(AdPlayers.ro, Irina Toma )
Cred ca astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes īmpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce īn ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat, a declarat Mihai Scortea, Marketing Manager, Cristalex, referindu-se la evenimentul Teacher`s Film Festival. Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu īsi mai ating cu atāta precizie tintele, a mai spus Scortea.
Concept al companiei Cristalex, potrivit promotorilor Teacher`s Film Festival, proiectul de comunicare a fost gāndit ca un exercitiu de teambuilding si creativitate, un mix neconventional de PR si BTL, care vorbeste despre valorile brandului Teachers: dedicare, creativitate si originalitate. Punerea īn scena a celei mai noi campanii de comunicare a brandului Teacher`s sub titlul Teacher`s Film Festival a fost semnata de Publicis Dialog si Action Global Communications.
Initiatorii evenimentului spun ca ideea campaniei Teacher`s Film Festival s-a nascut plecānd de la observatia ca o buna parte dintre noi ne-am visat jucānd scena cea mai importanta din filmul preferat. De aici a aparut initiativa de a organiza un altfel de Festival de film la care sa participe, spun regizorii, cu acelasi fast ca si la o Gala de Oscar, angajati ai unor companii importante din Romānia.
Simteam nevoia de creativitate īn comunicarea brandului Teachers, cu atāt mai mult cu cāt el are nevoie de un facelift, a mai spus Scortea, motivānd proiectul de comunicare. Campania are meritul de a fi ajuns direct la targetul nostru, angajati tineri cu venituri peste medie care pot sa-si permita sa se lase sedusi de un astfel de brand.
Proiectul
Concurentii, companiile autoare ale filmelor, au avut la dispozitie 60 de productii celebre de film, ale tuturor timpurilor. Fiecare dintre echipele īnscrise si-a ales filmul preferat si apoi a reinterpretat, īn 5 10 minute, o scena celebra. Proiectul a debutat īn luna mai a acestui an si a fost realizat pe etape : contactarea si īnscrierea companiilor, filmari, postproductie, seri de vizonare, jurizare si Gala.
Īn timpul fimarilor, mai spun autorii, s-au īmbracat costume, s-au tras o multime de duble, au intervenit regizorii si apoi a urmat postproductia, exact ca īn cazul unor productii hollywoodiene. Prezidat de actorul Florin Zamfirescu, juriul a desemnat cāstigatorii īn cadrul unei Gale fastuoase cu covor rosu, reflectoare, aplauze si personalitati ale lumii artistice si mondene din Romānia.
Spre Platforma internationala
Conceptul inedit si complexitatea evenimentului au facut din aceasta initiativa un exercitiu de comunicare creativa, care se pare ca va deveni platforma internationala de comunicare pentru Teachers, declara Mihai Scortea, Marketing Manager Cristalex.
Dupa cum afirma oficialii de comunicare ai Cristalex, dincolo de granitele BTL-ului si PR-ului obisnuit, detalii organizatorice, logistica, comunicate de presa, media relations etc, evenimentul īn sine, este mai mult decāt o campanie de comunicare traditionala.
AdFile
Advertiser: Cristalex
Mihai Scortea - Marketing Manager;
Alina Irimiea - Brand Manager Teachers.
Agentie: Publicis Dialog:
Cristina Irod Account Manager,
Mirela Ologeanu Account Executive,
Joaquin Bonilla Director de Creatie,
Iulian Marinescu Art Director,
Mircea Topoliceanu Copywriter.
Publicis Events:
Ionut Ciocsan Producator.
Agentie de PR: Action Global Communications:
Madalina Nistor - Account Manager ;
Manuela Zidaru - Account Executive,
Madalina Ciobanu Account Executive.