IAA România va lansa iaa.ro ca site de stiri si informatii
Vineri, 08 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Începând cu luna ianuarie 2007, web-site-ul asociatiei IAA România se lanseaza ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, arata oficialii organizatiei, într-un comunicat remis AdPlayers în aceasta dimineata.

IAA România va lansa iaa.ro ca site de stiri si informatii“Prin specificul organizatiei dar si prin parteneriatele existente, IAA Romania are acces direct la informatii pretioase atât din mediul românesc cât si din cel international”, spune  Felix Tataru (foto) – Presedinte IAA Romania.

„Consider ca aceste informatii pot fi foarte folositoare industriei de comunicare iar www.iaa.ro poate fi mijlocul prin care toata industria sa fie conectata la ce se întâmpla în plan european dar si intern, mai ales în contextul integrarii”, mai afirma Tataru.

Potrivit IAA România, acoperind arii precum publicitate, marketing, PR, cercetare sau media, web site-ul se va relansa în ianuarie 2007 si va include atât o zona de acces liber pentru întreaga comunitate de marketing si comunicare, cât si o sectiune dedicata exclusiv membrilor IAA.

Promotorii viitorului canal de informare al IAA România sustin ca pe iaa.ro se vor gasi zilnic stiri si analize din întreaga industrie de comunicare din Romania cât si din întreaga organizatie globala IAA, cu filiale în  76 de tari din întreaga lume. Reprezentantii organizatiei mai afirma ca www.iaa.ro va gazdui, de asemenea, un Amfiteatru online, dedicat studentilor Scolii IAA.

Partea de continut a web-site-ului, spun reprezentantii IAA, va fi realizata de catre Anca Rancea, numita Editor in Chief al iaa.ro. Rancea fost colaborator la AdMaker.ro (sfârsitul anului 2004) si redactor la Campaign (2005 - februarie 2006), Marca Înregistrata, Iqads.ro si The Marketer (2006).

Asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei marci, IAA reuneste în Romania, peste 100 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze în România standardele internationale recunoscute în domeniul publicitatii.


PUBLICITATE: