Rezultatele cautarii dupa : "etc"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Marti, 07 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost câstigat de Spotlight în urma unui pitch în luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vânzare care se va încheia în luna ianuarie 2007
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Vineri, 27 Octombrie 2006
Odata cu consolidarea sub umbrela Havas Media a tuturor diviziilor de media ale grupului Havas, Dinu Teretean, Managing Director, MPG România - bratul de media al grupului Havas, spune ca pe piata româneasca eforturile din perioada imediat urmatoare se vor concentra în primul rând asupra diviziei specializate de online advertising - Media Contacts
Joi, 26 Octombrie 2006
Daca Razvan Capanescu, fostul director de creatie de la Ogilvy, a plecat la Publicis, doi dintre noii creativi de la Ogilvy Group, pastoriti acum de Albert Nica, au plecat de la Publicis la Ogilvy, alegând agentia la care au mai venit, din industrie, Diana Butas, Vasile Alboiu si Maria Manoiu
Marti, 24 Octombrie 2006
Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si având 12 ani în industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a întregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
Vineri, 13 Octombrie 2006
"Vrem ca, odata cu lansarea site-ului RadioGuerrilla.ro si includerea acestuia în portofoliul SMI, sa ne construim un pachet special, premium, care sa serveasca unui segment special de clienti", a mai spus, pentru AdPlayers, Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media Interactive (SMI), la preluarea site-ului în portofoliul de vânzari
Luni, 09 Octombrie 2006
Autorii evenimentului organizat de Cristalex cu Luna Promotions spun ca au avut peste 100 de oameni implicati in organizare, aproape doua tone de decoruri si 7 zile de montaje si pregatiri
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Vineri, 06 Octombrie 2006
Thomas Landolt, în prezent Managing Director, Ringier Publishing Romania va conduce, de la 1 ianuarie, Ringier Publishing Switzerland, afacerile trustului pe piata româneasca urmând sa fie preluate de Alexander Theobald (foto), viitorul Managing Director, Ringier Publishing Romania & Ungaria
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company îsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea în topul producatorilor de produse alimentare
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE România semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila având, dupa primele 7 luni de activitate pe piata româneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si având 10.000 de exemplare distribuite în Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit în Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Pe lânga marele premiu constând în participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, câstigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO în parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ramâne în agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din România se cifreza în acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, în 2007
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: