Starlink si The Practice au facut Luna împotriva obezitatii
Miercuri, 22 August 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

The Practice a derulat campania de relatii publice „Iunie – Luna impotriva obezitatii” pentru Abbott Laboratories. Initiat de Abbott Laboratories la inceputul anului trecut, acesta se desfasoara la nivel national si ofera informatii si solutii pentru prevenirea si tratamentul corect al obezitatii si supraponderalitatii.

Agentia The Practice a preluat activitatea de relatii publice a programului ReductoStart initiat de Abbott Laboratories in urma pitch-ului organizat din toamna anului 2006.

„Proiectul “Iunie – Luna impotriva obezitatii” a fost parte a strategiei propuse clientului la sfarsitul anului trecut, atunci cand am castigat si contul de relatii publice”, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice. Potrivit oficialului, agentia a inceput sa lucreze la program inca din luna martie a acestui an.

“Programul a fost gestionat de o echipa de aproximativ 8 oameni din cadrul agentiilor The Practice (pentru relatii publice) si Starlink (pentru BTL), iar pregatirile pentru campanie au inceput inca din luna aprilie 2007”, mai adauga Madalina Nastase - Consultant la The Practice, responsabilul de comunicare al proiectului.

Obiective

Obiectivele campaniei au fost consolidarea notorietatii programului ReductoStart si aducerea din nou in lumina reflectoarelor a problemelor pe care le implica supraponderalitatea si obezitatea, atat in ceea ce priveste sanatatea, cat si in plan social.

Campania a integrat mai multe faze: startul a fost dat de „Manifestul impotriva obezitatii”, adresat reprezentantilor presei, medicilor parteneri, tuturor celor care joaca rolul de formator de opinie a publicului larg, culminand cu organizarea unui eveniment in aer liber.

Intrucat este nevoie de foarte multa miscare in lupta cu kilogramele, publicul a fost activ implicat printr-o manifestare sportiva, un cros impotriva obezitatii. “Crosul Impotriva Obezitatii” a avut loc pe data de 23 iunie in centrul Bucurestiului, pe o distanta de 2 km, si a atras cateva sute de sustinatori care au alergat pentru un stil de viata sanatos.

In media

Oficialii The Practice spun ca cea mai mare realizare a agentiei de relatii publice, din punct de vedere al comunicarii mass-media, au fost aparitiile televizate din saptamana premergatoare evenimentului de incheiere – „Crosul Impotriva Obezitatii”.

Dana Nalbaru si Dragos Bucur, „mesagerii” campaniei, au fost invitati in emisiuni in direct la mai multe posturi TV: Antena 3; National TV; Euforia TV; Romantica TV. Mesajele campaniei au fost transmise si in cadrul stirilor radio si TV pe alte posturi: Radio 21, Prima TV si National TV.

Alti aproximativ 1.200.000 de cititori din presa scrisa si 300.000 de vizitatori ai site-urilor au fost expusi mesajelor campaniei “Iunie – Luna impotriva obezitatii”

AdPlayersInfo

Autorii campaniei spun ca ultimele cercetari arata ca 1 din 3 romani este supraponderal, iar 1 din 4 este obez, numarul celor afectati de aceste boli ridicandu-se la aproximativ 7 milioane de persoane. Dintre acestea, numai 3,7 milioane sunt oficial diagnosticate de medicii specialisti ca fiind supraponderali si doar 700.000 de persoane urmeaza un program de slabire sub supraveghere medicala.

Se lupta pe toate fronturile impotriva cancerului, a diabetului, a afectiunilor cardiace, dar nu se stie ca de fapt, in cele mai multe cazuri, ele sunt efecte ale obezitatii! In clasamentul european, Romania ocupa un alarmant loc 3 printre tarile unde bolile cardiovasculare declansate de obezitate sunt principala cauza a mortalitatii.


PUBLICITATE: