Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Luni, 01 Aprilie 2024
Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Marti, 03 Mai 2011
La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
Vineri, 16 Februarie 2018
Competitia debuteaza anul acesta cu faza probelor regionale la Cluj, pe 17 februarie. Ardealul se mandreste anul acesta cu nu mai putin de 25 de echipe inscrise in concurs, iar demo-regionala de la Cluj devine astfel etapa cu cel mai mare numar de participanti, dupa Regionalul de la Bucuresti, unde sunt inscrise 41 de...
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Luni, 03 Octombrie 2005
Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
Miercuri, 11 Octombrie 2017
Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Miercuri, 04 Mai 2011
„Elan (Schwartzenberg n.r.) a avut o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest...
Miercuri, 04 Octombrie 2023
SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Marti, 15 Iunie 2021
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Joi, 13 Octombrie 2016
Dintre cele 744 de castele si conace cercetate, 101 au fost reabilitate de curand ori sunt in curs de reabilitare, 226 au beneficiat de mentenanta, fiind in stare buna de conservare, 326 sunt in stare medie sau proasta de conservare, 59 sunt in precolaps si 30 in ruina.
Vineri, 01 Iulie 2022
Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Vineri, 25 August 2023
ING Bank Romania este, incepand din acest an, banca oficiala a festivalului Summer Well, iar cei peste 90.000 de participanti au avut la dispozitie modalitati simple si eficiente de plata pe durata celor trei zile de eveniment.
Marti, 18 Iunie 2013
Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Vineri, 18 Noiembrie 2005
In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94 deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
Luni, 10 Mai 2021
In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Luni, 14 Decembrie 2020
Publicul din intreaga lume va putea urmari in regim live si gratuit proiectiile ,,evenimentului de suflet al scolii romanesti de film”
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: