Estimat la 8-9 Mil.EUR, contul de media Ursus Breweries va influenta 3 agentii si 2 poluri de media
Joi, 12 Februarie 2009
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Contul de media Ursus Breweries ar putea fi estimat la 8-9 Milioane EUR, au aratat pentru AdPlayers surse din piata de media, care au mai sublinit ca cifra reprezinta o estimare a investitiilor in canale media masurabile. Aflat in prezent in plin proces final de licitatie de media, contul Ursus Breweries ar putea schimba semnificativ volumele a trei agentii si doua poluri de media din Romania. 

Este vorba de recent constituitul Publicis Groupe Media (PGM: Zenith Media, Starcom Media Vest Group, Optimedia) si The Media Partnership, companie de media care reuneste volumele agentiilor de media membre The Group ( Media Investment, House of Media) la care se adauga United Media. Aceasta din urma, potrivit unor surse din piata de media, va continua sa lucreze si in acest an cu The Media Partnership (companie pastorita de Zoltan Szigeti), desi unele voci din piata sustin insa ca Dana Bulat, altadata omul de media al lui Bogdan Enoiu (McCann), nu l-ar fi uitat pe fostul sau sef, care si-ar dori si el o felie din business-ul United Media.

Tot la capitolul "zvonuri" ar trebui sa mai amintim zvonurile conform carora United Media s-ar fi bucurat deja de castigarea contului intr-o petrecere organizata recent, intr-un cadru restrans. Surse apropiate licitatiei de media au afirmat insa pentru AdPlayers ca procesul de evaluare este unul inca nefinalizat si cine se bucura de victorie o face cu siguranta pe propria raspundere. Un raspuns final este de asteptat in cursul acestei luni, dar cel putin pana la inceputul acestei saptamani procesul de selectie era inca neincheiat.

Finala licitatiei de media Ursus Breweries se pare ca mai trece printr-o etapa finala de evaluare, care va inclina asadar cu 8-9 Milioane de EUR afacerea uneia dintre cele trei agentii de media finaliste, dar si a doua poluri de media implicate – PGM, in care este inclus si volumul Zenith Media, si respectiv The Media Partnership – pol si furnizor de media care include pe langa volumele Media Investment, si volume United Media.

Practic, una dintre agentiile Zenith Media, United Media si Media Investment  - ar putea avea un business cu aproape 8-9 Milioane EUR mai mare, in situatia in care castiga Ursus Breweries. La fel si cele doua poluri de media – PGM estimat de surse din piata de media la 140 Mil. EUR, sau The Media Partnership, acesta din urma aproximat la putin peste jumatatea volumului PGM (70-80 Mil. EUR).


PUBLICITATE: