complete (strategie, creatie, client service, media, productie, PR) pentru clientii locali si internationali, pregatiti sa intre pe piata de comunicare prin intermediul unei echipe cu experienta acumulata de peste 10 ani in domeniu”.

Executivul BtB Advertising mai sustine ca “activitatea agentiei se concentreaza pe oferta serviciilor prompte si de calitate in special companiilor de provenienta germana, carora li se adreseaza in limba lor materna si in conditii de control al costurilor specific structurii de organizare al acestora”.

“Cifra de afaceri pe anul trecut este de aproximativ 1,5 milioane EUR”, a afirmat Linda Willy pentru AdPlayers si AdPlayers.ro.

Conform oficialilor agentiei, BtB Advertising are 10 angajati permanenti, iar portofoliul include clienti cum sunt Automobile Bavaria (importatorul marcilor BMW, Mini, Rolls-Royce, MAN), miniMAX DISCOUNT, Linde Gaz, Stephan Pelger, Celsius 2000 / Keston, Finans Int’l Leasing, Hein etc.

Conform datelor puse la dispozitie de catre oficialii agentie, Automobile Bavaria a comercializat in 2005 un numar de 1.474 de unitati, in crestere cu 423 de unitati de la un numar de 1.051 in 2004. Structura pe marci a vanzarilor a fost automobile BMW – crestere de 39,72% (1.386 unitati / 992 in 2004), MINI – crestere de 47,46% (87 / 59), motociclete BMW – crestere de 104,2% (49 / 24). Modelul cu cel mai mare succes in Romania este BMW X3, conform agentiei de publicitate, in 2005 fiind livrate clientilor 353 de masini, fata de 251 de unitati in 2004.

(Iulian Toma info@adplayers.ro )

BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria

PUBLICITATE: