Pokemon Go down. A cazut de 10 ori intr-o luna. Poveste de dragoste sau joaca de-o vara?
Miercuri, 07 Septembrie 2016

Evolutia Interesului pentru Pokemon Go

sursa: Quantum Data Science (The Group)

adplayers.info

Dragoste de-o vara? Pokemon Go down. Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group, unul dintre cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din Romania. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.

Pentru cei care au alergat mai putin dupa vedeta verii,  Pokemon Go a avut lansarea oficiala in Romania pe 19 iulie 2016, iar in prima luna peste un million de Romani s-au informat despre joc. Potrivit datelor Quantum Data Science, doar primele trei saptamani numarul romanilor interesati de joc a depasit un milion (1,008,614 persoane)

Conform cercetarii, inainte ca jocul sa fie disponibil oficial in Romania, existau deja peste 75 000 de oameni care se informau despre Pokemon Go pe site-urile din Romania, dar evolutia a fost una spectaculoasa imediat dupa lansarea oficiala. Interesul pentru „fenomenul” Pokemon Go a scazut, insa, in primele 2 saptamani ale lunii august ajungand la doar cateva mii pe zi de la peste 100.000 in prima saptamana a lansarii.  

Interese Audienta Pokemon GO versus Market

Cine alearga dupa Pokemoni?

Din datele companiei de cercetare The Group, analiza profilului celor interesati de fenomen indica faptul ca: 27,5% din audienta Pokemon Go este interesata de divertisment (in ordinea importantei jocuri, filme si vedete), 18,2% citesc frecvent despre sport si 9,4% despre politica.

Alte interese cuprind: Știinta si Tehnologie (8,2%), Legislatie (7,4%), Economie (6,2%), Sanatate (5%), Alimentatie (4,8%), Familie(4,3%), Auto (3,4%), Calatorii (3,1%), Fashion (1,5%) si Casa si Gradina (1,1%).


56% intre 18-24 ani

Din punct de vedere demografic, mai arata cercetarea, 56% dintre cei interesati de joc au intre 18 si 24 ani, 23% intre 25 si 34, 12% intre 35 si 44, iar restul de 9% au peste 44 ani. Distributia pe genuri arata ca  86% sunt utilizatori de gen masculin.

Conform datelor Quantum Data Science, fata de un profil general al consumatorului de continut pe internet din Romania, profilul audientei Pokemon Go este mult mai interesat de Sport, Politica si Legislatie si mai putin interesat de subiectele ce tin de Familie.

Cele mai cautate informatii pe motoarele de cautare, legat de acest fenomen, au fost: trucuri pokemon go romania, unde poti gasi cei mai rari pokemoni din lume, unde se joaca pokemon go si cum poti sa iti recuperezi banii platiti pentru achizitii in aplicatie.

In cadere de la 12.000 la 2.000 de instalari pe zi.

Conform informatiilor oferite de instrumentele de monitorizare Quantum Data Science in prima luna de la lansare aproximativ 500 000 de Romani au instalat aplicatia Pokemon Go, atat versiunea iOS cat si Android. Trendul este si in aceasta privinta descrescator: de la 12.000 de instalari pe zi la 2000 / zi in ultima perioada.  

Mai mult in Cercetare, Research, Interactive, Social Media


PUBLICITATE: