InStyle intra in Romania peste Elle si Harper's Bazaar
Luni, 07 Aprilie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian toma)

 

Attica Imako Media, editorul printre altele al revistelor Playboy si Maxim,  anunta lansarea revistei In Style in Romania. In Style va aparea intr-un tiraj initial de 50.000 de exemplare ssi se va distribui national. Editorul spune ca viitorul titlu este o publicatie glossy despre stil, moda si frumusete, inspirata direct din viata celebritatilor locale si internationale.

 

„In Style intra in Romania ca un concurent redutabil pe segmental up market femei”, a declarat pentru AdPlayers Iulian ichim, Advertising Director - ATTICA MEDIA ROMANIA. „revista  se adreseaza unui target feminin in principal cu varsta cuprinsa intre 20 si 35 ani cu o varsta medie de 28 de ani. Este vorba despre femeile cu venituri medii si peste medie, care au deja conturata o personalitate puternica si care vor sa-si dezvolte un stil propriu extrem de rafinat”.

 

Intrebat care este concurenta revistei, Ichim a afirmat pentru AdPlayers ca „La nivel international sunt identificate drept principale concurente revistele Elle, Vogue si Harper's Bazaar, desi InStyle prin continut se adreseaza unui target mult mai extins”, explica oficialul aducand in discutie si tirajul de 50.000 de exemplare cu care se va lansa revista in Romania.

 

In Style a fost lansata in iunie 1994 de Time Inc. si a devenit cel mai cunoscut brand media de prezentare a stilului, modei, frumusetii, celebritatilor. In Style a ajuns la 13 editii internationale publicate si va fi lansata si in Romania in aprilie 2008.

 

“In fiecare tara, cautam cei mai buni parteneri pentru revista. Aceasta este a treia tara in care am gasit in Imako un partener excelent pentru In Style”, a declarat Jim Jacovides, vicepresedinte Time Inc, al carui grup este responsabil cu licentierea brandurilor premium ale companiei pe plan global. Time Inc. publica 39 de editii sub licenta, disponibile in peste 19 tari. Printre titluri, se numara: Fortune, Golf, In Style, PEOPLE, Real Simple, Sports Illustrated Swimsuit, Time si Time for Kids”.

 

“Prin editia locala, tintim pozitia de lider in segment, pentru a oferi cititoarelor un continut editorial de un inalt profesionalism, puternic localizat“, spune Razvan Rosu, General Manager, Attica Media.

 

Potrivit editorului, In Style domina revistele americane de moda si frumusete si, inca din anul 2000, a atras cele mai multe pagini de publicitate cu branduri de lux pe segment. Editia din Romania va fi coordonata editorial de Dana Negrila

 

/ MEDIA

Attica Imako Media face parte din trustul de presa Attica Media, prezent in Romania cu publicatiile Playboy si Maxim. In Style Romania este un parteneriat intre Attica Publishing Greece si Imako Media Greece, cel din urma detinand In Style Grecia si Turcia. Experienta celor doua trusturi de presa este extinsa in majoritatea tarilor vecine Romaniei: Serbia, Ungaria, Bulgaria si Turcia.

 

Time Inc., o companie a trustului Time Warner, publica 125 de reviste si detine peste 40 de drepturi de autor pe plan global si este cel mai mare editor de reviste in Statele Unite si Marea Britanie si al treilea ca marime in Mexic. Brandurile Time Inc. Opereaza in segmentele online TV, cablu, radio, device-uri mobile, evenimente si produse promotionale.

 

In fiecare luna, unul din doi americani citesc revistele Time Inc. si sapte din zece persoane care navigheaza pe net acceseaza unul din site-urile trustului.


PUBLICITATE: