United n prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006

United n prima integrata Dial Telecom

( AdPlayers.ro , Irina Toma , irina.toma@adplayers.ro )

Dial Telecom si United au lansat prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii electronice de la Dial, anunta reprezentantii agentiei conduse de Dan Crstea. Dezvoltata pe platforma de comunicare Companiile fericite vorbesc cu Dial, conform reprezentantilor agentiei, n noua campanie s-a optat pentru o modalitate de comunicare neconventionala cu oamenii de business.

Acoperire n media

Campania se deruleaza n presa, outdoor, internet si BTL, n perioada iunie - septembrie 2006 si contine machete n presa economica  (Ziarul Financiar si Capital) si publicatii IT&C (Chip Magazine, PC Workd, Network World, PC Magazine si e-Week).

Conceptul campaniei porneste de la un adevar simplu si familiar oricarui manager: lucram mai relaxati si mai bine cnd e-mailul merge, Internetul nu se blocheaza si gasim ntotdeauna o linie telefonica libera, precizeaza autorii.

United n prima integrata Dial Telecom Am selectat conceptul creativ si strategia de comunicare propuse de catre United pentru ca au raspuns cel mai bine pozitionarii noastre n piata business only, customer intimacy, motiveaza Calin Nistor(foto), Commercial Senior Director la Dial Telecom.

Astfel, noi ne propunem sa oferim clientilor nostri cea mai solida relatie de ncredere, sa oferim flexibilitate si empatie. Calitatea serviciilor si preturile competitive sunt oricum norma si noi ne diferentiem prin modul n care construim si hranim aceasta relatie speciala cu clientii, a mai spus seful companiei.

United n prima integrata Dial TelecomManagerii sunt un target special de comunicare, este adauga Dan Crstea (foto), Managing Partner United. Pe de o parte, managerii sunt beneficiari ai serviciului, dar pe de alta parte majoritatea au experienta n realizarea de campanii de comunicare, asa ca privesc altfel publicitatea dect un consumator obisnuit. Acesta este si motivul pentru care am ales o tema neconventionala - fericirea companiilor pe care am tratat-o neconventional.

Conceptul

Potrivit agentiei de publicitate United Communication Conceptul a fost dezvoltat n executii pe fiecare dintre servicii si chiar n executii contextualizate: panourile stradale contin mesaje n functie de locatia n care au fost expuse. Executional fiecare material urmareste linia campaniei folosind simboluri ce descriu cel mai bine mesajul transmis. Retorica brandului este simpla si directa, n conjunctie cu retorica oamenilor de business romni: pre-testarea campaniei a aratat ca le plac ad-urile care vorbesc n limbajul lor si nu folosesc imagini-cliseu cu manageri cu zmbete largi.

Autorii

Echipa care a colaborat la realizarea acestei campanii este formata din Calin Nistor Commercial Senior Director din partea Dial Telecom iar din partea agentiei United: Dan Crstea Managing Director, Tudor Jelescu Director Creatie si Art Director, Ciprian Banica Copywriter, Claudia Cioc Group Account Manager, Silvia Nemes PR Acount Manager.

AdPlayersFile United

Fondata in anul 2000, United (www.unitedcom.org ) este o agentie de publicitate full-service independenta care lucreaza pentru Credisson - Cetelem Romnia, Dial Telecom, Konica Minolta, F. Hoffmann La Roche, Colliers, Mivan, Aedificia, Knorr, Medicover, Jacuzzi, Marriott.  Mai multe informatii la.

Dial Telecom este operatorul alternativ de servicii integrate de comunicatii electronice adresate companiilor: servicii de telefonie, acces Internet, transmisii de date si servicii cu valoare adaugata. Potrivit companiei, la sfrsitul anului 2005, Dial Telecom numara peste 900 clienti-companii, o cifra de afaceri anuala de aproape 5.000.000 EUR, iar investitiile totale n Romnia se ridicau la peste 1.000.000 Euro.

AdFile Info:

Nume lucrare: Companii Fericite

Agentie: United

Oras: Bucuresti

Advertiser: Dial Telecom

Brand: Dial

Produs/categorie: Servicii de telefonie si Internet dedicate exclusiv companiilor

Marketing Manager / Director: Calin Nistor

Nume Campanie: Companiile fericite vorbesc cu Dial

Data primei difuzari/aparitii: iunie 2006

Piete distributie (Tari): Romnia

Tara productie: Romnia

Limba: Romna

Tip / Tipuri media: print, outdoor si on-line

Durata: 3 luni

Slogan: Dial Telecom. Telefonie si internet pentru companii

Account Manager / Director: Claudia Cioc

Strategie Campanie: Dan Crstea

Creative Director: Tudor Jelescu

Copywriter: Ciprian Banica

Director Strategie Media: Dan Crstea

Agentie Media: United/OnMedia

Media:

TV

Presa scrisa,

Radio

OutdoorUnited si Dial vorbesc pe limba companiilor fericite


PUBLICITATE: