Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 adplayers. info

Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent astabilit un record rasunator pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani, iar Las Fierbinti a ramas singurul serial cu 100% leadership in fiecare sezon, anunta reprezentantii de comunicare ai postului din Pache Protopopescu.

„Ne-am dorit ca anul 2014 sa fie anul inovatiei, si am reusit.” a declarat Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.  “Echipa noastra de PROfesionsti a dezvoltat si implementat o oferta variata de programe, pentru toate categoriile de public. PRO TV este cel mai puternic brand de televiziune din Romania, iar in 2015 vom consolida valorile acestuia printr-o oferta variata de programe, atat productii existente in portofoliu, cat si multe noutati!”

Comercial

Potrivit reprezentantilor  de relatii publice, in perioada ianuarie – decembrie 2014, PRO TV a inregistrat in prime time un rating mediu de 9.5 puncte si o cota de piata de23.9% in randul publicului comercial, adulti cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, la mare distanta de principalul competitor, care a obtinut 5.7 puncte de rating si 14.2% share. Pe parcursul intregii zile, PRO TV a atins un rating de 3.8 puncte si o cota de piata de 19.1%, in timp ce competitia situata pe locul doi a inregistrat un rating de 3 puncte si o cota de piata de 14,9%.

Urban

La nivelul publicului urban, postul de televiziune a inregistrat in 2014 un rating de 8.4 puncte si o cota de piata de 17.7% in prime time, peste rating-ul de 5.8 puncte si cota de piata de 12.1% atinse de competitia de pe locul doi. Pe parcursul intregii zile, PRO TV a obtinut 3.5 puncte de rating si 14.8% share, in timp ce audienta competitiei s-a situat la 3.1 puncte rating si 13% share.

National

La nivel national, Pro Tv a avut un rating de 8.9 punctesi un share de 18.7% in prime time, respectiv un rating de 3.6 punctesi un share de 15.5% pe parcursul intregii zile. Urmatorul competitor  a inregistrat in prime time 5.4 puncte de rating si o cota de piata de 11.3%, respectiv un rating de 3 puncte de rating si un share de 12.7% pe parcursul intregii zile.

Productiile Pro TV

Topul emisiunilor de divertisment Pro TV la nivelul publicului comercial:

                Emisiune                              Rating   Share

1              ROMANII AU TALENT        21.5        47.7

2              MASTERCHEF                     12.1        27

3              VISURI LA CHEIE               11.2        24.5

4              VOCEA ROMANIEI              10.8        26.8

Topul  Stirilor Pro TV in 2014

1.            Știrile PRO TV 19:00 – 8.7 puncte de rating si 25.9% share

2.            Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating si 22.6% share

3.            Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating si 21.6%  share

4.            Știrile PRO TV 22:30 – 7.2 puncte de rating si 18.4% share

5.            Editii Speciale ale Știrilor PRO TV – 6.3 puncte de rating si 19.3% share

Topul emisiunilor de tip magazin in 2014:

1.            Romania, te iubesc! – 6.2 puncte de rating si 17.8% share

2.            iLikeIT – 3.1 puncte de rating si 18.1% share

3.            Apropo TV – 2.9 puncte de rating si 11.3% share

4.            Asta-i Romania – 2.9 puncte de rating si 7.5% share

5.            Ce se intampla, Doctore? – 2.6 puncte de rating si 15.3 % share.

Top 5 filme (in randul publicului comercial):

1.            Avatar (decembrie) – 19.3 puncte de rating, 40.4% share – cel mai urmarit film in ultimii 11 ani

2.            Escape plan: Testul Suprem (octombrie) – 16.4 puncte de rating, 35.5% share

3.            Singur Acasa 2: Pierdut in New York (decembrie) – 15.7 puncte de rating, 35.6% share

4.            Transporter 2 (martie) – 15.7 puncte de rating, 32.3% share

5.            Now you see me: Jaful Perfect (martie) - 15.3 puncte de rating, 31.1% share

Emisiunea La Maruta, in 2014: 5.1 puncte de rating si 19.5% share la nivel commercial

Serialele PRO TV

Serialele difuzate de PRO TV in 2014 au ocupat primele 4 pozitii ale clasamentului celor mai urmarite productii. (pe segmentul publicului comercial):

1.            Las Fierbinti(sezonul V) – 12.3 puncte de rating si 27% share

2.            Las Fierbinti(sezonul VI) – 11.8 puncte de rating si 26% share

3.            O saptamananebuna(sezonul I) – 10.2 puncte de rating si 21.8% share

4.            Altasaptamananebuna(sezonul II) – 8.5 puncte de rating si 18.7% share

Fotbalul Pro Tv in 2014

PRO TV a difuzat in 2014 o serie de meciuri din cele mai importante competitii europene, precum si partide ale Echipei Nationale. Cele mai urmarite meciuri de fotbal in 2014 au fost:

1.            PRO TV:Romania – Argentina/ meci amical (martie) - 25 puncte de rating, 49.3% share

2.            PRO TV: Steaua – Dinamo / Cupa Romaniei (martie) – 21.7 puncte de rating, 43.6% share

3.            PRO TV: Dinamo – Steaua / Cupa Romaniei (aprilie) – 18.1 puncte de rating, 40.1% share

4.            PRO TV: Steaua – Astra Giurgiu / Cupa Romaniei (mai) – 17.1 puncte de rating, 40.9% share

Mai mult in TV


PUBLICITATE: