Rezultatele cautarii dupa : "filme"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Septembrie 2016
Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.
Miercuri, 27 Iulie 2016
Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Miercuri, 11 Mai 2016
Productia a depasit incasarile cu 247% fata de ”Captain America: Soldatul Iernii”, cu 188% fata de ”Iron Man 3”, cu 125% comparativ cu incasarile ”Avengers: Sub semnul lui Ultron” si chiar ”Batman vs. Superman”, fata de care a inregistrat incasari mai mari cu 71%.
5,5 Milioane de minute vizionate si un nou ICAR pe Scena9 la un an de filme romanesti online CINEPUB
Marti, 01 Martie 2016
La un an de la aparitie, CINEPUB a adus in fata publicului 113 filme romanesti, din care 25 lungmetraje, 41 scurtmetraje, 27 documentare si 20 de animatii.
Luni, 11 Ianuarie 2016
Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Luni, 07 Decembrie 2015
Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Marti, 29 Septembrie 2015
Brandul pilot de divertisment al Turner Broadcasting System va fi disponibil in Romania din 6 octombrie
Joi, 02 Iulie 2015
Cu peste 150 de furnizori in servicii de productie in portofoliul companiei, potrivit managerului Unlimited, un broker poate sa asigure cotatii de pret negociate pe volume de productie pe care un client obisnuit nu le-ar putea cumula nici pe parcursul mai multor ani de colaborare intre ordonator si prestatori de servicii.
Luni, 20 Aprilie 2015
49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine
Luni, 16 Februarie 2015
Echipa GAV, antrenata de Lucian Georgescu, are o noua formula la inceput de an.
Luni, 05 Ianuarie 2015
Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde
Marti, 30 Septembrie 2014
Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
Vineri, 06 Iunie 2014
FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House
Joi, 08 Mai 2014
„Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Luni, 19 Martie 2012
Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:












.jpg)





