Havas da click în România pe Online
Vineri, 27 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Grupul de marketing si comunicare Havas reuneste sub umbrela Havas Media toate diviziile retelelor de media. Urmând sa simplifice structura existenta a retelelor de media globale, regruparea sub numele Havas Media cuprinde diviziile MPG (reteaua globala de media clasica), Arena (tailor-made communications), Media Contacts (online, digital), Havas Sports (sport marketing) si B6 Integrated Entertainment (branded entertainment).

Havas da click în România pe OnlineAlfonso Rodés Vilà (foto), CEO al Havas Media spune ca noua consolidare sub umbrela noului nume “ demonstreaza continuarea angajamentelor si suportul grupului pentru expertiza de media în cadrul grupului”.

Presedintele grupului Havas Media mai crede ca simplificarea structurii îi va permite grupului sa întâmpine clientii cu o mai mare flexibilitate si viteza de reactie în conditiile actualei revolutii media.

Mutarea globala ar avea ca obiectiv cultivarea întregii expertize de media Havas si livrarea unor servicii si solutii eficiente de comunicare integrata pentru toti clientii grupului de marketing si comunicare.

Havas Media în România

Întrebat în ce mod va influenta aceasta miscare activitatea de media a grupului Havas pe piata româneasca, Dinu Teretean (foto), Managing Director, Media Planning Group (MPG) România a afirmat pentru AdPlayers ca “aceasta consolidare, sub umbrela Havas Media, a diviziilor de media planning clasic, online, de sport marketing si branded entertainment, prefigureaza structura ofertei de servicii pe care o vom putea pune la dispozitia clientilor în România, în anii care urmeaza”. 

“Eforturile din perioada imediat urmatoare se vor concentra în primul rând asupra diviziei specializate de online advertising - Media Contacts, acest demers venind în întâmpinarea dezvoltarii agresive a publicitatii pe Internet, resimtita în ultimul an la noi în tara”, sustine oficialul MPG în România, referitor la prioritatile grupului pe piata româneasca.

AdPlayersFile

MPG România

MPG, una din diviziile de media ale grupului Havas, este prezenta si în România prin agentia de media cu acelasi nume, înfiintata în 2002. Rezultata initial ca urmare a externalizarii activitatii de media a agentiei ADDV Euro RSCG, Media Planning România avea sa devina în scurt timp o companie de sine statatoare.

Potrivit companiei, MPG România detine în portofoliul sau de clienti conturi de media precum Porsche Romania, La Festa International, Reckitt Benckiser, Billa, Akapol, Chevron Texaco, Veolia, Air France, Cofidis, etc.

Havas

Cu cartierul general la Paris si având aproximativ 14.400 de angajati, grupul de advertising si comunicare Havas are 3 divizii operationale principale: Euro RSCG Worldwide cu sediul central la New York, Arnold Worldwide Partners, în Boston, si Media Planning Group în Barcelona.

Un grup de comunicare descentralizat, Havas (www.havas.com)  este prezent în mai mult de 75 de tari prin retelele sale de agentii si contracte de afiliere. Grupul ofera o paleta larga de servicii de comunicare, de la unicare de la publicitate traditionala, marketing direct, planificare si cumparare de media, comunicare corporate, sales promotion, design, resurse umane, sports marketing, servicii de comunicare multimedia si interactive, relatii publice.

Potrivit raportului pe prima jumatate a anului 2006, grupul Havas a înregistrat în primele 6 luni ale anului o cifra de afaceri de 719 milioane EUR, în crestere cu 2.8% fata de aceesi perioada a anului precedent. Havas a înregistrat pe întreg anul 2005 o cifra de afaceri de 1.419 milioane EUR (1,4 miliarde EUR).

MPG a reprezentat anul trecut 20% din business-ul grupului, Euro Rscg WorldWide 64%, iar Arnold Worldwide 16%. Serviciile de media Havas au reprezentat 17% din business-ul grupului Havas, în timp ce publicitatea traditionala a fost 39% si serviciile de marketing - 44%.


PUBLICITATE: