Atac "phishing" la clientii Raiffeisen Bank
Miercuri, 13 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma )

Într-un comunicat emis de astazi, Raiffeisen Bank reaminteste sa nu raspundeti mesajelor electronice in care vi se cer numarul de card si codul PIN.

Redam comunicatul bancii, în întregime:

„Odata cu folosirea pe scara larga a Internetului, se raspandeste si metoda cunoscuta sub numele de “phishing” de a trimite mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara.

Un exemplu recent este si cel prin care un astfel de mesaj electronic, formulat ca si cind ar veni din partea Raiffeisen Bank (cu un design similar cu cel al site-ului oficial Raiffeisen Online), se solicita destinatarilor diverse informatii confidentiale. Raiffeisen Bank a luat masuri imediat pentru blocarea acestor tentative de frauda. Este important de mentionat ca securitatea sistemului Raiffeisen Online nu a fost afectata nici un moment.

Este un bun prilej sa reamintim clientilor nostri citeva aspecte de baza privind utilizarea responsabila a instrumentelor de acces la conturile lor:

- Raiffeisen Bank nu solicita in nici o situatie informatii confidentiale prin e-mail (parola, numar de card sau cod PIN);

- Parola, codul PIN nu se divulga sub nici un motiv; nu se raspunde nici unei solicitari de a divulga parola sau codul PIN; acestea sunt destinate utilizatorilor pentru accesul la canale specializate de acces: ATM, POS, Raiffeisen Online;

- clientii care primesc astfel de mesaje sunt rugati sa contacteze banca la numarul de telefon 0800.802.02.02 sau e-mail: centrala@rzb.ro „

Atac phishing la clientii Raiffeisen Bank


PUBLICITATE: