Crosul Petrom, facut cu Pastel Age
Marti, 30 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Agentia de event management Pastel Age a organizat cea de-a doua editie a Crosului Petrom, duminica, 14 octombrie. „E o zona foarte concurentiala, sunt cateva crosuri puternice, iubite de alergatori”, a declarat Ioana Mucenic, directorul agentiei.

Potrivit agentiei, conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!”. Au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii).

Startul a fost precedat de incurajarile personalitatilor sportive prezente la eveniment: Octavian Bellu, presedinte al Agentiei Nationale pentru Sport (ANS), Mariana Bitang, consilier prezidential si presedinte al Fundatiei Casa Campionilor, Stefan Mitrea, consilier ANS, Elisabeta Lipa, Andreea Raducan.

Crosul Petrom a fost organizat cu sprijinul institutiilor: Agentia Nationala pentru Sport, Primaria Sectorului 1, Fundatia Casa Campionilor, Directia pentru Sport a Municipiului Bucuresti, Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, Asociatia Municipala de Atletism, compania Carpatina.

AdPlayers.ro/File

Pastel Age este o agentie full service pentru managementul de eveniment. Compania este condusa de  Dana Popa – Managing Director, Andreea Melinte – Project Manager, Paul Cotor – Creative Director.

Printre clientii Pastel Age se numara Gabriela Szabo, Petrom S.A. - Grup OMV, L´Oréal Romania, Fundatia Casa Campionilor, Federatia Romana de Atletism, Fundatia Olimpica Romana, Agentia Nationala Anti-Doping, Evenimentul Zilei, HR-Club, Ideal Casa. La acestia se adauga campania sociala “Sport pentru Viata”, cel mai important si cel mai drag proiect al agentiei.


PUBLICITATE: