Luna Promotions transmite valorile Campari prin arte
Luni, 09 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Campari a organizat de curand un eveniment care, potrivit oficialilor de comunicare ai proiectului, a reunit sub acelasi acoperis magia artelor, dar si importante personalitati ale momentului.

Pentru a transmite valorile brand-ului pe piata romaneasca, spun autorii, evenimentul Campari si-a propus si a reusit sa dea viata pasiunii pentru arta in toate formele ei, intr-un exercitiu de personalitate al unui brand ce comunica pasiune, unicitate si avantgardism. Conceptul va fi urmat, la sfarsitul anului 2006 si pe tot parcursul anului 2007 de o serie de evenimente care vor continua sa creioneze in diverse spatii universul Campari.

“Potentialul brand-ului Campari permite cele mai originale idei creative”, spune Alina Comanescu, Brand Manager Cristalex. „A fost un eveniment in care Campari a comunicat prin intermediul artelor diversele laturi ale personalitatii sale. Pe scurt, evenimentul in sine a fost un exercitiu de personalitate al unui brand avangardist intr-un cadru inedit, in care fiecare detaliu a beneficiat de implicare emotionala”.

Evenimentul a reunit nume ca Ducu Darie, Adrian Oianu, Alexandru Abagiu, Geta Voinea, Vlaicu Golcea, Electric Brother si arte, de la balet, pictura, muzica simfonica, creatii de moda, pana la machiaj si coafura de exceptie.

 „Am avut un eveniment in care au fost implicati peste 30 de artisti adevarati: regizori, scenografi, muzicieni, pictori, coregrafi, actori, designeri, etc., care au putut sa-si exprime talentul asa cum au considerat de cuvinta, fara nici un fel de restrictie”, a spus Claudiu Leonte, General Manager Luna Promotions, autorii evenimentului. „Campari a fost un eveniment asa cum ar trebui sa se faca de fapt evenimente in Romania”.

Potrivit autorilor evenimentului, Campari nu este la prima colaborare cu reprezentanti de renume din lumea artei pentru a-si comunica valorile. Brand-ul Campari, spun autorii evenimentului, a fost intotdeauna asociat cu valorile si pasiunea artei – inca din anii ’20, perioada care a dat startul colaborarii cu Fortunado Depero, Campari a fost un promotor de seama al artei urbane. De atunci, Campari a mai colaborat cu Franz Marangolo, Bruno Munari, Franco Scepi, Federico Fellini, Tarsem si altii.

AdPlayersFile

Campari

Grupul Campari este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata bauturilor spirtoase, avand  distributie in peste 190 tari. In prezent, Campari Group detine  pozitia de lider pe pietele din Italia si Brazilia si pozitii deosebit de importante in Statele Unite, Germania si Elvetia.

Campari Group si-a extins portofoliul de produse, printre brandurile detinute numarandu-se  Campari, SKYY Vodka, Cynar, Aperol, CampariSoda, Glen Grant, Ouzo 12, Zedda Piras, Dreher, Old Eight, Drury’s, Cinzano, Liebfraumilch, Mondoro, Riccadonna, Sella & Mosca, Teruzzi & Puthod, Crodino si Lemonsoda.

Cristalex

Infiintata in 1994, potrivit oficialilor de comunicare, Cristalex este  una dintre cele mai experimentate si respectate companii specializate in distributia bauturilor alcoolice de import, cu o cota de piata de peste o treime in Romania, in ceea ce priveste strict importatorii de bauturi spirtoase.

Compania Cristalex are in portofoliul de marci nume precum Campari, Cinzano, Absolut, Grant's, Teacher’s, Sauza, Glenfiddich, Remy Martin, Cointreau, Tullamore Dew, Carolans.


PUBLICITATE: