Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016

Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.

adplayers Iulian Toma

Dezvoltata de agentia de publicitate DDB Romania (The Group), canalul TV Comedy Central a lansat campania “Distractie placuta in Romania”.Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro.

Potrivit agentiei, incepand din 20 septembrie, singurul canal de televiziune global de comedie a introdus grila reinnoita cu programe adaptate in mod specific si dedicate spectatorilor romani.  Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.

Potrvit reprezentantilor campaniei, canalul TV vine cu si mai mult continut local multumita unei serii de productii 100% autohtone dedicate in mod special telespectatorilor romani, difuzand in acelasi timp si productiile internationale precum: South Park, Familia mea dementa, Teoria Big Bang, Doi barbati si jumatate, productii foarte apreciate de acestia.

 “Noua grila de programe Comedy Central mizeaza pe o pondere mult mai mare a continutului local, aducand pe micul ecran doua seriale produse in Romania: al doilea sezon al <<Comedy Club>> si serialul de teatru de papusi <<Morr toti dusmanii>>, seriale care reunesc numerosi comedianti indragiti de publicul roman” a declarat Zoltan Kabai, Director regional de programe al Comedy Central. 

„Schimbarile pe care le-am facut au fost rezultatul unei analize atente a nevoilor, a cererii si a gusturilor telespectatorilor din Romania, transformand grila Comedy Central intr-o propunere unica pe piata de media locala. Ceea ce ne-am dorit prin aceasta campanie a fost sa demonstram relevanta si dedicarea canalului TV fata de versatilul umor romanesc.”

Conform autorilor comunicarii, directia strategica si creativa a campaniei a pornit de la conceptul “Comedy Central, fata in fata cu realitatea romaneasa”. Mai exact, au fost identificate acele aspecte cu care romanii se fac remarcati fata de celelalte popoare, acele particularitati care pot fi catalogate drept “obiceiuri ciudate” de catre straini, dar pe care romanii exceleaza in a le ironiza, in celebra cheie a hazului de necaz. Astfel, la o privire mai atenta asupra lucrurilor care-i fac pe romani unici se regaseste pe deoparte relatia romanilor cu regulile si pe de alta parte obiceiurile ortodoxe-balcanice.

In comunicarea mixta – brand & serial TV – autorii si-au propus sa se foloseasca in primul rand de serialele cele mai relevante pentru sustinerea indicatorilor de brand (likeability) si, in al doilea rand, de cele cu cea mai marea afinitate pentru public.

„Ideea creativa din spatele campaniei a fost integrarea personajelor din serialele celebre ale canalului TV in realitatea romaneasca, punandu-le in situatii foarte cunoscute si relevante pe plan local. Astfel, celebrul personaj Kenny din <<South Park>> este intampinat cu coliva, iar Brian, cainele din <<Familia mea dementa>>, este fugarit de maidanezi, in semn de bun venit” a declarat Costin Milu, Creative Director DDB Romania.

Lider pe piata de comedie, canalul COMEDY CENTRAL ofera, potrivit reprezentantilor sai, acces la o lume comica de ultima ora, in care se rade mereu cu pofta . In Romania, spectatorii se  delecteaza cu cele mai populare seriale de TV americane si englezesti, comedii, animatii ironice de la miezul noptii, oferind in acelasi timp, o platforma de televiziune pentru cele mai populare productii de stand-up locale. Comedy Central din Romania este operat de catre retelele Viacom Media International (VIMN).

Ca parte a Viacom, o companie lider la nivel mondial in programe de divertisment de televiziune, filme si platforme media digitale, VIMN reprezinta multe dintre cele mai populare branduri multimedia din lume, cum ar fi MTV, Comedy Central, Nickelodeon si Paramount Channel. Brand-urile sale sunt urmarite la nivel global, in aproximativ 700 de milioane de gospodarii, pe 180 de teritorii si in 37 de limbi, prin mai mult de 200 de canale TV programate si operate la nivel local, dar si prin mai mult de 550 de dispozitive TV digitale si mobile. VIMN Europa Centrala si de Est (ECE) emite si produce si licentele de continut de clasa mondiala pentru TV si media digitale din 14 de tari ale regiunii ECE si Israel.

Mai mult despre DDB Romania (The Group)

Mai mult despre conturi, licitatii, media


PUBLICITATE: