White Image are e-mail marketing certificat international
Joi, 14 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma)

White Image are e-mail marketing certificat international"WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din România partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail" (combate fenomenul antispam n.r.), a declarat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu (foto), Managing Partner la agentia de email marketing cu permisiune.

Andrei Georgescu spune ca a finalizat de curând si ultima etapa din procesul de asociere cu Habeas Email Trust Autority. În urma auditului, Habeas certifica faptul ca WhiteImage respecta cele mai bune practici în e-mail marketing.

"Dezvoltarea unei relatii cu principalul furnizor de servicii de comunicare prin e-mail (ESP – E-mail Service Provider) din România este foarte importanta atât pentru cresterea calitatii serviciilor de gestiune a reputatiei pe care le oferim pentru Europa cât si pentru dezvoltarea generala a solutiilor noastre de distributie”, declara Des Cahill, CEO  Habeas.

Monitorizata 1 an

Procesul de audit desfasurat de Habeas s-a facut în conformitate cu una dintre cele mai stricte legislatii din lume privind combaterea spam-ului: U.S. CAN-SPAM Act. În timpul acestuia, WhiteImage a fost monitorizata timp de 1 an, iar auditul final s-a realizat în perioada august – octombrie 2006.

Compania White Image a ramas una independenta, numai ca, spune Andrei Georgescu, ofera o gama de servicii adaptata standardelor existente in domeniu. “Este vorba de 6 servicii virtual diferite, dar care împreuna formeaza o solutie completa”, adauga oficialul White Image.

“3 dintre ele le ofeream împreuna cu Habeas de acum un an si un pic si anume: monitorizarea reputatiei, monitorizarea locului unde sunt livrate newsletterele pentru marile ISP-uri (stiu daca newsletterul trimis a ajuns sau nu în inbox sau în bulk sau nu a ajuns de loc...si în ce proportie a fost blocat un newsletter) si spamcheck: verificare înainte de trimitere a riscului ca un email sa fie detectat ca spam.

Pe lânga acestea, în plus acum este vorba de alte 3 noi servicii oferite în exclusivitate si în premiera în România: previewpane -  orice client poate vedea exact cum este afisat newsletterul sau de marile ISP-uri si de principalii clienti de email inainte de trimitere; feedback loop - serviciu care permite o identificare clara a reclamatiilor de spam primite pentru fiecare newsletter si sursa acestor reclamatii, servicii de certificare care însa se pot oferi doar clientilor care sunt auditati si care implementeaza toate cerintele impuse de auditor).

Detaliaza rezultatele unui newsletter

„Solutiile oferite de noi nu fac decât sa detalieze la maxim toate aspectele care ar influenta rezultatele unui newsletter”, afirma Andrei Georgescu. “Putina lume îsi pune problema daca ratele de deschidere sunt influentate de altceva decât de subiectul unui newsletter, si anume de faptul ca newsletterul ajunge sau nu în inbox”, subliniaza managerul White Image.

“Serviciile oferite de noi ajuta ori ce client sa identifice daca newsletterul trimis de ei ajunge sau nu în inbox, daca nu ajunge de ce nu ajunge în inbox si ce se poate face pentru a se remedia situatia”, adauga Georgescu.

O parte din serviciile companiei sunt accesibile si, spune partenerul companiei, si “ar fi bine sa fie folosite de toti cei care timit un newsletter. Pentru cei care comunica informatii foarte sesibile (de exemplu trimit mesaje tranzactionale de genul confirmari de comenzi sau de plata cum este cazul multor magazine virtuale sau banci) sau folosesc baze de date foarte mari, Andrei Georgescu spune ca este recomandat sa foloseasca un serviciu de certificare care sa-i ofere garantii mari ca emailurile trimise ajung cu adevarat la destinatar fiind tratate cu prioritate de ISP-uri sau de filtrele antispam”.

Executivul White Image spune ca certificarea functioneaza prin inserarea unei semnaturi, marca înregistrata în header-ul fiecarui email care certifica respectarea tuturor standardelor si practicilor în email marketing si este recunoscuta de marea majoritate a producatorilor de solutii antispam si de marile ISP-uri.

Interactive AdPlayersFile

Habeas

Habeas este o companie care depune eforturi pentru a dovedi eficienta e-mail-ului, vazut drept canal de comunicare pentru mediul de afaceri (Email Trust Authority). Aceasta a fost prima companie care a dezvoltat un sistem de safelisting, pentru a combate fenomenul de spam.

Compania a fost selectata de MSN/Hotmail pentru a conduce actiuniile de safelisting si se bucura de aportul unora dintre cei mai reputati specialisti în domeniu. În prezent, reteaua Habeas deserveste milioane de clienti la nivel global. Sistemele Habeas sunt folosite si de lideri în e-mail marketing precum EmailLabs, Strong-mail sau Port25.

White Image

Specializata în e-mail marketing si solutii de loializare din România fondata în 2003, WhiteImage (www.whiteimage.net ) este, potrivit reprezentantilor sai, singura companie implicata în comunitatea internationala Email Service Provider Coalition, partener IronPort (lider mondial în solutii de securitate e-mail) si Habeas Inc. Email Trust Authority.

Printre clientii WhiteImage se numara: Altex, Bancpost, Bursa Româna de Marfuri, Business Edu, Business Magazin, Codecs, Ensight, Epicor Scala, Farmaciile Dona, Gândul, Lindab, Media Galaxy, Netbridge, Orion, Panasonic, Provideo, Qualians, Renault, Seat, Valrom, Ziarul Financiar.


PUBLICITATE: