Leo Burnett este prima nominalizata din RO pe Creative Planning
Luni, 06 August 2007

 

Leo Burnett este prima nominalizata din Romania la APG Creative Planning Awards, una dintre cele mai prestigioase competitii internationale de strategie. Potrivit Elenei Ionita, Strategic Planner Leo Burnett&Target agentia a reusit sa ramana in grupul select al celor 23 de nominalizati dupa ce a concurat cu 124 de lucrari. Nominalizarea a fost obtinuta pentru brand-ul Wash&Go,client Procter&Gamble.

Razvan Matasel, Deputy Managing Director and Head of Planning Leo Burnett spune ca a crescut ca planner citind lucrarile castigatoare la APG Creative Planning Awards si si-a dorit sa faca un training acolo.

Aflat la a 3 a editie, APG Creative Planning Awards este organizat de Account Planning Group UK si premiaza creativitatea in strategie, oferind  premii ca: “Best Creative Brief”; “Best Use of Research”; “Best Consumer Insight”; “Best Channel Strategy”.

Printre castigatorii editiilor anterioare figureaza campanii pentru brand-uri ca Sony, Heinz, Nintendo,  Kit Kat, Honda, Lynx si altele. Editia din acest an reuneste un juriu format din specialisti in strategie din Regatul Unit al Marii Britanii si SUA (Jon Steel, WPP; Malcolm White, Krow - APG Chair; Richard Huntington - United London; Derek Robson - Goodby Silverstein s.a) si este prima competitie care include si o sectiune dedicata campaniilor internationale care nu s-au desfasurat in Marea Britanie.

AdFile

Agentie Leo Burnett

Dana Cristea – Copywriter;

Smaranda Nemethi – Art Director;

Oana Niculescu – Account Director;

Claudia Revent – Account Manager;

Dan Sendroiu – Account Executive;

Elena Ionita – Strategic Planner;

Miruna Antonescu – Jr Strategic Planner;

Ileana Cocias – Account Manager Starcom;

Advertiser P&G

Produs Wash&Go

Adriana Ionescu – Associate Marketing Director ;

Maria Pichiu – Brand Manager ;

Alma Dinu/ Raluca Mihailescu – Assistant Brand Managers.


PUBLICITATE: