( AdPlayers.ro , Irina Toma , irina.toma@adplayers.ro )
Dial Telecom si United au lansat prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii electronice de la Dial, anunta reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea. Dezvoltata pe platforma de comunicare Companiile fericite vorbesc cu Dial, conform reprezentantilor agentiei, īn noua campanie s-a optat pentru o modalitate de comunicare neconventionala cu oamenii de business.
Acoperire īn mediaCampania se deruleaza īn presa, outdoor, internet si BTL, īn perioada iunie - septembrie 2006 si contine machete īn presa economica (Ziarul Financiar si Capital) si publicatii IT&C (Chip Magazine, PC Workd, Network World, PC Magazine si e-Week).
Conceptul campaniei porneste de la un adevar simplu si familiar oricarui manager: lucram mai relaxati si mai bine cānd e-mailul merge, Internetul nu se blocheaza si gasim īntotdeauna o linie telefonica libera, precizeaza autorii.
Am selectat conceptul creativ si strategia de comunicare propuse de catre United pentru ca au raspuns cel mai bine pozitionarii noastre īn piata business only, customer intimacy, motiveaza Calin Nistor(foto), Commercial Senior Director la Dial Telecom.
Astfel, noi ne propunem sa oferim clientilor nostri cea mai solida relatie de īncredere, sa oferim flexibilitate si empatie. Calitatea serviciilor si preturile competitive sunt oricum norma si noi ne diferentiem prin modul īn care construim si hranim aceasta relatie speciala cu clientii, a mai spus seful companiei.
Managerii sunt un target special de comunicare, este adauga Dan Cīrstea (foto), Managing Partner United. Pe de o parte, managerii sunt beneficiari ai serviciului, dar pe de alta parte majoritatea au experienta īn realizarea de campanii de comunicare, asa ca privesc altfel publicitatea decāt un consumator obisnuit. Acesta este si motivul pentru care am ales o tema neconventionala - fericirea companiilor pe care am tratat-o neconventional.
Conceptul
Potrivit agentiei de publicitate United Communication Conceptul a fost dezvoltat īn executii pe fiecare dintre servicii si chiar īn executii contextualizate: panourile stradale contin mesaje īn functie de locatia īn care au fost expuse. Executional fiecare material urmareste linia campaniei folosind simboluri ce descriu cel mai bine mesajul transmis. Retorica brandului este simpla si directa, īn conjunctie cu retorica oamenilor de business romāni: pre-testarea campaniei a aratat ca le plac ad-urile care vorbesc īn limbajul lor si nu folosesc imagini-cliseu cu manageri cu zāmbete largi.
Autorii
Echipa care a colaborat la realizarea acestei campanii este formata din Calin Nistor Commercial Senior Director din partea Dial Telecom iar din partea agentiei United: Dan Cīrstea Managing Director, Tudor Jelescu Director Creatie si Art Director, Ciprian Banica Copywriter, Claudia Cioc Group Account Manager, Silvia Nemes PR Acount Manager.
AdPlayersFile United
Fondata in anul 2000, United (www.unitedcom.org ) este o agentie de publicitate full-service independenta care lucreaza pentru Credisson - Cetelem Romānia, Dial Telecom, Konica Minolta, F. Hoffmann La Roche, Colliers, Mivan, Aedificia, Knorr, Medicover, Jacuzzi, Marriott. Mai multe informatii la.
Dial Telecom este operatorul alternativ de servicii integrate de comunicatii electronice adresate companiilor: servicii de telefonie, acces Internet, transmisii de date si servicii cu valoare adaugata. Potrivit companiei, la sfārsitul anului 2005, Dial Telecom numara peste 900 clienti-companii, o cifra de afaceri anuala de aproape 5.000.000 EUR, iar investitiile totale īn Romānia se ridicau la peste 1.000.000 Euro.
AdFile Info:Nume lucrare: Companii Fericite
Agentie: United
Oras: Bucuresti
Advertiser: Dial Telecom
Brand: Dial
Produs/categorie: Servicii de telefonie si Internet dedicate exclusiv companiilor
Marketing Manager / Director: Calin Nistor
Nume Campanie: Companiile fericite vorbesc cu Dial
Data primei difuzari/aparitii: iunie 2006
Piete distributie (Tari): Romānia
Tara productie: Romānia
Limba: Romāna
Tip / Tipuri media: print, outdoor si on-line
Durata: 3 luni
Slogan: Dial Telecom. Telefonie si internet pentru companii
Account Manager / Director: Claudia Cioc
Strategie Campanie: Dan Cīrstea
Creative Director: Tudor Jelescu
Copywriter: Ciprian Banica
Director Strategie Media: Dan Cīrstea
Agentie Media: United/OnMedia
Media:
TV
Presa scrisa,
Radio
OutdoorUnited si Dial vorbesc pe limba companiilor fericite