42 de studii de caz si 23 de companii, implicate în ResponsabilitateSociala.ro
Vineri, 19 Ianuarie 2007

42 de studii de caz si 23 de companii, implicate în ResponsabilitateSociala.ro

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Programul ResponsabilitateSociala.ro numara în anul 2006, 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii, împreuna cu strategia de implicare sociala a acestora, anunta autorii programului de comunicare de la agentia de consultanta Selenis.

Lansat în urma cu 9 luni, portalul ResponsabilitateSociala.ro este la ora actuala, potrivit autorilor sai,  cea mai bogata sursa de informatii despre implicarea companiilor in initiative filantropice sau de dezvoltare sociala.

Unul dintre obiectivele programului, spun autorii sai, a fost acela de a-i implica pe liderii de opinie din sectorul de afaceri in dezbaterea despre rolul pe care îl au companiile în dezvoltarea societatii românesti.

Printre cei care au raspuns invitatiei de a se implica în proiectul de comunicare, în 2006, s-au regasit Varujan Vosganian (Ministrul Economiei si Comertului), Adela Pascu (Secretar General, BRD Groupe Societe Generale), Gilda Lazar (Director de Corporate Affairs, JTI Romania), Attila Gasparik (Vicepresedinte, CNA), Radu Florescu (Director General, Saatchi & Saatchi), Ruxandra Nastase (Director General, Ozone Laboratories) etc.

Autorii proiectului spun ca portalul are la ora actuala o audienta de peste 1.500 de vizitatori pe saptamâna. Dintre acestia, adauga reprezentantii Selenis, 45,5% sunt reprezentanti ai unor companii, 23,2% ai unor ONG-uri, si 10% ai administratiei publice.

AdPlayersFile

ResponsabilitateSociala.ro (www.responsabilitatesociala.ro) este un un program care îsi propune sa convinga companiile românesti sa investeasca în dezvoltarea societatii si a comunitatilor în care functioneaza. Portalul a fost lansat în aprilie 2006, de agentia Selenis, cu sprijinul JTI Romania si este dezvoltat prin contributia partenerilor principali BRD Groupe Societe Generale si Orange Romania.

Conform reprezentantilor sai, agentia de consultanta Selenis (www.selenis.ro) ajuta companiile sa-si îmbunatateasca relatia cu publicurile tinta, prin intermediul internetului si al noilor tehnologii de comunicare. Reprezentantii Selenis spun ca, în prezent, agentia lucreaza pentru clienti ca BRD – Groupe Societe Generale, Carpatcement Holding, Tuborg Romania, UPC Romania, Ozone Laboratories, CIEL Romania.


PUBLICITATE: