Rezultatele cautarii dupa : "informatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
42 de studii de caz si 23 de companii, implicate īn ResponsabilitateSociala.ro
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat īn urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate īn proiecte de responsabilitate sociala
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost cāstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Īn competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, cāstigatoarea - compania GFK Romānia a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK Romānia
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat īntr-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV īn perioada 2008 – 2011 a fost cāstigata de compania GFK- Romania
IAA
EFFIE mai asteapta concurentii pentru campania de promovare
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor īnntrece īn campania de promovare pāna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
White Image are e-mail marketing certificat international
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din Romānia partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Atac phishing la clientii Raiffeisen Bank
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Īntr-un comunicat emis de astazi, Raiffeisen Bank reaminteste sa nu raspundeti mesajelor electronice īn care vi se cer numarul de card si codul PIN
IAA Romānia va lansa iaa.ro ca site de stiri si informatii
Vineri, 08 Decembrie 2006
Din luna ianuarie 2007, website-ul asociatiei IAA Romānia se lanseaza ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, īn pozitia de editor sef iaa.ro fiind numita Anca Rancea - fost colaborator la AdMaker.ro si redactor la Campaign , Marca īnregistrata, Iqads.ro si The Marketer
Itsy Bitsy FM asculta GMP
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Sub titlul Apara inocenta copilului tau, Itsy Bitsy FM lanseaza o campanie educationala semnata de GMP care, potrivit autorilor, ii indeamna pe parinti si bunici sa fie atenti la mesajele care ajung la copiii lor, deoarece Copiii fac ce vad
Media 2ND a creat site-ul DRP.GOV.RO
Luni, 20 Noiembrie 2006
Noul proiect eGovernment al Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul drp.gov.ro (www.drp.gov.ro ) īi urmeaza site-ului SGG.RO pentru Secretariatul General al Guvernului (www.sgg.ro), lansat de catre companie īn luna mai
Splendid Media Interactive vrea cu Maze.ro 60.000 EUR īn 2007
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Eveline Fabritius de la Splendid Media Interactive spune ca pentru proaspat lansatul portal Maze.ro semnat de Green Pixel, desi importante, veniturile obtinute din publicitatea online, estimate la 60,000 Euro/ 2007, reprezinta numai o parte din planul de business
Sister & Co pariaza pe Astra Sport Bets
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din Romānia, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tīnjala
Mihaela Dumitrescu este noul Buying Director la Media Direction
Joi, 19 Octombrie 2006
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction, a confirmat pentru AdPlayers noul director de cumparare de media al agentiei, Mihaela Dumitrescu (foto) īi ia locul lui Razvan Varabiescu, care pleaca la Splendid Media
Publicis Romānia citeaza o cifra de afaceri de 13,5 milioane EUR pe 2005
Marti, 10 Octombrie 2006
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate īn revista Capital, citate de catre Publicis Romānia, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 īn topul marilor agentii de publicitate din Romānia
Ringier AG remodeleaza si Ringier Romānia
Vineri, 06 Octombrie 2006
Thomas Landolt, īn prezent Managing Director, Ringier Publishing Romania va conduce, de la 1 ianuarie, Ringier Publishing Switzerland, afacerile trustului pe piata romāneasca urmānd sa fie preluate de Alexander Theobald (foto), viitorul Managing Director, Ringier Publishing Romania & Ungaria
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
BRAT vrea si online, īn aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamāna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmānd sa fie cunoscute īn aprilie 2007
PR, CNA
Colaboratorii 2activePR sunt pusi sub supraveghere
Miercuri, 06 Septembrie 2006
"Va informam ca, īn urma sesizarilor primite, ati fot pus sub supraveghere pentru o lunga perioada de timp", se arata īntr-o Nota informativa CNARP trimisa partenerilor si colaboratorilor agentiei de relatii publice
Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia  V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din Romānia"
United īn prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata īn presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro īn electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata īmpreuna cu Front Line Marketing īn perioada  10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a īnregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate