SMI estimeaza 120.000 EUR pe RadioGuerrilla.ro
Vineri, 13 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

SMI estimeaza 120.000 EUR pe RadioGuerrilla.ro„As vedea, pentru RadioGuerrilla.ro, cel putin 120 K (120.000 EUR n.r.), pe tot anul urmator, practic o medie de 10 k pe luna (10.000 EUR n.r.)”, a declarat pentru AdPlayers Eveline Fabritius (foto), Managing Partner, Splendid Media Interactive (SMI), divizia interactive a regiei de vânzari Splendid Media, referindu-se la veniturile pe care intentioneaza sa le atraga din publicitatea online si pachete premium derulate cu audienta online a site-ului.

Splendid Media Interactive a preluat RadioGuerrilla.ro în portofoliul de vânzari începând cu luna octombrie. Site-ul este primul, spun oficialii SMI, dintr-o serie lunga de lansari si re-lansari ale Grupului Catavencu, înscriindu-se, spun ei, în segmentul premium al site-urilor din România.

“Vrem ca, odata cu lansarea site-ului RadioGuerrilla.ro si includerea acestuia în portofoliul SMI, sa ne construim un pachet special, premium, care sa serveasca unui segment special de clienti”, a mai spus, pentru AdPlayers, Eveline Fabritius.

“Campaniile dezvoltate vor fi complexe, atipice, si vor oferi posibilitatea advertiserilor de a conduce utilizatorii catre facilitati diferite, oferite de catre un pachet de site-uri”, adauga Fabritius.

“Ca si radioul, care se adreseaza unui segment de nisa, site-ul îsi va exploata acest target, realizând vânzari datorita calitatii audientei”, este de parere executivul SMI.

Comunitatea: 4,500 membri si 250,000 de articole postate

La numai doua saptamâni de la lansarea site-ului, dupa cum sustin oficialii SMI, comunitatea RadioGuerrilla.ro este formata din peste 4,500 de membri înscrisi, cu peste 250,000 de articole postate.

RadioGuerrilla.ro urmeaza perfect tendintele lansate on-air, spun reprezentantii SMI, remarcându-se prin nonconformism în grafica, structura si continut. Site-ul îsi propune sa fie interfata online a produsului on-air, prin comunicarea activa si interactiva între vedetele postului de radio si ascultatorii sai.

Interfata

Interfata cu utilizatorii site-ului este asigurata de facilitati exclusive si antrenante, sunt de parere reprezentantii SMI, printre care se numara: mini-seriale zilnice, productie proprie, bloguri ale formatorilor de opinie, topuri muzicale interactive, podcasting, sectiuni de download, stiri speciale în productie proprie, etc.

Eveline Fabritius mai spune ca “RadioGuerrilla.ro este deosebit de important pentru Splendid Media Interactive, acesta reprezentând atât o cale de acces spre lumea Guerrilla, cât si un mijloc optim de comunicare a campaniilor dedicate acestui tip de target.”

Potrivit companiei, din portofofiul SMI (www.splendidinteractive.ro ) mai fac parte, în acest moment, site-urile unor publisheri precum Grupul Catavencu, Magnetique, Neogen, Vodanet precum si alte peste 70 de site-uri.

SMI estimeaza 120.000 EUR pe RadioGuerrilla.ro

PUBLICITATE: