Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek România
Joi, 14 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma)

Brandient a realizat pentru revista BusinessWeek, pentru prima oara în România, topul celor mai valoroase 50 de branduri românesti, un clasament bazat pe calculul valorii financiare a brandurilor.

Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek România“Este un top care încearca sa faca dreptate acestui minunat instrument al managementului modern care este brandingul.” Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, Brandient.

Modelul folosit de Brandient, spune compania, masoara valoarea adusa de brand proprietarului curent si aplica principii si metode larg acceptate si folosite în evaluarea activelor intangibile. În acest model, spun reprezentantii companiei, rezultatele financiare sunt coroborate cu un index de brand equity, obtinut prin prelucrarea si indexarea rezultatelor unei ample cercetari nationale de piata efectuate de firma D&D Research în 22 de categorii distincte, acoperind peste 200 de branduri românesti.

Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek RomâniaPentru realizarea TopBrands s-au luat în consideratie doar brandurile locale lansate si dezvoltate în România înainte de 1 ianuarie 2005, indiferent de cetatenia proprietarului, în 22 de categorii adresate direct consumatorului (Business to Consumer). Pentru brandurile cu acoperire mixta (corporate/retail) s-a considerat doar segmentul de retail (ex. banci, asigurari, petrol).

Tabloul rezultat în urma acestui proces de calcul si analiza plaseaza brandurile într-un teritoriu dincolo de “frumos si urât”, în care consumatorii au validat prin actul de cumparare eforturile creatorilor de brand.

AdPlayersFile Brandient

Companie româneasca dedicata consultantei în strategie si design de brand, Brandient ( www.brandient.com ) este si se ocupa, prin excelenta, spun oficialii companiei, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii™.

Brandient este afiliata agentiei globale de branding Enterprise IG Londra, parte a grupului WPP, pentru a pune la dispozitia clientilor sai un plus de competente, capacitate si experienta.

Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Novensys, Smartree etc, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu etc.


PUBLICITATE: