Fata in fata cu Nicola si Turcescu, reloaded, pe 5 iunie
Joi, 31 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Evensys si agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli organizeaza la JW Marriott Bucharest Grand Hotel cea de-a doua editie a seminarului “Fata in fata cu presa”, in data de 5 iunie.

“Job-ul se vede altfel dupa un seminar "Fata in fata cu presa"!, a declarat, pentru AdPlayers, Mihaela Nicola - Managing Director, Nicola Porter Novelli. “Am fost fata in fata specialisti din PR si unul dintre cei mai "temuti" jurnalisti din Romania: Robert Turcescu. Cu totul altfel decat in rutina noastra de zi cu zi, in care nu apucam sa discutam decat superficial despre bune practici, in care nu reusim intotdeauna sa ne reglam frecventele de comunicare cu cele ale jurnalistilor.

Potrivit organizatorilor, trainingul specializat de o zi este adresat specialistiilor in relatii publice, atat din companii romanesti, cat si internationale. La fel ca si prima editie, organizata in luna mai, seminarul de saptamana viitoare se va desfasura pe parcursul a cinci sesiuni, avand o audienta restransa, formata dintr-un numar de maxim 25 de participanti.

Vorbind despre “Cum a fost de fapt” la prima editie, “majoritatea feed-back-urilor au spus acelasi lucru: mai organizati astfel de evenimente, daca se poate, cu doua-trei zile de training”, a mai spus Nicola. „Chiar o sa luam serios in calcul sa ne implicam in astfel de proiecte”, a mai sublinit ea.

Specialisti de la Nicola Porter Novelli si jurnalistul Robert Turcescu sunt invitati sa vorbeasca inca o data participantilor despre modalitatea de a gestiona eficient interactiunea mass-media-om de PR, prin transformarea unei relatii de confruntare, conflictuala uneori, intr-una de colaborare, a beneficiilor mutuale.

Aflati fata in fata cu Robert Turcescu, participantii vor afla la a doua editie a seminarului in ce conditii o informatie poate dobandi valoare de stire, urmand ca la final, sa isi testeze capacitatea de gestionare a propriei imagini in cadrul unei emisiuni TV simulate in compania unuia dintre cei mai “100%” jurnalisti din Romania. Prestatia in fata camerelor video va fi ulterior analizata si interpretata de specialistii seminarului “Fata in fata cu presa”.

Rezultatele studiului de caz  “Agenda presei” vor dezvalui o imagine clara a relatiei om de PR – jurnalist, insight-uri oferite de peste 250 jurnalisti, din presa centrala si locala autohtona. |n plus, studiul “Agenda presei” va fi sustinut de chestionare de evaluare a activitatii de media relations, cuprinzand evaluarea impactului stirilor, tipuri de interviu si ponturi pentru realizarea lor. Ogranizatorii spun ca, nu in ultimul rand, participantii vor afla care este modalitatea prin care isi pot evalua activitatea de PR pe termen lung si pe termen scurt prin aplicarea matricei de evaluare Reputation Vector TM.

“Fata in fata cu presa” este un eveniment organizat sub egida Evensys Seminars, o noua divizie a Evensys Consult ce isi propune sa dezvolte creativ training-uri si workshop-uri pe teme de actualitate din domenii dinamice de activitate, alaturi de specialisti cu experienta si companii cu recunoastere pe piata”, a spus Dana Dumitrescu, Managing Partner, Evensys.

Mai multe informatii despre seminarul “Fata in fata cu presa” si temele abordate la aceasta noua editie pot fi gasite la adresa www.prforum.ro/seminar/.

 


PUBLICITATE: