Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek Romnia
Joi, 14 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma)

Brandient a realizat pentru revista BusinessWeek, pentru prima oara n Romnia, topul celor mai valoroase 50 de branduri romnesti, un clasament bazat pe calculul valorii financiare a brandurilor.

Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek RomniaEste un top care ncearca sa faca dreptate acestui minunat instrument al managementului modern care este brandingul. Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, Brandient.

Modelul folosit de Brandient, spune compania, masoara valoarea adusa de brand proprietarului curent si aplica principii si metode larg acceptate si folosite n evaluarea activelor intangibile. n acest model, spun reprezentantii companiei, rezultatele financiare sunt coroborate cu un index de brand equity, obtinut prin prelucrarea si indexarea rezultatelor unei ample cercetari nationale de piata efectuate de firma D&D Research n 22 de categorii distincte, acoperind peste 200 de branduri romnesti.

Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek RomniaPentru realizarea TopBrands s-au luat n consideratie doar brandurile locale lansate si dezvoltate n Romnia nainte de 1 ianuarie 2005, indiferent de cetatenia proprietarului, n 22 de categorii adresate direct consumatorului (Business to Consumer). Pentru brandurile cu acoperire mixta (corporate/retail) s-a considerat doar segmentul de retail (ex. banci, asigurari, petrol).

Tabloul rezultat n urma acestui proces de calcul si analiza plaseaza brandurile ntr-un teritoriu dincolo de frumos si urt, n care consumatorii au validat prin actul de cumparare eforturile creatorilor de brand.

AdPlayersFile Brandient

Companie romneasca dedicata consultantei n strategie si design de brand, Brandient ( www.brandient.com ) este si se ocupa, prin excelenta, spun oficialii companiei, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii.

Brandient este afiliata agentiei globale de branding Enterprise IG Londra, parte a grupului WPP, pentru a pune la dispozitia clientilor sai un plus de competente, capacitate si experienta.

Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Novensys, Smartree etc, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu etc.


PUBLICITATE: